Oh-To-Be-A-Gooner Posted February 28, 2011 Report Share Posted February 28, 2011 Vi hadde jo tapt kampen mot Brum før den hadde startet. http://soccernet.espn.go.com/news/story/_/...ues-run?cc=5739 Ikke rart at mange av spillerne så ut som de ikke trodde på seier i går. "Lucky pants", det finnes vel ikke sterkere medisin en det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legend14 Posted March 8, 2011 Report Share Posted March 8, 2011 Da var min teksmelding medisinen min oppbrukt...Eller er den det, jeg trenger råd ò store medisin guru Følgende skjdde har skjedd: I de foregående kamper har jeg sendt melding til fans av motstanderlaget. Alle meldingene har blitt sendt i pausen og en etter kampslutt. Alle med samme resultat. Lå under til pause, snudde og vant. (likt resultat tom, 0-1 til 2-1) Gikk for den samme idag, men til forandring fra foregående kvelder så fikk jeg svar idag.(Aldri skjedd før) Jeg ble satt ut og valgte og ikke svare.Noe som kan ha vært skjebnesvangert? Så mitt spørsmål er, skal jeg anse medisinen som utløpt? Eller skal jeg fortsette som før og eventuelt svare på meldinger jeg får. Sånn for å ha det siste ordet? Redd for å feile her Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted March 8, 2011 Report Share Posted March 8, 2011 Fortsett og sats på å ikke få svar, svar på meldinger fra motstanderens fans, aldri hover under kamp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tusmo Posted February 26, 2012 Author Report Share Posted February 26, 2012 (edited) Kokte sammen en skvett medisin i pausen i dag faktisk. Ringte AnabOle og begge var enige i at Walcott var totalt hjelpesløs i dag, og at han snarest måtte erstattes av enten Chamberlain eller Gervinho, og siden ikke få et minutts spilletid for klubben igjen. Åndene tjuvlyttet tydeligvis på den samtalen.. Edited February 29, 2012 by Tusmo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Optimus Prime Posted February 28, 2012 Report Share Posted February 28, 2012 Spørs om ikke jeg skal ha deler av æren for seieren på søndag. I raseri over 2-0 scoringen tok jeg med min samboer på Dolly Dimples, litt skuffende å følge resten av kampen på vglive med tlf.... Kan også nevne at eneste kamp jeg ikke har sett denne sesongen er Blackburnkampen hjemme. Da var jeg på ski. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedly Posted February 28, 2012 Report Share Posted February 28, 2012 Føler det er noens ansvar å knuse tv'en til Optimus Prime før AC Milan kampen. Gjerne bure han inne også, så han ikke stikker av på pub! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oh-To-Be-A-Gooner Posted March 9, 2012 Report Share Posted March 9, 2012 Ser at også Milansjefen forstår at det er kraft i dårlig medisin http://www.dagbladet.no/2012/03/09/sport/fotball/ac_milan/serie_a/champions_league/20614264/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oh-To-Be-A-Gooner Posted March 31, 2012 Report Share Posted March 31, 2012 Da var medisinen brukt opp Etter Boltonkampen så bestemte jeg meg for å ofre meg for laget og sluttet å se Arsenalkamper på tv. Har gått glipp av 7 seire, men idag var det slutt. Jaja, får iallefall sett City-kampen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oh-To-Be-A-Gooner Posted April 28, 2013 Report Share Posted April 28, 2013 Har merket meg at når sønnen min på 12 drømmer et resultat så er det alltid feil. Desverre så drømte han Arsenalseier mot Manure idag så jeg anser da seier som utelukket. På den annen side så drømte han at Bergkamp ble matchvinner idag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted April 28, 2013 Report Share Posted April 28, 2013 (edited) Har merket meg at når sønnen min på 12 drømmer et resultat så er det alltid feil. På den annen side så drømte han at Bergkamp ble matchvinner idag. Du vet du er en god far når din 12-årige sønn har sett nok om Bergkamp til å drømme om han og gjenkjenne han når han våkner. Forøvrig funnet en god medisin mot baklengs på frispark og cornere som jeg har brukt på dødballer i mot siste ukene. Dra håret bakover, holde delvis for øynene og si NEINEINEINEINEINEINEI! Ser jeg kampen med noen er det obligatorisk at DE har Arsenalskjerfet mens når jeg ser på alene må jeg ha det og jeg må ha det på på rett måte. Håper at dama mi, som kommer for å se kampen i kveld bringer lykke. Edited April 28, 2013 by Wojciech53 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted April 28, 2013 Report Share Posted April 28, 2013 Forøvrig funnet en god medisin mot baklengs på frispark og cornere som jeg har brukt på dødballer i mot siste ukene. Dra håret bakover, holde delvis for øynene og si NEINEINEINEINEINEINEI! I stedet for å holde meg for øynene så lukker jeg de og holder meg for ørene i stedet. 