Jump to content

Arsenal vs Wolverhampton, 3.4.2010


Overmars

Utfall av kampen  

21 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Theo Walcott. Etter snart fem år i klubben er han framleis ute av stand til å treffe ein medspelar, trass i at han får all verda av tid til på seg til å tenkje seg om og å sikte. Det meste går på måfå utan plan og meining. Er det opp til meg spelar han neste sesong på utlån, der han får spele regelmessig og får ein sjanse til å forbetre denne delen av spelet sitt. Slik det er nå er han ein luksus me ikkje kan tillate oss på dette nivået. Slik eg ser det, er dette den beste løysinga, både av omsyn til seg sjølv, klubben, supportarane og mi eiga helse.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Måten vi avgjør kamper i sluttminuttene på nå I ligaavsluttningen er vannvittig nervepirrende, men ekstremt deilig når det skjer! Da er vi ett poeng bak United og er inne i kampen om gullet igjen. Nå som Chelsea ser som sterkest ut så er det helt typisk at de går på en skrell eller to i de nermeste kampene. Får bare ikke håpe linjedommerne er de som avgjør utfallet av gullkampen for de har hatt noen merkelige avgjørelser der de åpenbart har lukket øynene i det siste.

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke skjønne at Walcott, av alle, får pepper etter dagens kamp. Synes han var vår beste, muligens etter Sol, i dag og herjet på høyrekanten, spesielt i førsteomgang. Burde hatt minimum to assists de første 15 minuttene, noe han ble snytt for grunnet udugelige avslutninger/Hahnemann. Riktignok holdt ikke Wolves' høyreback nivået, noe som selvsagt hevet Theo, men allikevel ble jeg imponert. Herlig driv, bruker farten til å utfordre og skape sjanser.

 

Misforstå meg rett, Theo har fremdeles utrolig mye å bevise før han innfrir de forventningene jeg har til ham, men i dag var han meget god i mine øyne.

Link to comment
Share on other sites

Ufattelig mange dårlige innlegg idag. Trodde Walcott skulle spille en bra kamp, men etter de første 30 var han direkte svak. Hehe, enda mer utrolig var vel som nevnt her den sjansen med 4 vs. 1 der vi ikke greier å putte, bra vi ledet da:P Men det er MEGADIGG å vinne! ;):D:D:D:D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Jeg klarte ikke se mer enn ca halve kampen, men da mener jeg Walcott gjør det veldig bra, bortsett fra noen av avleveringene/avslutningene

 

Synes Walcott er en super spiller ,men det stopper litt på selvtilliten synes jeg .Han kunne utfordret MYE mer på sin kant enn bare å prøve å slå pasninger gang etter gang. Spesielt når han merker at motstanderens sidebackene ikke er i nærheten av farta hans...

At vi er ineffektive idag føyer seg vel bare inn i rekken med tilsvarende kampbilde.

Kunne vært morro med en kamp der vi fikk den beryktede "ketchup" effekten.

Kanskje neste helgs kamp kunne vært tidspunktet ;)

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder kampen så vil jeg bare kommentere ett punkt i Arsenals spill: Det må terpes på innlegg!!! Her er det mye å hente.

 

-----

 

Ellers så synes jeg at "Haugen i Bua" tok kaka ved det røde kortet til Henry. Haugen mente at det røde kortet var vel hardt idømt fordi: "Ballen var jo der".

Jeg velger å tolke Haugen slik at hvis ballen er nær motstanderen, så er det greit å gå "over streken" i taklingen.

 

Nå skal jeg innrømme at jeg i utgangspunktet var litt usikker på om det skulle være rødt, men da leggen til Rosicky var til behandling så var det ikke vankelig å se merkene etter motstanderens knotter. Vart relativt sikker på utvisningen da.

 

-------

 

Så til slutt vil jeg banne litt i kirka. Lørdag 17. og 24. april er jeg Tottenhamsupporter. Joda, jeg burde vel bli møtt av en eksekusjonspeletong for denne uttalelsen, men skal vi ha en mulig sjanse på tittelen så bør dessverre hottentottene vinne dei to kampene.

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder kampen så vil jeg bare kommentere ett punkt i Arsenals spill: Det må terpes på innlegg!!! Her er det mye å hente.

 

-----

 

Ellers så synes jeg at "Haugen i Bua" tok kaka ved det røde kortet til Henry. Haugen mente at det røde kortet var vel hardt idømt fordi: "Ballen var jo der".

Jeg velger å tolke Haugen slik at hvis ballen er nær motstanderen, så er det greit å gå "over streken" i taklingen.

 

Nå skal jeg innrømme at jeg i utgangspunktet var litt usikker på om det skulle være rødt, men da leggen til Rosicky var til behandling så var det ikke vankelig å se merkene etter motstanderens knotter. Vart relativt sikker på utvisningen da.

 

-------

 

Så til slutt vil jeg banne litt i kirka. Lørdag 17. og 24. april er jeg Tottenhamsupporter. Joda, jeg burde vel bli møtt av en eksekusjonspeletong for denne uttalelsen, men skal vi ha en mulig sjanse på tittelen så bør dessverre hottentottene vinne dei to kampene.

