Jump to content

Arsenal vs Wolverhampton, 3.4.2010


Overmars

Utfall av kampen  

21 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Arsenal v Wolverhampton

 

200px-Arsenal_FC.svg.png 200px-Wolverhampton_Wanderers.svg.png

 

Barclays Premier League

 

Stadium: Emirates Stadium, England

 

Match date: 3 April, 2010

Kick Off : 15:00 UK Time

 

Vises direkte på: Canal + Sport 1

 

Linker til Streamer:

 

Forhåndsomtale

 

Skade rammede Arsenal skal spille mot Wolves på lørdag, og tar sikte på å holde tittel håpet levende.

 

Arsenal glapp fire poeng bak ledende Manchester United sist helg etter å ha blitt holdt til en dramatisk 1-1 av Birmingham.

 

Arsene Wenger en rekke skadeproblemer å stri med for besøket av Wolves.

 

Gunners kaptein Cesc Fabregas vil bli savnet etter at han utelukkes for resten av kampanjen med et brukket ben etter UEFA Champions League kampen mot Barcelona i midtuken.

 

Andrey Arshavin og William Gallas er begge fraværende etter å ha haltet ut mot Barca på Emirates Stadium.

 

Sol Campbell kan erstatte Gallas i hjertet av forsvaret med Thomas Vermaelen tilgjengelig igjen etter å ha sonet en kamp

 

Imponerende

Theo Walcott vil være håp om å gå tilbake til startellveren etter et imponerende innhopp fra benken i midtuken.

 

Gael Clichy (rygg) og midtbanespiller Denilson (lyske) begge med sent fitness tester.

 

Robin van Persie er fortsatt noen uker unna en retur.

 

Langsiktig absentees Aaron Ramsey (brukket ben), Kieran Gibbs (fot) og Johan Djourou (kne) er fortsatt ute av spill.

 

Wolves vil være ute etter å utvide sitt ubeseiret kjør til fem kamper, etter å samlet inn åtte poeng på de fire siste kampene for å klatre vekk fra nedrykksplass.

 

Mick McCarthy menn tar en tur til Nord-London uten spiss Sylvan Ebanks-Blake på grunn av et virus.

 

Ebanks-Blake blir trolig å se fra benken av, og Sam Vokes er trolig å erstatte ham blant de andre alternativer.

 

McCarthy har ingen nye skade bekymringer å stri med.

 

Wolverhampton+Wanderers+v+Arsenal+Premier+iKov81jQwFVl.jpg

 

Dato Liga Siste innbyrdes oppgjør Resultat

07/11-09 Premier League Wolverhampton Wanderers - Arsenal 1-4

29/01-05 FA Cup Arsenal - Wolverhampton 2-0

07/02-04 Premiership Wolverhampton - Arsenal 1-3

26/12-03 Premiership Arsenal - Wolverhampton 3-0

24/03-84 1 division Arsenal FC - Wolverhampton Wanderers 4-1

 

 

 

Mulig start XIs:

Arsenal: Almunia, Sagna, Campbell, Vermaelen, Clichy, Nasri, Denilson, Song, Diaby, Walcott, Bendtner.

 

Wolves: Hahnemann, Zubar, Craddock, Berra, Elokobi, Foley, Mancienne, Henry, Jones, Jarvis, Doyle.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Bare som et snev av pirk; da Arsenal og Wolves møttes i mars 1984, så het det 1 division (divisjon på norsk), ikke Premiership. Rett skal være rett. :)

 

Sikkert helt riktig det :) Laget tråden i full fart da ingen andre hadde lagt ut kamptråd. Viktig å få forberede seg til kamp med diskusjon :D

 

Råtips: 5-0 til The Gunners

Link to comment
Share on other sites

"Must win game"-igjen. Vær så snille å drep kampen tidlig, orker ikke flere "hjertet i halsen" kamper på noen dager.

Satser på følgende gjeng:

 

Almunia

Eboue

Vermaelen

Silvestre

Clichy

Walcott

Diaby

song

Nasri

Rosicky

Eduardo

 

Subs:Fabianski, Sagna, Traore, Denilson, Bendtner, Vela, Eastmond ?

 

2-0 Rosicky og Eduardo scorer

Link to comment
Share on other sites

Fin jobb det her Overmars.

 

Klarer vi 3 poeng i dag, noe som burde være fullt mulig, vil vi ta innpå minst én av de andre to, siden disse spiller mot hverandre tidligere på dagen...

 

Godt at både Clichy og Denilson ble klare. Klarer Denilson å spille like bra som mot Barca bør dette gå, selv om Wolves kjemper mot nedrykk og garantert ikke vil gi seg med det første.

 

Almunia

Sagna-Campbell-Vermaelen-Clichy

Denilson-Song-Diaby

Eboue/Walcott-Bendtner-Nasri

Link to comment
Share on other sites

Wolves har skaffet seg bra resultater på de siste 4 kampene.

 

Seier borte mot Burnley og West Ham. Uavgjort borte mot Aston Villa og hjemme mot Everton. Ingen tvil om at det kan bli veldig vanskelig i dag.

