Jump to content

Emmanuel Frimpong


Umlaut

Recommended Posts

Jeg ser på Coquelin som er langt bedre spiller enn Frimpong på alle mulige måter, men det er ikke tvil om at Frimpong har et stort potensial. Tror begge to kommer til å få flere sjanser neste sesong. Blir spennende å se om også Lansbury får sjansen kan komme inn i stallen.

 

Frimpong er et kjempetalent, men han trenger spilletid. Sånn sett er et låneopphold i Wolves gull verdt. De er i nedrykksstriden og har alt å spille for og det er helt andre forventninger til han der enn det er på benken i Arsenal. Håper han kan få samme utviklingen som Wilshere hadde i Bolton, han kan absolutt bli en verdifull spiller for Arsenal i årene som kommer.

Link to comment
Share on other sites

Spilletid er alfa og omega for utviklingen for våre unge spillere. Vi så hva utvikling Wilshere hadde

etter låneoppholdet i Bolton. Ser ikke vekk fra ar dette utlånet til godgutten Frimpong kan bli gull verdt

for oss.

Link to comment
Share on other sites

Noen som har fått med seg om det er noe nytt som har oppstått mellom Frimmy og Na$ri? Virker som om det har vært noen nye krangler evt. uttalelser nå jeg leste Frimpongs siste tweet:

 

"Going bed now Big Game tomorrow Focused. I will reply to Nasri tomorrow no indirects"

Link to comment
Share on other sites

Frimpong..eiller "Tyson" som jeg kaller han :D har spilt veldig bra mot Villa så langt.

Bra taklingspresisjon, setter fart fremover og fyrer løs skudd, slår presise pasninger og oppildner publikum! Herlig å se!

Verdifull PL-erfaring for hans del og blir vel ikke akkurat slappere av å spille på sluggerlaget Wolves..hehe.

Link to comment
Share on other sites

Min versjon av frimmyfacts

1 minutt: 1. involvering: Header ballen unna, ikke langt nok og Villa drar fordel av ballen.

2 minutt ny heading, går igjen til Villa, får igjen ballen litt senere av en lagkamerat og spiller den videre til Fletcher.

4 minutt: Mottar ballen og spiller lett videre, gjentar seg to ganger siden, bla i et veggspill hvor Jarvis løper.

5 minutt: Er med og bygger opp kampens første ordentlig sjanse, mottar ballen og sender videre til Jarvis, ballen går til slutt til Fletcher som bommer.

6 min: bommer på en brytning på et innlegg som kunne blitt farlig, dytter så vekk Keane i straffeområde, farlig spill.

8 min: Får ballen, flott mottak og spiller videre.

9 min: Berra sklir og lager straffe mot Bent, klønete av Berra. (Repporters gullkorn: "For en klumsekopp". Bent setter straffen sikkert. Frimpong er en av tre spillere som er innenfor feltet i det straffen blir tatt.

12 min: Mottar ballen, spiller rett i bena på Petrov og ut til et innkast, ikke en særlig god involvering alt i alt.

13 min Mottar ballen, spiller tversover, får den tilbake spiller en kort pasning fremover.

14 min: enkel pasning videre.

15 min: Får klarert en corner(Står alene og tar ballen lett etter Collins og Bera har bommet på en duell), går rett i bena på Gardner som er nære ved fra 18 meter. Veldig god når han hindrer et lavt innlegg et halvt minutt senere.

19 min: veggspill med Kightly, gir ballen tilbake til Kightly igjen.

20 min: Mottar ballen, finter av to spillere og får en assist.

24 min: Mottar, sender videre, finner ny posisjon han kan motta, får ikke tilbake ballen, men gjør akkurat det han skal.

25 min: Forsøker skudd, får et hjørnespark. Taper duellen i feltet.

26 min: Frimpong ikke lenger tatt opp på cornere, ligger igjen 30-35 meter unna mål, kanskje lurt, gutten har ikke vist seg frem som en hodespiller.

28 min: Mottar ball, passerer en motspiller og spiller balle til Jarvis, Edwards bommer på legget, en omtrent tro kopi av Fletcher sin sjanse i 5. min.

29 min: Mye fart i Frimpong idag, plukker opp ballen og løper fremover, prøver et skudd og får ny corner.

30 min: Edwards scorer på corneren som Frimpong skaffet.

32 min: Leser spretten best og gir ballen lett videre, senere involvert da han takler Agbonlahor og skaffer et kast.

34 min: Forsøker enda en gang, hands(?)

35: Blir takla, får ingenting, returløpet går sakte, men Villa sitt angrep stopper heldigvis opp.

36 min: Mottar ballen spiller videre, får den tilbake, pasningen fremover blir for svak og følgelig brutt.

39 min: Mottar ballen, setter fart, mister den, løper inn de ti meterne han ligger bak og vinner tilbake før han spiller ballen opp i angrep igjen. Minner om en meget god innstilling at han tar igjen ballen der etter å ha mistet den, for er ikke noe enkelt inngrep han gjør.

43 min: Bommer på en enkel involvering, prøver å vinne tilbak eballen emd en sklitakling i 16-meteren, farlig av Frimmy og to dårlige valg, blir reddet av lagkamerat.

45: Omgang over.

 

 

Dom første omgang:

Hodespillet er for dårlig, prøver som oftest ikke engang..

Mottakene er generelt sett gode og han er flink til å gjøre det enkelt.

Er en av hovedgrunnene til at vingen på høyresiden(de bytter, oftest Kightly) skaper så mye fremover, gjør Jarvis god med å spille gode pasninger.

Får en assist.

Skuddvillig(!) og ser ut til at det er god retning på skuddene hans også.

