Jump to content

What to do, when in London


epdaman

Recommended Posts

Skal være i London 19-21 desember i forbindelse med Arsenal-Hull og litt juleshopping ;) Tenkte også få med meg West Ham-Chelsea som vel er et skikkelig hatoppgjør :) Blir spilt dagen etter Arsenal kampen så tenkte det kunne vært moro å få med seg. Men ser det er stiv pris på billetter til kampen på nettet, så lurer derfor på om det er noen som har erfaring med kjøp av svartebørsbilletter utenfor Upton Park/Boleyn Ground :) ?

 

Tenkte det kunne være mulig å få det noe billigere enn tusenlappen om man hadde litt is i magen utenfor stadion før kamp. Syns det er drøyt å betale så mye for å se 2 lag man ikke bryr seg om.. Men har veldig lyst til å oppleve stemningen på Upton park i en slik kamp :)

 

 

Skal også se Arsenal-Hull, og jeg tenkte faktisk akkurat det samme men det blir rett og slett for dyrt. Jeg kunne godt ha tenkt meg å se en kamp fra en lavere divisjon :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 545
  • Created
  • Last Reply

Haha, ja men er jo ikke aktuelt å gå glipp av deler av kampen.. Ikke store muligheter utenfor stadion for å få billett til under 1000 lappen kanskje, så får vel ordne før jeg drar om jeg skal på kampen ;)

 

Jeg anbefaler å sjekke http://www.whufcboxoffice.com/, da West Ham sine hjemmekamper ofte pleier å gå på "general sale". Det er vel lite sannsynlig at dette skjer på denne kampen, men jeg ser at dette har skjedd i kampen mot Arsenal den 25 oktober. Så hvis du er tidlig ute så kan du være heldig.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hei folkens,

 

skal over til London 18 - 21 desember og skal på Hull@lørdagen. Tidligere har jeg krasjet på Kent Park Hotel som er billig, men denne gangen skal madamen være med over og da må nok standarden litt opp. Er det noen rimelige hotell dere kan anbefale i område rundt Highbury / le Groove som kan anbefales? Og er det noen andre her som har tenkt seg over på samme turen?

Link to comment
Share on other sites

Hei folkens,

 

skal over til London 18 - 21 desember og skal på Hull@lørdagen. Tidligere har jeg krasjet på Kent Park Hotel som er billig, men denne gangen skal madamen være med over og da må nok standarden litt opp. Er det noen rimelige hotell dere kan anbefale i område rundt Highbury / le Groove som kan anbefales? Og er det noen andre her som har tenkt seg over på samme turen?

 

Har samme reisedatoer som deg og tenkte meg på Hull-kampen sammen med et par kamerater hvis vi klarer å skaffe bill. Og det burde vi klare! De er riktignok ikke Arsenal-fans og jeg ser ikke bort ifra at jeg stikker på Gunners Pub alene en time eller to. Og da hadde det vært trivelig å truffet noen norske der ! Regner med det er Gunners Pub som er gjeldene for deg også? ;)

Link to comment
Share on other sites

Hei folkens,

 

skal over til London 18 - 21 desember og skal på Hull@lørdagen. Tidligere har jeg krasjet på Kent Park Hotel som er billig, men denne gangen skal madamen være med over og da må nok standarden litt opp. Er det noen rimelige hotell dere kan anbefale i område rundt Highbury / le Groove som kan anbefales? Og er det noen andre her som har tenkt seg over på samme turen?

 

Jepp, drar over 19-21 desember og reiser med brodern. Ellers er det noen jeg tidligere har møtt på tur som skulle over med noen kompiser. 6-7 stk til altså.. Så blir nok greit med norske på The Gunners før kamp! Syns The Gunners er et must for kamp. men har ikke blitt imponert enda over stemningen der før kamp. Noen andre puber i nærheten med bedre trøkk før kamp? Hva med The Rocket? ;)

Link to comment
Share on other sites

Jepp, drar over 19-21 desember og reiser med brodern. Ellers er det noen jeg tidligere har møtt på tur som skulle over med noen kompiser. 6-7 stk til altså.. Så blir nok greit med norske på The Gunners før kamp! Syns The Gunners er et must for kamp. men har ikke blitt imponert enda over stemningen der før kamp. Noen andre puber i nærheten med bedre trøkk før kamp? Hva med The Rocket? ;)

 

Har brukt å gå på Tollies (eller hvordan det staves) ca. fem minutter fra Groove. Har vært grei stemning der og. På samme måte som på Gunners må du ha en eller annen form for medlemskort i Arsenal før man slipper inn når det er kamp.

