Jump to content

2010.09.21 Tottenham B


Arsenalboy93

Recommended Posts

4 - 1. Muligens snytt for straffe i frøste. Annullert mål på offisde, mens de fikk et offisdemål. Wilshere konge. Gibbs knallgod også, men ble som vanlig skadet. Arshavin med kjempeinnbytte. Forsvaret for det meste veldig bra. Nasris 2 mål kan forhåpentligvis få slutt på skuddvegringen hans. Får håpe vi ikke fikk for mange slitne bein til helgens kamp selv om vi uansett skal vinne den kampen konfortabelt. God natt!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 137
  • Created
  • Last Reply

Praktfullt resultat. Dessuten har Owen Coyle fått seg en tryning av sine gamle venner i Burnley i kveld.

 

Vi har fått se at Gibbs ikke ligger mye tilbake for Clichy, om han gjør det i det hele tatt.

Vi har fått se at Wilshere er god nok til å dominere på WHL.

Vi har fått se hvorfor vi ikke fikk 3 poeng mot Sunderland. Nasri - hur enkelt som helst.

Vi har fått se Arshavin score ennå et mål.

 

Vi har ikke minst fått se et tomt WHL der Arsenal regjerer både på banen og tribunen.

 

Very good. Blir litt finsikting før karaktergivning!

Link to comment
Share on other sites

Vi lager kyllingkebab av fuglene som vanlig.

 

Tottenham er rett og slett for dårlige. Håper vi trekker Brentford eller Carlisle eller en eller annen bedre klubb neste gang sånn at unggutta våre vår ordentlig kamptrening i ligacupen :D

Link to comment
Share on other sites

Godt resultat! Overraskende sterkt lag vi stiller med i dag. Kanskje Wenger kommer til å satse hardere på ligacupen i år. Kan nesten se sånn ut, men det er positivt at spillere som ikke spiller fast til daglig får flere kamper.

 

Ikke bra av Fabianski på baklengsmålet, ellers syns jeg vi klarer oss veldig bra i dag. Forsvaret gjør det bra. midtbanen jobber hardt, selv om det er litt kaos i starten av andre omgang på midtbanen og i forsvaret. Godt å se at Nasri er trygg fra straffemerket, bare så synd at han ikke tok straffen mot Sunderland. :D

 

Blir spennende å se hvem vi trekker i neste runde. Når kommer DVD'en forresten?

Link to comment
Share on other sites

Praktfullt resultat. Dessuten har Owen Coyle fått seg en tryning av sine gamle venner i Burnley i kveld.

 

Vi har fått se at Gibbs ikke ligger mye tilbake for Clichy, om han gjør det i det hele tatt.

Vi har fått se at Wilshere er god nok til å dominere på WHL.

Vi har fått se hvorfor vi ikke fikk 3 poeng mot Sunderland. Nasri - hur enkelt som helst.

Vi har fått se Arshavin score ennå et mål.

 

Vi har ikke minst fått se et tomt WHL der Arsenal regjerer både på banen og tribunen.

 

Very good. Blir litt finsikting før karaktergivning!

 

Må innrømme at jeg tenkte "er det den dagen". Når spuddene fikk offsidemål, og Gibbs feilaktig hadde blitt vinket av av samme linjedommeren. Men heldigvis hadde jeg feil. For en kamp! Vannvittig tempo! Wilshere og Nasri styrer showet, og Gibbs, ja han er definitivt på gang. Håper ikke han er skadet.

 

En ting jeg må nevne: Koscielny. Jeg er nå overbevist! Trygg, solid, god i lufta, kjapp og har null problemer med tempoet i kampen. Og se på den taklingen på Lennon. FANTASTISK!!!

 

Nei dette var gøy!!!

Link to comment
Share on other sites

"Tydelig at dette betydde mye for Arsenalspillerne og supporterne. Aldri sett de så ekstatiske."

 

Fra TV. :D Noen som ser ironien?

 

Følges opp med: "jaja Mikke mus cupen må de bare ha"

 

:D

 

MEN, i 2008, var vel "Mikke Mus Cupen" den viktigeste turneringen som ble gjennomført det året? Ifølge TV da, vel og merke!!!! :D

Link to comment
Share on other sites

Fikk bare sett 1/3 av kampen, men det jeg så og det jeg har sett av Koscielny er helt fantastisk!

Chamack også.. gleder meg videre, noen som savnet Almunia i dag, forresten? :D

Savnet Almunia. Han har vært tryggheten selv så langt i år. Fortsetter han på samme nivå så skal min neste drakt være med hans navn på :D

 

Tja, skulle helst Sneezy i mål. Fab skulle vel strengtatt tatt den lompa fra offside keane

Kvoten til Fab er vel forholdsvis oppbrukt nå ja. Wenger nevnte i pre-match intervjuet at man ikke kan gi noen x-antall sjanser så jeg håper Scheszny står i neste Carling match.

