Jump to content

2011.01.25 Ipswich H


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 201
  • Created
  • Last Reply

:D--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jan 25 2011, 10:19 PM) 215347[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

ManU er faen meg det ekleste laget i verden. Blir rævpult i 70 minutter, men allikevel vinner de 2-3. Fy faen! Tenk om vi hadde hatt samme kynisme i laget vårt.

Ja det eer faan meg helt utrolig. Og det med Rafael høres ikke bra ut. huff

På 2-0 skulle Blackp hatt et soleklart straffe, men nok en gang reddes MU av dommeren...

Link to comment
Share on other sites

Akkurat nå beklager jeg meg ikke over Arshavin sin ustabilhet, for idag ble det mål av den.

 

Vi vet alle at han har et vanvittig fotballtalent, men i dag så har han fått 2 assists. Dog hvis man bare ser på tallene så kan det imponere, men den første assisten kommer etter en grov tabbe av Fulop. Andre målet var vel heller ikke så imponerende av keeperen, men jeg vil vel heller si det er en god avslutning av Cesc.

 

Mot en bedre motstander ville vi mest sannsynlig ikke ha fått det første målet, mens det andre målet er 50-50. Spørsmålet er vel bare om motstanderen ville ha overkjørt oss (f.eks. Chelsea, ManU etc.) med Arshavin som ikke legger inn særlig mye til arbeidsmoral i laget.

 

For meg er Walcott og Nasri våre klare førstevalg på kantene og jeg klarer ikke å se for meg at Arshavin tar plassen for noen av disse. Såfremt han ikke plutselig finner frem 08/09 formen og Walcott damper seg skikkelig ned.

 

WE'RE GOING TO WEMBLEY!

Link to comment
Share on other sites

Kampens store vendepunkt selvsagt målet til Bendtner. Flott pasning (fra Wilshere? EDIT: Fra Fabregas, selvsagt :D EDIT2: Nei, var det ikke Wilshere??) og glimrende prestasjoner av Bendter - glimrende demping med utsiden av foten, drar av en mann og skrur den kontrollert rundt keeper. Klassemål!

Link to comment
Share on other sites

Første gang på tre år at jeg mister en kamp. Sjekket vglive for å se hvordan det gikk med utd. Så stod jaggu arsenal der. Trodde det var i morgen. Skandale.. Fikk sett de siste 20 på en fattig stream. Noen som har et godt sammendrag til deg? I video?

Link to comment
Share on other sites

Wembley, baby!!!

 

Den satt langt inne, men det er som det skal være når det er snakk om en cupfinale. Honnør til Wenger som har en god porsjon is i magen. Selv ville jeg hevet inn Song og Nasri for Bendtner og Arshavin rett før 1-0..

 

Lave skuldre og reint B-lag mot Huddersfield! Takk.

Link to comment
Share on other sites

Vi har ennå ikke vunnet troféet, la det være klart.

 

Det gikk like til 77 minutter før jeg fikk roen. Jeg forbannet Wenger opp og ned fordi han ikke gjorde grep etter som kampen utviklet seg. Ipswich måtte frem, og gikk frem, for å gjøre et forsøk. Bakrommet var tidvis enormt, men Walcott satt på benken. Så endelig fikk Fabregas det til foran mål og assistkongen fikk en strek til på blokka. 3-0 og Wembley.

 

Forøvrig regisrerer jeg at vi ha fått et nytt hint fra United om at ligapokalen skal sitte jævlig langt inne.

 

Nok om det. Da blir det Birmingham eller West Ham på Wembley. Neste kamp er Huddersfield, og jeg antar det blir noen frafall da. Ipswich sparket bra fra seg til tider, men de skal ha for å sloss med de midlene de rådde over.

Link to comment
Share on other sites

jaja, det tok sin tid før det løsnet, men hadde vel på følelses at målene skulle komme etterhvert.

Flott mål av Bendtner og kontant heading av Koscielny. Ganske overraskende at vi faktisk scorte på corner! :o

Viktig at Fabregas også fikk scoringen han har ventet en del på i det siste.

 

Ser spillerne merker hardkjøret nå, men tror dette var riktig prioritering for å sikre finaleplass. Det blir garantert spart på spillere mot Huddersfield...en kamp vi skal vinne selv uten toppet lag.

Spørs om Sagna pådro seg en hjernerystelse og vi får håpe han ikke blir ute lenge. Syns balansen defensivt er bedre med han i den bakre firer'n.

 

Job well done og vi er endelig tilbake på Wembley!

