Jump to content

Arsenal vs Wolverhampton, 3.4.2010


Overmars

Utfall av kampen  

21 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Forhåpentligvis er dette noe av det siste vi ser av Eduardo som spiss i 4-3-3. Han er ... rett og slett ubrukelig for øyeblikket. Tror han må vike unna for Chamakh i sommer, og jeg kan ikke si jeg mister nattesøvnen av den grunn.

 

Frustrerende omgang, Theo har all verdens plass på høyrekanten, men vi fyller ikke opp i boks eller så er innleggene for dårlige. Håper Bendtner settes inn så fort som mulig, da vinner vi.

Link to comment
Share on other sites

Liker ikke dette kampbildet! Denne kampen burde ha vært avgjort for lenge siden. I steden sliter vi seriøst med å putte ballen i mål. Med andre ord en kjent melodi fra Arsenal sin side. Venter nærmest på at det skal smelle i eget mål.

 

Snart på tide at noen fra benken får sjansen. Dagens tropp bør holde til tre poeng. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Dette er ikke for å være kritisk, men jeg spør (og håper på et seriøst svar):

Finnes det dårligere spisser i PL enn Eduardo?

 

Herlighet. På alle innlegg ligger det maks 2 inne i boksen. Dette er latterlig elendig!

Ikke for å være frekk, men det kan være litt vanskelig å svare serriøst på et sånt spørsmål :blink:

Spørsmålet er heller om han er god nok for en toppklubb som Arsenal, og for øyeblikket er han absolutt ikke det! Han må virkelig snart begynne å levere...

Link to comment
Share on other sites

Ikke for å være frekk, men det kan være litt vanskelig å svare serriøst på et sånt spørsmål :blink:

Spørsmålet er heller om han er god nok for en toppklubb som Arsenal, og for øyeblikket er han absolutt ikke det! Han må virkelig snart begynne å levere...

Hvem er det da som er dårligere?

Ville mye heller hatt Fuller, Doyle, Piquionne osv.

Han er altfor dårlig for Arsenal.

Syns Wenger er litt for snill, og noen ganger meget rar: Han nøler ikke med å fornye kontraktene til Vela og Eduardo, men når det kommer til spillere som Flamini, Pires og Gallas nøler han!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...