Link to comment
Share on other sites

For en deilig kveld folkens! Vi hadde fortjent å drept kampen til ordinær tid men har det noe å si når vi høvler over fuglene slik som vi gjorde!? Synes hele laget har tatt et stort steg fra i fjor og jeg begynner å lure på hvor langt vi kan nå denne sesongen..Er imponert over Kosh som regjerer der bak igjen! Gibbs spiller med stor autoritet og løper Lennon i fillebiter mesteparten av duellene! Wilshere er i en klasse for seg selv! Nasri tar ansvar og setter to viktige straffer! Og til slutt,Lansbury fortjener virkelig ros for innsatsen han la ned i dag!

 

Gleder meg til overkjøring på Lørdag folkens! Takk for en stor Arsenal-aften :D

Link to comment
Share on other sites

Akkurat hjemme igjen i leiligheten i Islington etter en epic tur til WHL. "Is it a fire drill??" "Shall we make a DVD?" He`s just a shit Theo Walcott" (om Lennon).

 

Politieskorte fra Seven sisters tube station, ekstrem atmosfære og en perfekt kveld! :D

Link to comment
Share on other sites

Spurvene skutt og blåst i senk av kanoner. Var det virkelig

noe annet å vente?

Harry Mørkredd ble rødere og rødere. Leverposteien, Sandra og Keane the Cunt forsvant stille ut av kampen og ønsket nok de kunne gå etter 10 min av 1 ekstra omgang med gråtende Spurvefans som nok engang forstod at de var flere nummer for små.

Hva annet kan du forvente av spurver?

 

Wilshere,Denilson og Nasri var meget gode. Wilshere sannsynligvis man of the match. Dette var bare deilig.

Link to comment
Share on other sites

For å gjøre ydmykelsen KOMPLETT:

 

Yids over hele nettet har hyllet de (få) gjenværende hjemmesupporterne som sang for full hals. OH WHEN THE SPURS GO MARCHING IN, osv. Ehhh... det var faktisk Arsenalfansen som sang de sangene også, slik det først så ut som på TV'en! :D :D :D (Dog var det 13 yids som joina). Bekreftet av yidsa som var på kamp. HILARIOUS!

 

Jeg misunner deg, Bergkampboy!

Link to comment
Share on other sites

We can see you sneakin`out!

 

he he, de snek seg ikke ut en gang, de RØMTE banen nærmest i panikk, som om tribunene var i ferd med å rase sammen (hvilket kanskje ikke er så langt fra sanneten? :D :D ), eller brannalarmen hadde gått. For en patetisk gjeng! :D

 

At Arsenal viste for all verden at de fortsatt er i en helt annen klasse enn lillebror var ikke det minste overraskende. Spurs fremsto som en gjeng paralyserte smågutter, som ikke helt forsto hva de var truffet av. Heller ikke det spesielt overraskende...

Link to comment
Share on other sites

Hvilken fantastisk kamp!

 

Må innrømme at jeg ikke hadde helt troen på dette. Heldigvis så klarte Wenger å få med et ekstra etablerte spillere enn det han vanligvis stiller i denne cupen. Når det er sagt, så hadde vi vel omtrent en hel førsteelver ute når vi tar utgangspunkt i de som startet.

 

Spesielt gøy at Wilshere og Gibbs gjør det bra. Wilshere viser at han har tatt et stort steg, samtidig som Gibbs viser at Clichy må ta seg sammen. Håper at skaden til Gibbs ikke er alvorlig.

 

Fabianski burde vel ha tatt det tvilsomme målet fra Cunt Keane. Lurer på hvor lenge han skal inneha 2. plassen i køen?

 

Det som irriterer meg mest etter denne kampen, er hvorfor ikke noen andre tok straffen mot Sunderland.

 

gun__1285138389_tottenham21092010_1.jpg

 

Nydelig bilde!

Link to comment
Share on other sites

 

 

Det som irriterer meg mest etter denne kampen, er hvorfor ikke noen andre tok straffen mot Sunderland.

 

 

Det går an å irritere seg over det, men all mulig historie tilsier at Rosicky skulle ta den straffen. Han er vanligvis en sikker mann i slike situasjoner, han har fotballhjerne. Hvorfor han valgte å måke ballen, i stedet for å plassere, er umulig å svare på, men det er utypisk Rosicky og derfor var det ikke noe i veien med valget av han som straffeskytter.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...