Link to comment
Share on other sites

Skal være i London 19-21 desember i forbindelse med Arsenal-Hull og litt juleshopping :) Tenkte også få med meg West Ham-Chelsea som vel er et skikkelig hatoppgjør :) Blir spilt dagen etter Arsenal kampen så tenkte det kunne vært moro å få med seg. Men ser det er stiv pris på billetter til kampen på nettet, så lurer derfor på om det er noen som har erfaring med kjøp av svartebørsbilletter utenfor Upton Park/Boleyn Ground :) ?

 

Tenkte det kunne være mulig å få det noe billigere enn tusenlappen om man hadde litt is i magen utenfor stadion før kamp. Syns det er drøyt å betale så mye for å se 2 lag man ikke bryr seg om.. Men har veldig lyst til å oppleve stemningen på Upton park i en slik kamp :)

 

 

Billettene til den kampen vart lagt ut på general sale i dag. Fortsatt billetter igjen ser eg. Bare å registrere seg og kjøpe billett. Skal på den kampen og kjøpte 1 billett på bobby moore lower i dag. Skal og på hull kampen dagen før.

 

Roger14

Link to comment
Share on other sites

Billettene til den kampen vart lagt ut på general sale i dag. Fortsatt billetter igjen ser eg. Bare å registrere seg og kjøpe billett. Skal på den kampen og kjøpte 1 billett på bobby moore lower i dag. Skal og på hull kampen dagen før.

 

Roger14

 

Takk for tipset. Ordnet nettop dt samme sjøl :) Blir ei kanonhelg :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg driver og planlegger en London tur til våren. Har sett meg ut West Ham kampen 20.mars. Tenkte i utgangspunktet å reise fredag-søndag, men for å være sikker er det kanskje bedre å reise lørdag-mandag? I tillfelle kampen blir flyttet? Skal reise fra Torp i så fall.

 

Spørsmålet mitt er om jeg rekker kampen hvis den spilles til oppsatt tid lørdag kl.15 i England. Hvis jeg lander på Stansted 10.45, så blir det jo litt trangt, men det bør gå??

Link to comment
Share on other sites

Jeg driver og planlegger en London tur til våren. Har sett meg ut West Ham kampen 20.mars. Tenkte i utgangspunktet å reise fredag-søndag, men for å være sikker er det kanskje bedre å reise lørdag-mandag? I tillfelle kampen blir flyttet? Skal reise fra Torp i så fall.

 

Spørsmålet mitt er om jeg rekker kampen hvis den spilles til oppsatt tid lørdag kl.15 i England. Hvis jeg lander på Stansted 10.45, så blir det jo litt trangt, men det bør gå??

 

Det rekker du helt fint, forutsatt at flyet er i rute.

Værre er det om kampen blir satt til tidlig avspark kl. 12.30..

Link to comment
Share on other sites

Var på Arsenal - Chelsea kampen for ca 1 uke siden. Bodde da på easyHotel Earls Court.

 

Dette hotellet anbefales for deg som f.eks reiser alene og skal bare være i London 1-2 netter (Noe man gjerne er på en fotballtur). Du betaler kun for rommet på forhånd. Ønsker du TV,internett, vask av rom eller baggasjeoppbevaring må dette betales utenom til resepsjonen på hotellet. Frokost må i tillegg kjøpes eksternt siden hotellet ikke har restaurant. Jeg betalte £80 for 2 netter i et rom med vindu (Ja, du kan velge om du vil ha vindu på rommet eller ikke. Blir billigere dersom du ikke trenger vindu)

 

Synes det var meget billig for et sentralt og rent hotell som også hadde en meget komfortabel seng :lol:

 

Anbefales :D

Link to comment
Share on other sites

Heisann medgoonere!