Vi kan skimte sølvtøy i det fjerne :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk mål av Bendtner! Først en magisk ball fra Wilshere, og dempingen, vendingen og avslutningen til Bendtner er det verdensklasse over. Vi hadde jo som forventet god kontroll gjennom hele kampen idag, men må si jeg var litt bekymret for om vi skulle klare å score til tider, vi skapte lite sjanser til tross får mye possesion. Neste kamp kan vi og må vi spare flere spillere, var utrolig redd for at både Djourou og van Persie skulle bli skadet idag. Herlig at Cesc fikk seg et mål igjen, tror det var viktig får han. Også herlig å holde nullen igjen, selv om vi ikke trengte å jobbe veldig hardt for det idag, smaker godt uansett.

Foresten, jeg tippet 3 - 0 før kamp, og det gikk inn det, hvis dere ikke tror meg sjekk første side i trøden :rolleyes:

 

Proud to be a Gooner!

Link to comment
Share on other sites

Vanskelig å glede seg for mye over seier i semien i den minst viktige turneringen, når MU flakser seg til seier mot Blackpool i en av de to viktigste... Er så dritt lei dommerne i England!

 

Hvis du ikke kan glede deg over dette, da sliter du big time!

Link to comment
Share on other sites

Redd det var "en av de dagene", men dansken ville det annerledes! Morro å se. Derfra og ut var det liten/ingen tvil.

 

(Angående United tror jeg de ville vunnet uansett, straffe eller ikke. Grunnen til det : Blackpools SKANDALØSE forsvarsspill... Jeg fatter det bare ikke. Men så klart, det SKAL jo være straffe :rolleyes: )

 

WEMBLEY, nu kjör vi !!

Link to comment
Share on other sites

Vanskelig å glede seg for mye over seier i semien i den minst viktige turneringen, når MU flakser seg til seier mot Blackpool i en av de to viktigste... Er så dritt lei dommerne i England!

Uff da.

Denne var trist å lese. La oss glede oss i vår medgang.

Det er bare småfolk som gleder seg ved andres motgang.

Og deprimerende blir det når andres medgang ødelegger den enorme gleden du kan få av egen medgang.

Link to comment
Share on other sites

Gratis alle sammen med finale i ligacupen måtte Wenger klare å vinne den for første gang.

 

Men ble en jævla nedtur å se Blackpool tottalt rakna fullstendig.

 

Aldri vært borti et lag som har hatt så mye flax som Man Utd i år.

 

Er ikke første gangen i år Man Utd ligger under 2-0 og klarer å komme tilbake.

Link to comment
Share on other sites

Nei, det kunne ikke vare...ipswich kjempet som dyr men Arsenal hadde rett og slett for mye kvalitet til at det kunne vare, fy faen Wenger er en kald fisk, må innrømme jeg hudflettet ham så jævlig i begynnelsen av andreomg at kona mi ble sur og forbannet fordi jeg vekte ungene :rolleyes:

ALLE ønsket selvfølgelig Nasri og Walcott på banen når vi stanget som verst men ikke Wenger, han stolte på at Bendtner og Arshavin ville avgjøre dette, begge spilte ræva men vips, så avgjorde de matchen, helt etter Wengers plan.

Bendtner med en fantastisk prestasjon på første målet og Arshavin med to assist.

Det er utrolig deilig å ha verdens beste manager i klubben, mange trodde kanskje at dette skulle være en enkel kamp, meg inkludert, men ipswich hadde altså minst 7 spillere bak ballen til enhver tid og helst 8 og 9, da er slett ikke noe enkelt.

Arshavin er som utd, akkurat som utd, spiller ræva og avgjør allikevel kampene til sin fordel til slutt :o

Dere som hyller utd bør definitivt også hylle Arshavin, dette er like kynisk beregnende av begge, uansett var det igjen slik at blackpool ble snytt for århundrets klareste straffespark på 2-0, med 3-0 til pause ville nok scumchester utd gått på årets første nederlag, men fortvil ikke, nederlaget kommer snart ;)

Koscileny er igjen min soleklare BB, Wilshere spiller en god kamp, synes også Clichy er tilbake i suveren klasse, Denilson får mer enn godkjent som vanlig.

Da skal vi igjen ta en tur til Wem-ber-ley!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Deilig å være gooner om dagen, det må jeg faen meg si :rolleyes:

Jeg så ikke første omgangen men i andre omgang likte jeg det Denilson viste på banen i dag. Bra at han begynner å skjerpe seg. Litt morsomt er det også at Arshavin som ikke imponerte noe særlig stikker av med 2 assister...

Det som irriterer meg mest er når jeg leser ManUtd snu kampen mot Blackpool, helvettes drittlag... Fatter ikke hvordan det drittlaget klarer det, er sikkert pga. hjelp fra dommeren!

 

Noen som vet noe om skaden til Sagna?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...