Jump to content

2011.01.25 Ipswich H


Mr Chapman

Recommended Posts

Digg ass, Dansken er rååååå!!!!

Dritt Manu kan jo ikke tape jo.

 

Men ser ut som om Rafael har fått en veldig lite hyggelig skade. Ut med nakkekrage. Bruker lang lang tid på å få han på båren. Liker ikke slikt uansett hvilket lag det er.. huff..

 

 

Men go Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 201
  • Created
  • Last Reply

:D-->

QUOTE(Stefan B @ Jan 25 2011, 10:19 PM) 215347[/snapback]

ManU er faen meg det ekleste laget i verden. Blir rævpult i 70 minutter, men allikevel vinner de 2-3. Fy faen! Tenk om vi hadde hatt samme kynisme i laget vårt.

 

det jævligste, er jo at det burde ha stått 3-0 etter 46 min...

Link to comment
Share on other sites

:D-->

QUOTE(Stefan B @ Jan 25 2011, 10:19 PM) 215347[/snapback]

ManU er faen meg det ekleste laget i verden. Blir rævpult i 70 minutter, men allikevel vinner de 2-3. Fy faen! Tenk om vi hadde hatt samme kynisme i laget vårt.

 

Ja det eer faan meg helt utrolig. Og det med Rafael høres ikke bra ut. huff

Link to comment
Share on other sites

:D-->

QUOTE(Stefan B @ Jan 25 2011, 10:19 PM) 215347[/snapback]

ManU er faen meg det ekleste laget i verden. Blir rævpult i 70 minutter, men allikevel vinner de 2-3. Fy faen! Tenk om vi hadde hatt samme kynisme i laget vårt.

 

Vel - jeg vil kalle det kvalitet og et lag som er seriemesteremner...

Link to comment
Share on other sites

:D--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jan 25 2011, 10:19 PM) 215347[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

ManU er faen meg det ekleste laget i verden. Blir rævpult i 70 minutter, men allikevel vinner de 2-3. Fy faen! Tenk om vi hadde hatt samme kynisme i laget vårt.

det jævligste, er jo at det burde ha stått 3-0 etter 46 min...

 

Blackpool ble jo også snytt for en straffe etter at Rafael kom dundrene inn i en Blackpool spiller og dommeren vinket det videre.

 

Blir dårlig i hele kroppen av å se på det laget der, MEN det er jo et vinnerlag som det finnes mange av.

 

 

OG DER VISTE RUSSEREN OG FABREGAS HVA DE HAR I SEG! ENDELIG!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...