 

Tror dette blir laget i dag:

 

Almunia

Eboue, Campbell, Vermaelen, Clichy

Denilson, Song, Diaby

Walcott, Bendtner, Rosicky

Link to comment
Share on other sites

Idag foventer jeg at kampen er avgjort til pause!

Jeg vil ha Campbell mot Barca, så jeg vil at han ikke spiller idag, fordi da må han jo ha en pause..

Håper Theo starter idag, men at han er tilbake på benken mot Barca, og kommer inn som innbytter der.

Tror Nasri gjør en kjempe kamp i Cesc sitt fravær.

Tipper en 4 - 0 seier, håper på dette laget:

 

Almunia

 

Eboue-Song-Vermaelen-Clichy

 

Nasri-Diaby-Denilson

 

Walcott-Bendtner-Rosicky

Link to comment
Share on other sites

Laget:

Almunia, Sagna, Campbell, Vermaelen, Silvestre, Eboue, Song, Denilson, Walcott, Eduardo, Rosicky

Benken:

Fabianski, Diaby, Nasri, Vela, Clichy, Eastmond, Bendtner

 

Et interessant poeng er at vi har scoret 101 mål hittil i sesongen (all comps). 46 av disse er av spillere som nå er skadet... Cesc, Arshavin, van Persie, Gallas, Ramsey, Djourou og Gibbs. Lover ikke for godt for målforskjellen fremover - vi må nok vinne PL på poeng.

 

Kilde ad målene: http://eastlower.co.uk/?p=1213

Link to comment
Share on other sites

Wenger sparer Nasri, Bendtner, Clichy og Diaby for Barca kampen ser jeg.. personlig mener jeg at han heller kunne latt Nasri og Bendtner starte denne kampen, for så å ta de av etterhvert som kampen er "sikret". For nå har dette potensiale til å bli en skikkelig slitekamp, hvor Wenger mest sannsynligvis må komme til å slenge inn Nasri osv.

Link to comment
Share on other sites

Chelsea vant 2-1 som var det nest beste for oss.

Vinner vi i dag er vi bare 1 poeng bak United og 3 poeng bak Chelsea.

Vi er lant ifra avskrevet enda. Ha meg unnskyld, må drite meg ferdig før kampen!

Link to comment
Share on other sites

Chelsea vant 2-1 som var det nest beste for oss.

Vinner vi i dag er vi bare 1 poeng bak United og 3 poeng bak Chelsea.

Vi er lant ifra avskrevet enda. Ha meg unnskyld, må drite meg ferdig før kampen!

Helt klart best for oss at Chelsea vant i dag. Chelsea har vanskeligere program igjen, og skal blant annet til WHL og Anfield. I tillegg er Chelsea mer i stand til å drite på leggen mot et smålag enn hva Manu er...

 

Når det gjelder dagens kamp er jeg litt redd ang. fysikken (bortsett fra i forsvar da), men Rosicky, Edu, Denilson, Walcott er ikke kjemper :)

Link to comment
Share on other sites

Helt klart best for oss at Chelsea vant i dag. Chelsea har vanskeligere program igjen, og skal blant annet til WHL og Anfield. I tillegg er Chelsea mer i stand til å drite på leggen mot et smålag enn hva Manu er...

 

Når det gjelder dagens kamp er jeg litt redd ang. fysikken (bortsett fra i forsvar da), men Rosicky, Edu, Denilson, Walcott er ikke kjemper :)

Da spiller vi rundt dem i stedet da, Raven :)

God følelse i dag, Meget viktig å hente hjem 3 poeng i dag!!

Link to comment
Share on other sites

Hvor er linje mannen og dommeren på den stygge stemplinga der da.... er det ingen av de som ser det? Klart bevist ute etter å skade Theo :blink:

 

Det der var nok ikke noe bevisst forsøk på å skade Theo, bare en uheldig fot som hang igjen. De gir han derimot respekt kanskje for mye respekt, han har hatt enormt mye rom og burde kanske ha utnytta det bedre. Eduardo derimot virker frisk og rask og det er lenge siden jeg har sett han vært så god venn med ballen forutenom ved den uheldige avslutninga. Rosicky får ikke helt til alle driblingene sine og burde kanskje bli tatt ut etter 60 mot Nasri hvis det ikke bedrer seg. Ser for meg at Eduardo og Rosicky blir tatt ut til fordel for Bendtner og Nasri etterhvert i kampen.

Dette blir nok enda en slik "hjerteinfarkt-kamp", men jeg ser for meg at vi tar den til slutt :)

Jeg skjønner derimot ikke hvorfor det er så vanskelig for oss å putte ballen i nettet. De har verken et godt forsvar eller en spesielt god keeper. Er jo bare å plassere ballen nede ved rota så sitter den.

Link to comment
Share on other sites

Synd at vi ikke kan avslutte sjangsene våre på en skikkelig måte.

Synes også vi sliter med å fylle boksen med spillere når vi legger press på forsvaret deres.

En del unøyaktigheter i passningspillet som vi bør prøve å unngå,men tror fortsatt gutta drar dette i land.

Håper Eduardo får seg et fint mål,,det hadde vært gøy.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...