Jump to content

Arsenal v Burnley, 06.03.10


ernsti14

Recommended Posts

  • Replies 224
  • Created
  • Last Reply

:wub:

En : Chamakh er ikke bekreftet klar for klubben

To: Bendtner er ung og har godt potensiale, om Chamakh kommer, kommer Bendter sannsynligvis til å bli foretrukket foran Eduardo eller på kanten..

Tre: Ifølge Repporterne til Fox så er Cesc tatt av som precaution foran Porto kampen

Jeg ser at Bendtner sin kjempemiss tre sekunder etter jeg skrev dette kanskje tar vekk deler av poenget, men jeg har troen på at Bendtner kan bli stor :wub: Jeg har også troen på at Chamakh kommer og at han kommer til å bli god, men vi er jo Arsenal, så minst en av spissene våre er dømt til å miste store deler av sesongen, Bendtner kommer til å spille mer eller mindre fast neste år også, så bli vant til det!

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser at Bendtner sin kjempemiss tre sekunder etter jeg skrev dette kanskje tar vekk deler av poenget, men jeg har troen på at Bendtner kan bli stor :wub: Jeg har også troen på at Chamakh kommer og at han kommer til å bli god, men vi er jo Arsenal, så minst en av spissene våre er dømt til å miste store deler av sesongen, Bendtner kommer til å spille mer eller mindre fast neste år også, så bli vant til det!

Hvordan kan du tro slik? Han er en stor gutt, sånn i størrelse, men noen stor spiss kommer den gutten aldri til å bli. Alt tyder å akkurat det. Det er vel slik Wenger også tenker og det er akkurat derfor han får spille og også ødelegge angrep på angrep.

Link to comment
Share on other sites

Burnley scorer på sin eneste store sjanse, Bendtner har bommet på 4 større muligheter ene og alene. Dog vet vi at han ikke er en klinisk avslutter, og han er fortsatt vårt beste alternativ som midtspiss med van Persie ute.

Link to comment
Share on other sites

Se hvordan Silvestre bare står der og ser etter Nugent, mens Vermaelen i det minst løper rett mot spilleren... Håpløst av oss iaf. Bendtner kommer ikke til å sove før Portokampen.

Link to comment
Share on other sites

Han kommer vertfall til muligheter da, og dem har jo ikke mulighet til å ta han ut av kampen.

 

Nei, det er sant. Men som en spiss så står han der han skal men jeg fatter og begriper ikke hvordan han ikke har klart å score til nå. Er helt utrolig.

Link to comment
Share on other sites

FORSVARET MÅ SKJØNNE AT NÅR EBOUE LIGGER IGJEN FRA EN TIDLIGERE KLARERING SÅ MÅ DE IKKE OPP SÅ FORT SOM MULIG, DE MÅ BEVEGE SEG UNISONT MED SIN EGEN BAKERSTE MANN.. Ekskludert keeper såklart..

Drit i forsvaret, det er Bendtner som skal ha all skyld nå!

Link to comment
Share on other sites

Nei, det er sant. Men som en spiss så står han der han skal men jeg fatter og begriper ikke hvordan han ikke har klart å score til nå. Er helt utrolig.

Ja, han burde vertfall hatt 1 mål, egentlig 3. Men klare vi og skape flere slike muligheter så må det jo komme et mål. Enten det er Bendtner eller noen andre som setter det.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...