100% hit-rate så langt Anbefales. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted April 28, 2013 Report Share Posted April 28, 2013 I stedet for å holde meg for øynene så lukker jeg de og holder meg for ørene i stedet. 100% hit-rate så langt Anbefales. Kanskje det er kombinasjonen oss i mellom som har gjort oss bedre på defensive dødballer siste sesongen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balsnes Posted April 28, 2013 Report Share Posted April 28, 2013 Eg får ikkje sett kampen direkte idag, men i opptak seinare på kvelden. Det fine med dette er at vi pleier å vinne når eg ser kampar i opptak.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andfje Posted April 28, 2013 Report Share Posted April 28, 2013 I dag skal alle triks og "medisin" som på et eller annet tidspunkt i en eller annen situasjon har fungert brukes! Det er ikke noe hemmelighet. Kjenner nervene nå, deilig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oh-To-Be-A-Gooner Posted August 17, 2013 Report Share Posted August 17, 2013 Siste kampen jeg så var tapet mot Tottene i mars. Holdt meg unna resten av sesongen og vi vet alle hvordan det gikk. Desverre valgte jeg å se kampen idag, og vi så resultatet. Valget står mellom å holde meg helt unna eller å se kamper helt til vi vinner igjen. Jeg vet ikke om jeg tør det siste og vet ikke om jeg klarer det første. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oleper Posted August 22, 2013 Report Share Posted August 22, 2013 Jeg tippet 2\3 av det jeg hadde inne på norsk tipping på Arsenalseier mot Fenerbahce. $$$$ Er sikker på at dette er løsningen på punkt nr 4 til Tusmo, og kommer til å gjøre dette igjen til helga. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oh-To-Be-A-Gooner Posted September 2, 2021 Report Share Posted September 2, 2021 Forrige sesong prøvde jeg ulik medisin, med vekslende hell. Jeg sluttet å se Arsenalkamper ved juletider, og det funket som regel bra. På høsten satte jeg også alltid penger på motstanderen, og tjente en periode veldig gode penger. Har startet sesongen med å se kampene men fortsatt å setts penger på motstandere. Mulig jeg bytter strategi fremover. Er litt i villrede nå. Kanskje et offer med å stemme på Alliansen til valget hjelper? Ref Nick Hornby som stemte på Tatcher for å sikre seier i FA-cupen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted September 2, 2021 Report Share Posted September 2, 2021 2 hours ago, Oh-To-Be-A-Gooner said: Forrige sesong prøvde jeg ulik medisin, med vekslende hell. Jeg sluttet å se Arsenalkamper ved juletider, og det funket som regel bra. På høsten satte jeg også alltid penger på motstanderen, og tjente en periode veldig gode penger. Har startet sesongen med å se kampene men fortsatt å setts penger på motstandere. Mulig jeg bytter strategi fremover. Er litt i villrede nå. Kanskje et offer med å stemme på Alliansen til valget hjelper? Ref Nick Hornby som stemte på Tatcher for å sikre seier i FA-cupen. Alliansen? Nei skrekk og gru Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted September 2, 2021 Report Share Posted September 2, 2021 Savner for øvrig @Tusmoherlig type Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted September 3, 2021 Report Share Posted September 3, 2021 13 hours ago, Oh-To-Be-A-Gooner said: Forrige sesong prøvde jeg ulik medisin, med vekslende hell. Jeg sluttet å se Arsenalkamper ved juletider, og det funket som regel bra. På høsten satte jeg også alltid penger på motstanderen, og tjente en periode veldig gode penger. Har startet sesongen med å se kampene men fortsatt å setts penger på motstandere. Mulig jeg bytter strategi fremover. Er litt i villrede nå. Kanskje et offer med å stemme på Alliansen til valget hjelper? Ref Nick Hornby som stemte på Tatcher for å sikre seier i FA-cupen. Jeg klarer ikke å vedde mot Arsenal. Jeg klarer ikke å la være å ha med Arsenalspillere på fantasylaget mitt og jeg klarer i hvert fall ikke stemme på Alliansen. Jeg klarer egentlig ikke å la være å se Arsenal spille over tid. Nå sist mot City så orket jeg ikke å se mer og heldigvis hadde jeg en liten jobb jeg måtte gjøre, så det holdt meg opptatt i ca 20 min. Deretter sjekker jeg febrilsk på vglive. Ergo, jeg kan like gjerne se kampene. Jeg sparer verken tid eller frustrasjoner på å ikke se dem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts