Jump to content

2011.02.12 Wolverhampton Wanderers H


Mikl02

Recommended Posts

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Feb 13 2011, 12:05 AM) 217183[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Han stod i offside når pasningen ble slått mot Walcott og kom seg tilbake onside når Walcott slo pasningen så han var da ikke i offside og mtp. at han holdt igjen løpet for å komme seg onside så fikk han ei heller ingen fordel ved å stå i offside i utgangspunktet..

Kan ikke forstå at det skal være grunnlag for diskusjon rundt den situasjonen, van Persie kan være en kilometer i offside hele kampen så lenge han kommer seg onside i det ballen blir slått i retning av ham, hva med disse som helt bevisst går i offside på frisparksituasjoner fra siden for så å komme onside akkurat i det frisparket blir slått?

Det som er avgjørende er altså om spilleren er i offside eller onside i det øyeblikk ballen blir slått i retning av mottakeren, og ikke i situasjonene før ballen blir slått.

100% soleklart riktig avgjørelse av linjemannen i går, det skulle jaggu tatt seg ut om VI hadde hatt FORDEL av en dommeravgjørelse nå i innspurten når det er scumchester utd vi kjemper mot, kommer nok aldri til å skje :closed:

Jeg synes gårsdagens kamp var en bekreftelse på at vi ikke lar oss affisere lenger av slike bisarre kamper som vi hadde mot newcie, det var til de grader unntaket og ikke regelen når det gjelder dagens Arsenal-mannskap, gårsdagens kamp er regelen B)

 

Nei vet Arshavin. Jeg irriterte meg grønn over han ene kommentatoren som maste om dette i sikkert 10 minutter. Endte med at jeg skrudde av lyden ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...