Det har seg sånn at jeg sammen med 5 venner skal reise å se Hull 19. Desember! Jeg har veldig lysst å få en fullkommen Arsenal opplevelse, så lurte på om noen her kunne hjelpe meg med MASSE tips om hva vi kan gjøre? Vi vil blant annet se på en Arsenal trening, men vet ikke hvor banen er, eller når de trener, og om de i det hele tatt har åpne treninger?

Setter stor pris på all respons!

Takk!

Link to comment
Share on other sites

Heisann medgoonere!

Vi vil blant annet se på en Arsenal trening, men vet ikke hvor banen er, eller når de trener, og om de i det hele tatt har åpne treninger?

 

Sorry to say, du kommer ikke inn på treningsfeltet. Der må du ha forhåndsgodkjenning.

Link to comment
Share on other sites

Heisann medgoonere!

Det har seg sånn at jeg sammen med 5 venner skal reise å se Hull 19. Desember! Jeg har veldig lysst å få en fullkommen Arsenal opplevelse, så lurte på om noen her kunne hjelpe meg med MASSE tips om hva vi kan gjøre?

 

Vil på det sterkeste anbefale Arsenal-museumet. Der koste hvertfall jeg meg gløgg ihjel ! :)

Museumet ligger rett ved stadion. En omvisning på Emirates er heller ikke dumt å få med seg!

 

I tillegg er Niketown ved Oxford Circus er et must for meg hvertfall :) 3 etasjer med Nike. Fantastisk butikk og utvalg av fotballsko m.m.

 

Utenomsportslig vil jeg anbefale camden market, covent garden, madame tussaud, speakers corner, guidet buss-tur osv, osv, osv ! Det er nok å gjøre! Særlig Covent Garden vil jeg anbefale av disse. Se tidligere poster i denne tråden for ytterligere tips!

Link to comment
Share on other sites

Vil på det sterkeste anbefale Arsenal-museumet. Der koste hvertfall jeg meg gløgg ihjel ! :)

Museumet ligger rett ved stadion. En omvisning på Emirates er heller ikke dumt å få med seg!

 

I tillegg er Niketown ved Oxford Circus er et must for meg hvertfall :) 3 etasjer med Nike. Fantastisk butikk og utvalg av fotballsko m.m.

 

Utenomsportslig vil jeg anbefale camden market, covent garden, madame tussaud, speakers corner, guidet buss-tur osv, osv, osv ! Det er nok å gjøre! Særlig Covent Garden vil jeg anbefale av disse. Se tidligere poster i denne tråden for ytterligere tips!

 

Niketown er helt fantastisk! London eye er også en veldig fin opplevelse! Skal også over og se Arsenal-Hull, lurer på hvordan det er i juletider med tanke på kø osv? Kan tenke meg at det er et lite h*****e å gå rundt i butikkene, men men!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Noen som veit om jeg vil ha en reel sjanse til å rekke et fly fra Gatwick som går 20:00 engelsk tid om kampen jeg skal på begynner 16:00 engelsk tid??

 

Det er i forbindelse med Chelsea kampen. Skulle helst kommet meg hjem på kvelden.

 

Fint om noen har et svar på det! :)

 

Da har du en utfordring. Først fra Emirates ned Victoria, og deretter ut til Gatwick. Så innsjekk og dets like. Det bli knapt med tid.

Link to comment
Share on other sites

Da har du en utfordring. Først fra Emirates ned Victoria, og deretter ut til Gatwick. Så innsjekk og dets like. Det bli knapt med tid.

 

Vi er ferdige med hjemmeoppgjøret mot Chelsea, Chaz :) Dog har jeg stor forståelse for at akkurat den har gått i glemmeboka..

 

Så, nærmere Victoria, men tviler likevel på om han rekker det.

Link to comment
Share on other sites

Vi er ferdige med hjemmeoppgjøret mot Chelsea, Chaz ;) Dog har jeg stor forståelse for at akkurat den har gått i glemmeboka..

 

Så, nærmere Victoria, men tviler likevel på om han rekker det.

 

Takk for svar! Jeg ville checket inn på forhånd på nett, men må uansett i gjennom sikkerhetskontrollen, og det kan jo ta litt tid.. Så tror jeg dropper den løsningen. Får heller satse på å ta fly morgenen etter! :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...