Er vel heller slik at de som IKKE håper på Tottseier da, banner i kirka...

Link to comment
Share on other sites

Det er bra det! Gå rundt å vær flau over at laget ditt avgjorde en livsviktig ligakamp hjemme mot Wolves fire min på overtid. Så på, og lykke til i livet. ;)

 

Livet er mye mere en bare fotball ;)

 

Privat livet går helt supert med jobben og alt.

 

Ut over det henger jeg på hva 50% av folket skrev her inne før skoringen kom.

 

Veldig svakt og flaut til tider å se Arsenal sløse med så mange opplagte målsjanser som vi roter bort.

 

Livsviktig kamp kan diskuteres, vil heller si Barca og Spurs borte er mere livsviktig for alle Arsenal fans en denne ;)

Link to comment
Share on other sites

Er vel heller slik at de som IKKE håper på Tottseier da, banner i kirka...

Føyer meg inn i rekken!

Trodde aldri jeg skulle si det, men heier faktisk på Tottenham da! grøsser ved tanken, menmen... I dag ble jeg til og med glad når Chelski scoret! Huff og Huff, men det må jo dessverre til ;)

Link to comment
Share on other sites

Livet er mye mere en bare fotball ;)

 

Privat livet går helt supert med jobben og alt.

 

Ut over det henger jeg på hva 50% av folket skrev her inne før skoringen kom.

 

Veldig svakt og flaut til tider å se Arsenal sløse med så mange opplagte målsjanser som vi roter bort.

 

Livsviktig kamp kan diskuteres, vil heller si Barca og Spurs borte er mere livsviktig for alle Arsenal fans en denne ;)

 

Bill Shankley:"Noen folk tror fotball er et spill på liv og død. Jeg er skuffet over en slik innstilling. Det er langt viktigere enn som så" og det verste er at for mange er det slik.

Men uansett, ja, dette var en livsviktig kamp for å holde drømmen om gullet i live!

Barca borte er ikke en "must-win" kamp som dette er og det er ikke vi som har presset på oss. Vi måtte vinne denne kampen, vi må ikke vinne mot Barca.

Link to comment
Share on other sites

Livet er mye mere en bare fotball ;)

Selvsagt. Men som det gode gamle ordtaket sier: "Av alle uviktige ting, så er fotball det viktigeste!"

 

Livsviktig kamp kan diskuteres, vil heller si Barca og Spurs borte er mere livsviktig for alle Arsenal fans en denne ;)

Alle kamper resten av denne sesongen er "livsviktige". Ingen unntak!

 

 

(Edit: skrivefeil)

Link to comment
Share on other sites

Så til slutt vil jeg banne litt i kirka. Lørdag 17. og 24. april er jeg Tottenhamsupporter. Joda, jeg burde vel bli møtt av en eksekusjonspeletong for denne uttalelsen, men skal vi ha en mulig sjanse på tittelen så bør dessverre hottentottene vinne dei to kampene.

 

Det hjelper med to uavgjort matcher også. Men kjenner jeg Spurs rett så brenner de eventuelle straffer i de to kampene. De har jo for vane å gjøre det i slike situasjoner.....

Link to comment
Share on other sites

Det hjelper med to uavgjort matcher også.

Tja, selvsagt hjelper det, men er det nok? litt usikker der!

Men kjenner jeg Spurs rett så brenner de eventuelle straffer i de to kampene. De har jo for vane å gjøre det i slike situasjoner.....

Stor sjanse for det, ja. ;)

Link to comment
Share on other sites

Selvsagt. Men som det gode gamle ordtaket sier: "Av alle uviktige ting, så er fotball det viktigeste!"

Alle kamper resten av denne sesongen er "livsviktige". Ingen unntak!

(Edit: skrivefeil)

 

Det var en viktig kamp for å forsatt henge med i gullkampen ja...

 

Men Livsviktig ser jeg på kampen borte mot Spurs, det blir den tøffeste og viktigste kampen i hele år.

 

Den kampen bety så utrolig mye for både Arsenal og Spurs fansen, ser alltid på det som det største hat oppgjøre for Arsenal fansen og spilleren ;)

Link to comment
Share on other sites

Samme som Man Utd - City Liverpool - Everton Arsenal - Spurs

 

Spilleren vet hvor mye de hatoppgjøra betyr for fansen ;)

 

5-0 til City borte med 2 mål av AD i 1 omg ....

 

Oki....du mener spillerne?

Link to comment
Share on other sites

Oki....du mener spillerne?

 

Hehe, den var vel ganske tydelig fra starten av ;)

Men du har rett, noen her inne burde begynne å fokusere på rettskrivning for at vi faktisk skal forstå det som skrives.

Link to comment
Share on other sites

Hehe, den var vel ganske tydelig fra starten av ;)

Men du har rett, noen her inne burde begynne å fokusere på rettskrivning for at vi faktisk skal forstå det som skrives.

Som lærer har jeg vært rimelig irritert over slikt lenge. Verste er når folk skriver "defansive"... :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...