Jump to content

2010.09.21 Tottenham B


Arsenalboy93

Recommended Posts

  • Replies 137
  • Created
  • Last Reply

Tottenham har vært veldig heldige så langt, først blir det ikke blåst for en klar felling av Lansbury når Assou-Ekotto dytter han i ryggen ved/innenfor 16. Deretter blåser dommeren for offside etter en nydelig stikker fra Wilshere til Gibbs som lett rundt keeper og ville satt ballen i det åpne nettet.

 

I første omgangen har det vært en utrolig klar klasseforskjell og forhåpentligvis fortsetter dette i andre omgang!

Link to comment
Share on other sites

Flott førsteomgang. Vi skulle hatt en mål gjennom Gibbs (var ikke i offiside så det ut som) og vi skulle hatt en straffe. Nå haåper jeg at gutta ikke roter det bort. Etter denne omgangen burde vi om ikke punktert kampen, så skulle vi hatt en en mer sikker ledelse. Uansett skal spillerne ha skryt for kampen. Wilshere gjør en strålende omgang. Jeg liker også veldig godt det jeg ser av Gibbs, han er særdeles god i siste tredjedelen av banen. Kunne brukt han som venstreving i mange kamper er jeg sikker på!

 

Nei var ikke det! soleklart onnside.. Så greier han komentatoren på atdhe.net å si at det var offside, skulle hatt seg en kule

Nå må det sies at han kommentatoren har hatt en svak dag på jobben. Presterte bl.a. å si at Lansburry prøver å sende ballen gjennom til Landsbury :). I tilegg har han bommet på spillere som ikke engang har samme hudfarge!

Link to comment
Share on other sites

Nei var ikke det! soleklart onnside.. Så greier han komentatoren på atdhe.net å si at det var offside, skulle hatt seg en kule

 

Var akkurat det jeg reagerte på.... faen å irriterende.

 

men hører jo at kommentatoren ikke akkurat er noen arsenal fan. Det samme sies vistnok om kommentatoren på tv (canal + tror jeg) også.

Modric skrev ...

 

Bjarne skrev ...

 

efroestad skrev ...

 

haha johannesen kalte corluka som vi gjør det CHARLIE!!

 

han er slitsom og høre på

 

 

Han er vel Spurs-fan?

 

det er linjemannen også.

Link to comment
Share on other sites

Flott førsteomgang. Vi skulle hatt en mål gjennom Gibbs (var ikke i offiside så det ut som) og vi skulle hatt en straffe. Nå haåper jeg at gutta ikke roter det bort. Etter denne omgangen burde vi om ikke punktert kampen, så skulle vi hatt en en mer sikker ledelse. Uansett skal spillerne ha skryt for kampen. Wilshere gjør en strålende omgang. Jeg liker også veldig godt det jeg ser av Gibbs, han er særdeles god i siste tredjedelen av banen. Kunne brukt han som venstreving i mange kamper er jeg sikker på!

Nå må det sies at han kommentatoren har hatt en svak dag på jobben. Presterte bl.a. å si at Lansburry prøver å sende ballen gjennom til Landsbury :). I tilegg har han bommet på spillere som ikke engang har samme hudfarge!

 

Helt enig i alt du skriver, vil også nevne at jeg syntes Nasri har vært temmelig svak. Etter en såpass lovende preseason som han hadde har jeg større forventninger enn at han spiller som Denilson har blitt beskyldt for å gjøre, og det er altså pasninger som går sidelengs og baklengs. Flere ganger har han hatt muligheter til å spille gjennom både Vela og Lansbury, men har istedet valgt å spille tilbake til Eboué.

 

Vil også nevne Denilson som jeg syntes har vært veldig veldig god i dag.

Link to comment
Share on other sites

Bra spill i 1. omgang, men er skuffende at vi ikke får mer ut av vår dominans. Tottenham får til tider ikke låne ballen i det hele tatt, vi må fremover å avgjøre! Vi kan ikke bare spille pasninger på midten, det får vi ingen ting igjen for. Ellers synes jeg Wilshere og Gibbs har vært markante, selv om alle forsåvidt har spilt bra. For meg virker Gibs bedre en clichy for øyeblikket, hva mener dere andre?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...