Jump to content

Er det viktigere at Spurs taper enn at vi vinner?


taugooneren

Recommended Posts

Jeg må ærlig innrømme at jeg undrer meg over folks holdninger nå mot slutten av sesongen hvor en del tilfeldigheter må inntreffe om vi skal ha sjanse på gullet. Det å nærmest håpe at Chelsea og United skal sudre Spurs, men likevel tape nok poeng til at vi skal kunne ta dem igjen, syns jeg er veldig rart. Ser noen håper på uavgjort og at vi da kan klare det akkurat. Da spør jeg; Hvorfor ikke i det tilfellet heller ha litt å gå på, det tror jeg virkelig vi hadde hat godt av om vi skulle komme i den posisjonen.

 

Jeg skal si mi meining: Jeg holder med Tottenham AV HELE MITT HJERTE i disse to oppgjørene. Jeg misliker Tottenham, for all del, men kjærligheten til Arsenal er MYE STØRRE!

 

Hvorfor har folk vanskeligheter med å si det når vår egen suksess står på spill?

Link to comment
Share on other sites

Nuff said :D

For meg så kan gjerne Tottenham komme på 2.plass. Så lenge vi får oppleve st. tottenhamsday. Og det trur eg alle er enige med meg i?

Spørsmålet er vel om alle vil at liverpool skal ta 4.plassen forran tottenham?

Link to comment
Share on other sites

Vi som bor i Norge hater Tottenham fordi det forventes at vi skal gjøre det. Det er greit det, men la dem nå ikke ødelegge gullsjansene til Arsenal av den grunn. De kan godt vinne begge kampene 5-0 for min del. Hvilken betydning skulle det ha for oss at de tar noen ekstra poeng?

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror lite eller ingenting vil knuse en spurssupporter mer enn at deres lags prestasjoner gjør at Arsenal innhenter C+MU og vinner bøtta!

Word!

Det er nesten det verste som kan skje de... Så la oss gjøre dem den tjenesten :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg elsker Arsenal mer enn jeg hater Tottenham. Jeg vil jo mye heller at Spurs vinner mot Man Utd og Chelsea og tar 4 plassen og Arsenal da går forbi dem, enn at Spurs taper og havner på 6-7 plass, mens Arsenal havner på 3.

Link to comment
Share on other sites

Uavgjort mot begge to for Spurs sin del, ut av FA Cupen, City, Liverpool og Villa foran Spurs, vips så er ikke bare Spurs ute av CL, men også Euroligaen, og vi vinner PL. Da blir jeg en lykkelig mann, simple as that.

Link to comment
Share on other sites

Heller Tottenham til CL og vi som PL vinnere enn at ingen av delene skjer, får mye glede ut av tottenham-tap, men i disse kampene håper jeg tottenham vinner!

 

Selvfølgelig. Alt annet er idiotisk.

Link to comment
Share on other sites

Er for min del mest redd for at vi kommer til å gå på en smell borte mot spurs,,har gruet meg til den kampen lenge :(

 

Jeg vurderer en slik smell som ganske sannsynlig, men Tottenham er tross alt Tottenham, så en komfortabel borteseier, etterfulgt av konspirasjonsteoribaking i Totteleiren virker også som et sannsynlig scenario.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vurderer en slik smell som ganske sannsynlig, men Tottenham er tross alt Tottenham, så en komfortabel borteseier, etterfulgt av konspirasjonsteoribaking i Totteleiren virker også som et sannsynlig scenario.

 

Uavgjort etterfulgt av hysteriske jubelscener er vel malen for dette oppgjøret. Skjønt, med Cunt senior på gamlehjem og Cunt junior i Skottland kan det bli annerledes denne gangen.

 

Tipper Spurs reduserer til 1-2 etter 90 minutter og jubler bort 5 minutter tilleggstid.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke si at jeg "driter i" hvordan Tottene gjør det, selv om vi vinner ligaen. Tar vi gullet er det fantastisk, men hvis Tottene verken får Euroliga eller CL er det selvsagt en stor bonus.

 

Helt enig. Akkurat som om jeg skulle sagt det selv.

Link to comment
Share on other sites

Har liten betydning om Spudz eventuelt klarer 4. plassen. De klarer ikke å vinne kvalik'en i august uansett.. ;)

Selv tror jeg Man. Shitty tar 4. plassen. De ser ut til å holde stø kurs nå i sesongavslutningen.

 

Og vi skal vel møte begge disse lagene snart...hehe

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke si at jeg "driter i" hvordan Tottene gjør det, selv om vi vinner ligaen. Tar vi gullet er det fantastisk, men hvis Tottene verken får Euroliga eller CL er det selvsagt en stor bonus.

 

Pose og sekk? Ja takk. Men om jeg må velge mellom pose og sekk, velger jeg selvfølgelig sekk!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Er for min del mest redd for at vi kommer til å gå på en smell borte mot spurs,,har gruet meg til den kampen lenge :-|

 

 

Som sagt,,min frykt ble realitet i kveld.

 

Må ærlig talt si at jeg ikke hadde de helt store forhåpninger i kveld.

Med tanke på alle skadene våre,så hadde jeg for en stund tilbake ikke mye tru på at dette sku gå bra,,og det laget vi stilte med idag ga for min del ikke mye grunn til optimistme.

Men kampen under ett,så syntes jeg vi var best,problemet er bare at vi faktisk ikke hadde spillere som er is stand til å gjøre det store når vi virkelig trenger det.

Persie beviste at han er en slik spiller,til tross for at han har vært ute i lang tid.

 

Jeg vil ikke svartmale situasjonen i arsenal;for det er ikke så mye som skal til slik jeg ser det.

Gi oss en klasse spiss ,alla Torres,Drogba,Roney,så er det ligagullet A walk in the park+en keeper..haha;)

 

Håper gutta her inne på forumet holder motet oppe,for det er faktisk noe bra på gang med denne klubben,jeg er stolt over måten vi driver virksomheten,og jeg har stor tro på suksess med Arsenal og Wenger i framtiden!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...