Jump to content

Tusmos medisinkokebok


Tusmo

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Da var min teksmelding medisinen min oppbrukt...Eller er den det, jeg trenger råd ò store medisin guru :P

 

Følgende skjdde har skjedd:

 

I de foregående kamper har jeg sendt melding til fans av motstanderlaget. Alle meldingene har blitt sendt i pausen og en etter kampslutt. Alle med samme resultat. Lå under til pause, snudde og vant. (likt resultat tom, 0-1 til 2-1)

 

Gikk for den samme idag, men til forandring fra foregående kvelder så fikk jeg svar idag.(Aldri skjedd før)

 

Jeg ble satt ut og valgte og ikke svare.Noe som kan ha vært skjebnesvangert?

 

Så mitt spørsmål er, skal jeg anse medisinen som utløpt? Eller skal jeg fortsette som før og eventuelt svare på meldinger jeg får. Sånn for å ha det siste ordet?

 

Redd for å feile her :P

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Kokte sammen en skvett medisin i pausen i dag faktisk. Ringte AnabOle og begge var enige i at Walcott var totalt hjelpesløs i dag, og at han snarest måtte erstattes av enten Chamberlain eller Gervinho, og siden ikke få et minutts spilletid for klubben igjen. Åndene tjuvlyttet tydeligvis på den samtalen..

Edited by Tusmo
Link to comment
Share on other sites

Spørs om ikke jeg skal ha deler av æren for seieren på søndag.

 

I raseri over 2-0 scoringen tok jeg med min samboer på Dolly Dimples, litt skuffende å følge resten av kampen på vglive med tlf....

Kan også nevne at eneste kamp jeg ikke har sett denne sesongen er Blackburnkampen hjemme. Da var jeg på ski.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 year later...

Har merket meg at når sønnen min på 12 drømmer et resultat så er det alltid feil. På den annen side så drømte han at Bergkamp ble matchvinner idag.

Du vet du er en god far når din 12-årige sønn har sett nok om Bergkamp til å drømme om han og gjenkjenne han når han våkner.

 

Forøvrig funnet en god medisin mot baklengs på frispark og cornere som jeg har brukt på dødballer i mot siste ukene. Dra håret bakover, holde delvis for øynene og si NEINEINEINEINEINEINEI!

 

Ser jeg kampen med noen er det obligatorisk at DE har Arsenalskjerfet mens når jeg ser på alene må jeg ha det og jeg må ha det på på rett måte.

Håper at dama mi, som kommer for å se kampen i kveld bringer lykke.

Edited by Wojciech53
Link to comment
Share on other sites

 

Forøvrig funnet en god medisin mot baklengs på frispark og cornere som jeg har brukt på dødballer i mot siste ukene. Dra håret bakover, holde delvis for øynene og si NEINEINEINEINEINEINEI!

 

I stedet for å holde meg for øynene så lukker jeg de og holder meg for ørene i stedet. 100% hit-rate så langt :) Anbefales.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Siste kampen jeg så var tapet mot Tottene i mars. Holdt meg unna resten av sesongen og vi vet alle hvordan det gikk. Desverre valgte jeg å se kampen idag, og vi så resultatet. Valget står mellom å holde meg helt unna eller å se kamper helt til vi vinner igjen. Jeg vet ikke om jeg tør det siste og vet ikke om jeg klarer det første.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 years later...

Forrige sesong prøvde jeg ulik medisin, med vekslende hell. Jeg sluttet å se Arsenalkamper ved juletider, og det funket som regel bra. På høsten satte jeg også alltid penger på motstanderen, og tjente en periode veldig gode penger.

Har startet sesongen med å se kampene men fortsatt å setts penger på motstandere. Mulig jeg bytter strategi fremover.

Er litt i villrede nå. Kanskje et offer med å stemme på Alliansen til valget hjelper? Ref Nick Hornby som stemte på Tatcher for å sikre seier i FA-cupen.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Oh-To-Be-A-Gooner said:

Forrige sesong prøvde jeg ulik medisin, med vekslende hell. Jeg sluttet å se Arsenalkamper ved juletider, og det funket som regel bra. På høsten satte jeg også alltid penger på motstanderen, og tjente en periode veldig gode penger.

Har startet sesongen med å se kampene men fortsatt å setts penger på motstandere. Mulig jeg bytter strategi fremover.

Er litt i villrede nå. Kanskje et offer med å stemme på Alliansen til valget hjelper? Ref Nick Hornby som stemte på Tatcher for å sikre seier i FA-cupen.

Alliansen? Nei skrekk og gru

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Oh-To-Be-A-Gooner said:

Forrige sesong prøvde jeg ulik medisin, med vekslende hell. Jeg sluttet å se Arsenalkamper ved juletider, og det funket som regel bra. På høsten satte jeg også alltid penger på motstanderen, og tjente en periode veldig gode penger.

Har startet sesongen med å se kampene men fortsatt å setts penger på motstandere. Mulig jeg bytter strategi fremover.

Er litt i villrede nå. Kanskje et offer med å stemme på Alliansen til valget hjelper? Ref Nick Hornby som stemte på Tatcher for å sikre seier i FA-cupen.

Jeg klarer ikke å vedde mot Arsenal. Jeg klarer ikke å la være å ha med Arsenalspillere på fantasylaget mitt og jeg klarer i hvert fall ikke stemme på Alliansen.

Jeg klarer egentlig ikke å la være å se Arsenal spille over tid. Nå sist mot City så orket jeg ikke å se mer og heldigvis hadde jeg en liten jobb jeg måtte gjøre, så det holdt meg opptatt i ca 20 min. Deretter sjekker jeg febrilsk på vglive. Ergo, jeg kan like gjerne se kampene. Jeg sparer verken tid eller frustrasjoner på å ikke se dem.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...