Jump to content

Arsenal v Burnley, 06.03.10


ernsti14

Recommended Posts

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Mar 6 2010, 05:25 PM) 190901[/snapback]
Nasri har hatt en langt bedre kamp enn hva Rosicky har, så Rosicky var nok det eneste valget i dag..

Tja, Rosicky har blitt lagt ned omtrent hver gang han har hatt ballen så det er litt vanskelig å vurdere... Vi kan godt være uenige om det, men Nasri har ikke vært bedre i mine øyne i dag - og personlig mener jeg Rosicky har større potensiale og er mer kreativ.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 224
  • Created
  • Last Reply

Fra innleggene våre ser det ut til at vi er meget enige i den saken Didrik :D

For å se positivt på det, dette er typen kamp en spiller med Bendtner sin selvtillit burde ta lærdom av B) (Og det ser ut til å gå bra uansett, serien blir nok ikke avgjort på målforskjell..)

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Mar 6 2010, 05:28 PM) 190908[/snapback]

Har ingen planer om å slutte å forsvare Bendtner, han har hatt MAKS uflaks i dag blandet med dårlig avslutningsegenskaper, men nå får du faen meg gi deg med denne hakkingen på Bendtner! Hvem reddet oss mot Stoke? Jo, Bendtner.

Hvorfor sier jeg det? Jo, fordi at det må være utrolig frustrerende for Eduardo å sitte på benken å se på dete... Har du tenkt på det??

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Mar 6 2010, 05:25 PM) 190901[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->Nasri har hatt en langt bedre kamp enn hva Rosicky har, så Rosicky var nok det eneste valget i dag..

Tja, Rosicky har blitt lagt ned omtrent hver gang han har hatt ballen så det er litt vanskelig å vurdere... Vi kan godt være uenige om det, men Nasri har ikke vært bedre i mine øyne i dag - og personlig mener jeg Rosicky har større potensiale og er mer kreativ.

 

Er ikke i tvil om at Nasri har hatt en bedre kamp enn Rosicky i dag. Assisten til Fabregas var av høyeste klasse, samtidig som det meste av spillet vårt har gått igjennom han etter at Fabregas gikk av banen.

Mange flotte vendinger, pasninger og et par greie skudd. Forøvrig er grunnen til at Nasri ikke blir lagt ned like ofte som Rosicky er at han er langt sterkere i kroppen enn hva tsjekkeren er.

 

Dog i form er begge to veldig veldig gode, men mener at Rosicky er bedre når det gjelder å få fart i spillet enn hva Nasri er, med små flikker o.l.

Link to comment
Share on other sites

NÅ MÅDE SOM FORSVARER BENDTNER SLUTTE MED DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Lurer på hva Eduardo tenker der han sitter på benken...

Forsvare Bendtner fullt og helt! Såklart burde han hatt mål, og mange mål. Men han jobber og sliter og kommer til muligheter på hele tiden! Dem er jo ikke i nærheten og ta han ut av kampen, han gjør som han vil med forsvaret til Burnley, uten om å skåre da! Itilleg var det han som sentret til Walcott når det ble 2-1.

Link to comment
Share on other sites

Velger og se positivt på Bendtner, det at han har så mange sjanser betyr jo at han gjør mye riktig som kommer til sjansene.. målene kommer!!

Jeg vil ikke si at Bendtner plasserer seg riktig, men spillerne som slår inn pasningene, gjør det riktig B)

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil ikke si at Bendtner plasserer seg riktig, men spillerne som slår inn pasningene, gjør det riktig B)

Hvis du hadde sett en spiss som bevegde seg dårlig idag så hadde du sett forskjellen, Bendtner gjør alt riktig uten å sette ballen i mål, pasningene er fantastiske, men det henger ALLTID sammen med løpene..

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Mar 6 2010, 05:28 PM) 190908[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Har ingen planer om å slutte å forsvare Bendtner, han har hatt MAKS uflaks i dag blandet med dårlig avslutningsegenskaper, men nå får du faen meg gi deg med denne hakkingen på Bendtner! Hvem reddet oss mot Stoke? Jo, Bendtner.

 

Hvorfor sier jeg det? Jo, fordi at det må være utrolig frustrerende for Eduardo å sitte på benken å se på dete... Har du tenkt på det??

