Jump to content

2011.01.25 Ipswich H


Mr Chapman

Recommended Posts

Jalla stream er det værste jeg vet. Betaler heller en slant da, ettersom carling cup er det eneste jeg ikke får inn på tv.

 

Det skal godt gjøres å finne et slikt stream med grei kvalitet, og med 50mbit som jeg har, streamer jeg gjerne i HD uten noe problem :P

 

Da er du bra kresen :P Men om du er vant til å se i HD, skjønner jeg jo poenget ditt :angry:

Surt at carling cup havnet utenfor de "vanlige" fotball pakkene.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 201
  • Created
  • Last Reply

Da er du bra kresen :angry: Men om du er vant til å se i HD, skjønner jeg jo poenget ditt :P

Surt at carling cup havnet utenfor de "vanlige" fotball pakkene.

 

Det er sant. Jeg avbestilte c+ når tv2 kjøpte rettighetene. Så jeg har "bare" 7 premier league kanaler i HD og viasat sport HD + viasat fotball osv i SD.

 

Får overleve med å se denne kampen i litt dårligere kvalitet.

Link to comment
Share on other sites

Er Daggy eller en av de andre Chat-gutta her idag eller? Er det noen nyheter på den fronten? Selv om enkeltpersoner var en smule... irriterende... Så var det fortsatt moro å kunne snakke med enkelte hyggelige dedikerte goonere der under kamp!

 

Enig! Savner chaten.

Link to comment
Share on other sites

Fabregas blir feilaktig beskyldt for å filme mot Wigan, men i dag så filmer han helt klart. Ikke akkurat smart gjort Cesc når vi alle vet hvordan media er med Arsenal.

 

Ellers gjorde Szczesny en grov tabbe og virker å ha skadet Sagna nå.

 

Karma etter Orakelet var så fornøyd med at Evra mistet en tann?

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ Jan 25 2011, 09:01 PM) 215271[/snapback]

Fabregas blir feilaktig beskyldt for å filme mot Wigan, men i dag så filmer han helt klart. Ikke akkurat smart gjort Cesc når vi alle vet hvordan media er med Arsenal.

 

Ellers gjorde Szczesny en grov tabbe og virker å ha skadet Sagna nå.

 

Karma etter Orakelet var så fornøyd med at Evra mistet en tann?

 

Jeg lærer aldri.......

Link to comment
Share on other sites

:angry:--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jan 25 2011, 09:01 PM) 215271[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Fabregas blir feilaktig beskyldt for å filme mot Wigan, men i dag så filmer han helt klart. Ikke akkurat smart gjort Cesc når vi alle vet hvordan media er med Arsenal.

 

Ellers gjorde Szczesny en grov tabbe og virker å ha skadet Sagna nå.

 

Karma etter Orakelet var så fornøyd med at Evra mistet en tann?

Jeg lærer aldri.......

 

Derfor man aldri kommenterer andre kamper mens de pågår :P

Forøvrig blir det ikke akkurat mye "fluidity" med Arshavin og Bendtner på vingene. Vedder på at vi må få inn Nasri og/eller Walcott etterhvert.

Link to comment
Share on other sites

:angry:-->

QUOTE(Stefan B @ Jan 25 2011, 09:03 PM) 215274[/snapback]

Derfor man aldri kommenterer andre kamper mens de pågår :P

 

Men det er så sykt fristende når slike ting skjer... Men jeg skal gi meg - og gir deg rett til å gjøre det du føler passer om jeg gjør det igjen. Deal?

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jan 25 2011, 09:03 PM) 215274[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Derfor man aldri kommenterer andre kamper mens de pågår :(

Men det er så sykt fristende når slike ting skjer... Men jeg skal gi meg - og gir deg rett til å gjøre det du føler passer om jeg gjør det igjen. Deal?

 

Haha. Jeg har muskelavslappende piller som finner seg turen ned i øl'en din hvis det skjer igjen! ;)

Link to comment
Share on other sites

Nok snakk om jinxing nå - over til kampen. Er det bare jeg som synes dette ikke ser bra ut. Vi har spilt 20min mot et lag som sliter i bunnen av championship, og har skapt så og si ingenting!

 

Tror vi rett og slett savner Nasri... Vi er ikke det samme laget uten ham på banen. Walcott hadde også gjort seg på høyre kanten

Link to comment
Share on other sites

Nok snakk om jinxing nå - over til kampen. Er det bare jeg som synes dette ikke ser bra ut. Vi har spilt 20min mot et lag som sliter i bunnen av championship, og har skapt så og si ingenting!

 

Vi har byttet ut 3 veldig viktige spillere som har blitt veldig samspilt over den siste tiden og er ikke bare deg Raven. Syntes ikke dette ser bra ut hittil.

 

Van Persie møter igjen sin gode venn. Treverket.

Link to comment
Share on other sites

Nok snakk om jinxing nå - over til kampen. Er det bare jeg som synes dette ikke ser bra ut. Vi har spilt 20min mot et lag som sliter i bunnen av championship, og har skapt så og si ingenting!

 

Synes det er for tidlig å få panikk. Ipswich er fullt istand til å holde Arsenal fra livet så lenge de har krefter når de parkerer bussen sånn som de gjør nå. Gjelder bare å male på og gjøre dem møre.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...