Jump to content

Arsenal v Burnley, 06.03.10


ernsti14

Recommended Posts

  • Replies 224
  • Created
  • Last Reply

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Mar 6 2010, 04:40 PM) 190834[/snapback]

Det ser ut som om Fabregas har en strekk eller noe dessverre.. er faen så typisk! :wub: :wub:

Ja, hvem andre lag enn Arsenal. Skjønner ikke hvorfor vi har så mange spillere skadet så ofte.

 

Om denne skaden er langvarig så er det viktig at Wenger ser hvem som kan fylle rollen hans best. Heldigvis er Nasri og Diaby friske, så en av de kan ta over den rollen.

Link to comment
Share on other sites

Om denne skaden er langvarig så er det viktig at Wenger ser hvem som kan fylle rollen hans best. Heldigvis er Nasri og Diaby friske, så en av de kan ta over den rollen.

Rosicky og Arshavin kan også, selv om bare Cesc er CESC.

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Mar 6 2010, 04:40 PM) 190834[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Det ser ut som om Fabregas har en strekk eller noe dessverre.. er faen så typisk! :wub: :wub:

 

Ja, hvem andre lag enn Arsenal. Skjønner ikke hvorfor vi har så mange spillere skadet så ofte.

 

Om denne skaden er langvarig så er det viktig at Wenger ser hvem som kan fylle rollen hans best. Heldigvis er Nasri og Diaby friske, så en av de kan ta over den rollen.

Vi har vel strengt tatt ingen som kan fylle den rollen. Tror det maa bli et annet "oppsett" om vi maa stille uten Fab.

Haaper paa det beste, men frykter mye rart.

Link to comment
Share on other sites

Håper virkelig at det ikke er alvorlig med fabregas :wub:

 

Er han langtidsskadet er det over :wub:

Det at han står og diskuterer en stund med ledelsen tar jeg som et godt tegn. Wenger så heller ikke veldig bekymret ut. Tipper dialogen var noe slikt:

Fab: Jeg kjenner ørllite grann ett eller annet. Jeg kan fint spille, men kanskje det er best jeg går ut sånn at jeg er klar til tirsdag.

Wenger: Ok, da bytter vi deg, men fiks et mål først...

Link to comment
Share on other sites

Den skaden måtte komme, huff!

Ellers synes jeg Bendtner har vært vår svakeste i 1. omgang. 2-3 kjempesjanser, der han burde ha satt inn en ihvertfall!

Håper på flere mål nå, men uten Fabbern så vet jeg ikke helt om det egentlig kommer til å går :wub:

Link to comment
Share on other sites

Den skaden måtte komme, huff!

Ellers synes jeg Bendtner har vært vår svakeste i 1. omgang. 2-3 kjempesjanser, der han burde ha satt inn en ihvertfall!

Håper på flere mål nå, men uten Fabbern så vet jeg ikke helt om det går :wub:

 

Bendtner sin touch stemmer ikke helt i dag, men tror han kommer utpå i andre omgangen og scorer et mål mot sin danske "venn" Jensen!

Link to comment
Share on other sites

Den skaden måtte komme, huff!

Ellers synes jeg Bendtner har vært vår svakeste i 1. omgang. 2-3 kjempesjanser, der han burde ha satt inn en ihvertfall!

Håper på flere mål nå, men uten Fabbern så vet jeg ikke helt om det går :wub:

Er helt sikker på at Arsehavin´ hadde vært på scoringslista hadde han spilt. Han hadde lukta noen av innleggene...

Link to comment
Share on other sites

:wub:

En : Chamakh er ikke bekreftet klar for klubben

To: Bendtner er ung og har godt potensiale, om Chamakh kommer, kommer Bendter sannsynligvis til å bli foretrukket foran Eduardo eller på kanten..

Tre: Ifølge Repporterne til Fox så er Cesc tatt av som precaution foran Porto kampen

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...