Jump to content

Stoke City v Arsenal, 27.02.10


ernsti14

Recommended Posts

  • Replies 210
  • Created
  • Last Reply

Husker at vi hadde en "må vinne"-kamp mot Stoke i desember også, da vant vi, i tilegg til at Chelsea gikk på en smell mot City. Vi får vel bare håpe på at forsvaret vårt i dag lyktes med å demme opp for Stokes enorme styrke i luftrommet. I tillegg tror jeg vi må prøve å gi dem minst mulig dødballer. Da de spilte mot Liverpool fikk de corner etter corner og til slutt satt den som kjent i mål. Spillere som Almunia, Campbell, Vermaelen, Song og Bendtner er nødt til å stå frem i dag.

Link to comment
Share on other sites

Laget:

 

Manuel Almunia

Bacary Sagna - Sol Campbell - Thomas Vermaelen - Gael Clichy

Aaron Ramsey - Alexander Song - Cesc Fabregas

Emmanuel Eboue - Nicklas Bendtner - Samir Nasri

 

Substitutes

21 Fabianski, 18 Silvestre, 30 Traore, 07 Rosicky, 14 Walcott, 09 Eduardo, 12 Vela

 

Jeg hadde en følelse på det laget, men for meg er det helt ufattelig at vi har Rosicky på benken. Han er en helt fantastisk spiller, som vi bør bruke så mye vi kan.

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde en følelse på det laget, men for meg er det helt ufattelig at vi har Rosicky på benken. Han er en helt fantastisk spiller, som vi bør bruke så mye vi kan.

Ikke at det hadde hjulpet på målet imot, men helt enig mtp. Rosicky. Vi kan ikke spille kampen helt på Stokes premisser og bare putte på muskler. Vi trenger litt kreativitet også.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil ha Eboue på høyre kant, slik at ikke Sagna behøver å holde på med de elendige innleggene sine. Eboue kan variere med å drible seg innover i banen også, men nå syntes jeg han er litt for mye over alt.

 

Skal det være lov å tørke ballen i 30 sek og bruke ett minutt pr innkast? Det er destruktivt spill slik jeg ser det og det virker som om dommeren har sagt fra. Håper mine anntagelser er riktige. Egentlig syntes jeg ikke at man skal kunne behandle ballen med noe annet enn det man står og går i. Hva blir det neste? Hånballklister? Frotere ballen ved frispark?

Link to comment
Share on other sites

Er ikke enig med folk i at det er noe feil med innkasta til Delap. Bruker tid på å tørke av ballen ja, men synes det er viktigere at våre gutter lærer og markere på dødball. Song og Ebouè har vært gode ellers, men på baklengs målet sugde de.

 

Bendtner er motsatt han var god på målet vårt, men stinker ellers. Skal trekke ballen ut på kanten hele tida. Skulle ønske han hadde vildyrinnstinktet som ordentlige spisser har (Henry, Drogba og Rooney f.eks.): Han ser egentlig bare ut som en stor dum koloss.

 

Ut og slåss nå!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...