 

Tror Wolves tar dette, Henry, Edwards og Frimpong har full kontroll på midtbanen, Albrigthon og Agbonlahor får lite rom og da sliter gjerne raske spillere. Kightly og Jarvis utmerker seg dessuten mot Villa-backene.

 

Edit: Selv tv2 folkene må innrømme at Frimpong har vært god i dag...

Edited by Wojciech53
Link to comment
Share on other sites

Lite å gjøre for tiden? :P

 

Enig i mye av det du sier om førsteomgangen hans, men ønsker enda mer fokus i pasningene og mottakene. Viser seg frem som en mer boks til boks spiller enn hva han fikk gjort som reserve til Song.

Bestilte meg Asus Transformer Prime for en uke siden, så er helt raka fant, sitter hjemme og jobber med skolearbeid, ser på fotball og gamle filmer ;)(Blir ikke bedre av at mange venner er bortreist)

 

Lenge sagt selv at han hører hjemme i box 2 box rollen som Wilshere hadde i fjor, samtidig mener jeg at Wilshere hører hjemme i Fabregas sin posisjon i fjor(om han bare klarer å få seg litt endeprodukt), så får heller Ramsey figurere som reserve neste år.

Edited by Wojciech53
Link to comment
Share on other sites

Frimmyfacts II half

45: Vinner ballen i god posisjon og spiller den videre til Jarvis som mister den.

47: Får ballen snur, sender videre. Jogger igjen i returløpet når laget mister ballen. Syns gutten viser langt bedre innsats når han spiller for oss, spiller muligens mer med hjertet i de kampene.

50: 2-2 Robbie Keane - til tross for at han blir buet på stor e deler av kampen så feirer han ikke, sympatisk av en mann som er en cunt ellers.

51: Blir tatt tunnel på, men laget klarer å snu forsvar til corner.

52: Stupheader utenfor og blir liggende nede, kan se ut som han får Petrovs sko i hodet.

Tatt av banen på båre og erstattet av Miljas. Håper det ikke er alvorlig for Frimpong, han har vist at han har stort potensiale i dag.

Link to comment
Share on other sites

Typisk...etter å ha spilt en god kamp. Fikk seg en solid kakk i nepa der ja. I verste fall fikk øyet gjennomgå.

Føyer seg bare i rekka av uendelig mange skader på Arsenal-spillere denne sesongen. :ermm:

Link to comment
Share on other sites

Switchet til Newcastle når Frimpong gikk av, men nå har visstnok Henry vist seg frem fra en side vi har sett av han før, nemlig grisespilleren og blitt vist ut. Om Frimpong er spilleklar igjen til neste kamp, noe jeg håper han er, tipper han ble mest skremt, vil det bli spennende å se hvordan han gjør det med en annen makker.

 

Edit: På twitter verserer ryktene om at han har brukket nakken/ryggen, bør også nevnes at Villa nå leder 3-2

Edited by Wojciech53
Link to comment
Share on other sites

 

Edit: På twitter verserer ryktene om at han har brukket nakken/ryggen, bør også nevnes at Villa nå leder 3-2

 

Får vi inderlig ikke håpe, men det er jo alltid fare for nakkesleng når han er på vei ned mot bakken og får et spark i ansiktet.

Link to comment
Share on other sites

Får håpe disse ryktene bare er bullshit, men man vet jo aldri..

 

Forøvrig en frusterende fotballaften for meg. Så først Norwich - Chelsea som ebbet ut til 0-0. Et godt resultat, men ufattelig kjedelig kamp. Deretter ser jeg første omgangen av Fulham - Newcastle hvor det Newcastle dominerer uten egentlig å gjøre det ekstremt underholdende. Går deretter på do og når jeg kommer tilbake har Guthrie scoret en "screamer" som jeg selvfølgelig ikke fikk sett.

 

Leser deretter masse skryt om Frimpong så bestemmer meg for å bytte fra den kjedelige Fulham - Newcastle kampen til Wolves - Villa for å følge med på Frimpong. Gutten gjør to toucher for deretter å bli stygt skadet før über cunten Robbie Keane scorer to mål. Og mens jeg fortsetter å følge med på kampen så ender Fulham - Newcastle 5-2. I en visstnok meget underholdende andreomgang.. :P

 

Men, får håpe Frimpong er tilbake til neste kamp og at ryktene bare er bullshit. Det sier seg selv at brudd i nakken eller ryggen er meget meget skummelt.

Link to comment
Share on other sites

Forøvrig en frusterende fotballaften for meg.

Men, får håpe Frimpong er tilbake til neste kamp og at ryktene bare er bullshit. Det sier seg selv at brudd i nakken eller ryggen er meget meget skummelt.

Skal nevnes at han lå og vred på hodet så skal vel litt til om det er nakkesleng eller rygg om han klarte det(?)

Mtp den frustrerende fotballaftenen du hadde så kunne det kanskje vært en fordel for AFC om du IKKE så på kampen mot United i morgen ;)

Link to comment
Share on other sites

Får håpe det aller aller verste scenarioet er at han har brukket kinnbeinet/kjevebeinet. Beste scenarioet er vel hoderystelse og ingenting annet.

 

GoonerGossip BBC reporting Frimpong will be out for 3 months,fractured cheek bone. #Frimpong #afc #wfc

Edited by Stefan B
Link to comment
Share on other sites

Ufattelig kjedelig. Han hadde sinnsyk uflaks i fjor når han fikk ødelagt ligamentene i kneet og nå så skal han få en forbanna bruddskade i ansiktet som gjør at han praktisk talt mister resten av sesongen etter kun et par kamper på lån..

 

You can take the player out of Arsenal but you can't take the Arsenal out of the player!

 

Frimpong26AFC @JackWilshere yhhh am ok mate cheers;)x

Edited by Stefan B
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...