Jump to content

Arsenal v Burnley, 06.03.10


ernsti14

Recommended Posts

Guest kellex

Gleder meg skikkelig til kampen i dag. Så fort jeg er ferdig på kontoret så er det rett hjem til fotball, øl og pizza, samt fint vær ;) Alle forutsetninger for en meget fin lørdag. Arsenal må jo også selvfølgelig vinne i dag!

 

Er spent på hvor energiske arsenal fansen er på Emirates i dag?! Etter det som skjedde sist uke mot "rugby" laget, så håper jeg på et høyt lydnivå i dag!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 224
  • Created
  • Last Reply

Gleder meg til kampen jeg også!

Men jeg er jævelig forbanna for at vi skal spille cup i dag også.

Så får ikke sett kampen. Men Pappa skal holde meg orientert.

Jeg tror vi skal klare det i dag, men du vet aldri. Jeg ser folk tipper 3-4 0, og det er det bare å glemme. Vi må jobbe hardt for å slå Burnley i dag, men de skal jammen jobbe hardt for å slå oss også.

Gjør vi det vi skal gjøre, vinner vi en solid seier 3-1 !

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg til kampstart.

Jeg håper og regner med at det skal bli en komfortabel seier her. Håper vi leder med et par mål til pause slik at Mr.Wenger kan spare noen spillere til neste kamp, og kjøre innpå noen talenter istede. Mitt råtips er 5-0 seier. Come on you GUNNERS!

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg til kampstart.

Jeg håper og regner med at det skal bli en komfortabel seier her. Håper vi leder med et par mål til pause slik at Mr.Wenger kan spare noen spillere til neste kamp, og kjøre innpå noen talenter istede. Mitt råtips er 5-0 seier. Come on you GUNNERS!

 

Som jeg sa ovenfor så er det bare å glemme 5-0 resultater!

Vi må jobbe steinhardt for i å hele tatt vinne denne kampen!

Men viss vi spiller som vi pleier i slike matcher så blir det en solid seier.

Link to comment
Share on other sites

Som jeg sa ovenfor så er det bare å glemme 5-0 resultater!

Vi må jobbe steinhardt for i å hele tatt vinne denne kampen!

Men viss vi spiller som vi pleier i slike matcher så blir det en solid seier.

 

Var nå voldsomt dette da Madsis. Bra du har egne meninger også. 5-0 seier er et råtips, og det er slett ikke umulig. Arsenal startet sesongen med storseiere, og kan også bla opp en storseier i denne kampen. (Burnley er tross alt et av PLs dårligste bortelag og Arsenal et av PLs mestscorende lag).

Steinhard jobbing trengs det i hver kamp, denne kampen er ingen unntak for det!

Fotballen er rund og alt kan skje.

Går for 3poeng og utjevning av målforskjellen i tet i dag;)

Link to comment
Share on other sites

Almunia

Eboue

Silvestre

Vermaelen

Clichy

Nasri

Fabregas

Denilson

Rosicky

Bendtner

Walcott

 

Subs:

Fabianski

Traore

Sagna

Eastmond

Diaby

Arshavin

Eduardo

 

Walcott fra start ja, håper virkelig han spiller bedre enn hva han har gjort i det siste. Dog mener jeg at han ikke er i god nok form til å starte en kamp ennå og burde fortsatt få kamptrening etter rundt 60 minutter når forsvarsspillerne begynner å bli slitne. Dessverre er det vel ikke så mange andre alternativer enn han i dag uansett så :P

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Mar 6 2010, 03:31 PM) 190785[/snapback]
Walcott fra start ja, håper virkelig han spiller bedre enn hva han har gjort i det siste. Dog mener jeg at han ikke er i god nok form til å starte en kamp ennå og burde fortsatt få kamptrening etter rundt 60 minutter når forsvarsspillerne begynner å bli slitne. Dessverre er det vel ikke så mange andre alternativer enn han i dag uansett så :P

Det er vel ikke umulig at Walcott blir tatt av etter rundt 60 min. Arshavin, Eduardo - og tom. Diaby om vi leder greit er nok "naturlige" bytter. Han trenger vel å få vist seg frem for å være sikker på en plass i Englands VM-tropp. Ikke umulig at Wenger tenker litt på det og at Burnley bør være en grei kamp å få vist ham frem i..? Tror nok uansett at Diaby/Arshavin "hviles" litt med tanke på Porto også.

Link to comment
Share on other sites

Håper på storseier idag, lillebroren min på 10 er nemlig på sin første Arsenal-kamp :P Håper en storseier kan motivere han til å kutte ned på tv og data og gå ut med fotballen oftere B)

 

Herlig støtte til Aaron idag ser det ut til :D

Haha! Vi faar haape han faar en god opplevelse!

Link to comment
Share on other sites

Da får jeg virkelig håpe at Wenger ikke driter seg ut med å spare gode spillere I denne kampen. Liker dårlig at både Silvestre, Denilson og Walcott starter. Men positivt at Eboue er med.

 

 

Han har vel ikke så mange alternativ som er skadefrie?

Link to comment
Share on other sites

Diaby og Arshavin da :P I forsvar har vi ingen andre desverre, sagna kunne steppet inn som stopper som han har gjort i oppkjøringen av sesongen, men det ville være en enda større gamble enn å bruke silvestre.

 

Godt spill på høyresiden der, som nesten skaper selvmål, Bendtner kan nok kjempe inn et par i dag om vi fortsetter å komme rundt der..

Link to comment
Share on other sites

Diaby og Arshavin da :P I forsvar har vi ingen andre desverre, sagna kunne steppet inn som stopper som han har gjort i oppkjøringen av sesongen, men det ville være en enda større gamble enn å bruke silvestre

 

Diaby og Arshavin har vert skadet i det siste, så det ville vel vert å gamble like mye med de til start. Walcott har også vist positive tegn i de siste kampene han har spilt, og fortjener å starte.

Link to comment
Share on other sites

Diaby og Arshavin har vert skadet i det siste, så det ville vel vert å gamble like mye med de til start. Walcott har også vist positive tegn i de siste kampene han har spilt, og fortjener å starte.

Theo har startet bra, men vi er ikke bra nok til aa fylle etter i boksen.

Link to comment
Share on other sites

Det forbauser meg at det ofte ikke ser ut som om vi skjønner at en medspiller med ballen ned mot dørlinjen vil komme til å legge inn foran mål..?

EDIT: Nettopp, Gooner6.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...