 

For Eduardo har ikke mottatt massiv kritikk AKKURAT som Bendtner fordi han har slitt med å finne nettmaskene. HVER kamp så klager du som bare f.. hadde det vært Eduardo i dag som startet ovenfor Bendtner og bommet på de samme sjansene så ville du sagt akkurat det samme om han som du har gjort mot Bendtner.

 

Personlig velger jeg å støtte spillerene, ikke skjelle de ut hver jævla kamp hvor de ikke spiller like bra.

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Mar 6 2010, 05:32 PM) 190914[/snapback]
Dog i form er begge to veldig veldig gode, men mener at Rosicky er bedre når det gjelder å få fart i spillet enn hva Nasri er, med små flikker o.l.

Ja, jeg misliker på ingen måte Nasri. Vi Får heller bare trille terningen litt hver vår vei mtp. dagens kamp. Jeg er ikke bekymret med Nasri på, jeg har bare størst tro på Rosicky/Arshavin.

---

Flott at Emirates klapper Bendtner av banen, til tross for en særdeles svak dag på jobben!

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Mar 6 2010, 05:36 PM) 190920[/snapback]

For Eduardo har ikke mottatt massiv kritikk AKKURAT som Bendtner fordi han har slitt med å finne nettmaskene. HVER kamp så klager du som bare f.. hadde det vært Eduardo i dag som startet ovenfor Bendtner og bommet på de samme sjansene så ville du sagt akkurat det samme om han som du har gjort mot Bendtner.

 

Personlig velger jeg å støtte spillerene, ikke skjelle de ut hver jævla kamp hvor de ikke spiller like bra.

Warning

Link to comment
Share on other sites

Nå må vi skjerpe oss her! Er så sykt redd for at Burnley skal score et mål nå, dette er en kamp som skulle vært død og begravet for lenge lenge siden!

 

Warning

 

Kunne ikke brydd meg mindre.

Link to comment
Share on other sites

Burde hatt nok mål til serieledelse nå... Nesten selv med Uniteduavgjort i kveld...

 

Pr nu er det vel Lennon som er lengst unna VM-plass av de fire som kjemper om de 3 plassene. Regner med Capello tar med 5 vinger. WPhillips, Downing, Young og Beckham er vel rimelig klare, mens Walcott og Lennon kjemper om siste plass.

 

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Mar 6 2010, 05:42 PM) 190925[/snapback]

Nå må vi skjerpe oss her! Er så sykt redd for at Burnley skal score et mål nå, dette er en kamp som skulle vært død og begravet for lenge lenge siden!

Kunne ikke brydd meg mindre.

Det var kjekt

Link to comment
Share on other sites

Burde hatt nok mål til serieledelse nå... Nesten selv med Uniteduavgjort i kveld...

 

Pr nu er det vel Lennon som er lengst unna VM-plass av de fire som kjemper om de 3 plassene. Regner med Capello tar med 5 vinger. WPhillips, Downing, Young og Beckham er vel rimelig klare, mens Walcott og Lennon kjemper om siste plass.

 

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Mar 6 2010, 05:42 PM) 190925[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Nå må vi skjerpe oss her! Er så sykt redd for at Burnley skal score et mål nå, dette er en kamp som skulle vært død og begravet for lenge lenge siden!

Kunne ikke brydd meg mindre.

 

Det var kjekt

 

Noen ganger må man bare få ut litt frustrasjonen, og jeg mener klart at du går over streken når det gjelder kritikk av enkeltspillere.

Link to comment
Share on other sites

Tror Bendtner skal få med seg et par til på skytetrening med Fabregas som instruktør B)

 

Håper virkelig Eduardo ikke viser sin topp speed nå, for han ser ganske treg ut. Får håpe han kommer bedre tilbake.

 

 

Såg nesten ut som han haltet litt når han sprang. Han har vel fått en liten skade igjen... skulle ikke forundre meg.

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Mar 6 2010, 05:47 PM) 190927[/snapback]

Noen ganger må man bare få ut litt frustrasjonen, og jeg mener klart at du går over streken når det gjelder kritikk av enkeltspillere.

Jeg mener at hvis man overdriver "støtten" til enkelte spillere, så gjør man det motsatte med de spillerne de kjemper om plassen med. Når man gir Almunia sjanse på sjanse, så gir man et signal til de øvrige keeperne, og når man gir Bendtner sjanse på sjanse blir det det samme overfor de andre spissene.

Alle fortjener en sjanse, men med den sjansen følger ansvar. Tar de ikke sjansen er det andre som bør få prøve seg.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...