Jump to content

Stoke City v Arsenal, 27.02.10


ernsti14

Recommended Posts

  • Replies 210
  • Created
  • Last Reply

Er ikke enig med folk i at det er noe feil med innkasta til Delap. Bruker tid på å tørke av ballen ja, men synes det er viktigere at våre gutter lærer og markere på dødball. Song og Ebouè har vært gode ellers, men på baklengs målet sugde de.

 

Bendtner er motsatt han var god på målet vårt, men stinker ellers. Skal trekke ballen ut på kanten hele tida. Skulle ønske han hadde vildyrinnstinktet som ordentlige spisser har (Henry, Drogba og Rooney f.eks.): Han ser egentlig bare ut som en stor dum koloss.

 

Ut og slåss nå!!

 

Vær heller glad for at han har putta i en heller trist kamp der vi sliter med å produsere sjanser.

 

 

 

 

 

"skal selvfølgelig gi ballen til en som kan spille fotball"

 

Hva er det for noe å si?! Håpløst av kommentatoren å si noe sånt!!

Link to comment
Share on other sites

Skulle virkelig ønske jeg hadde ord til å settte på mine følelser på hvordan lag får lov til å spille slik fotball!! Hvor ofte ser ikke vi slike taklinger?! Jeg har ikke ord!! Ramsey we love you!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg sitter her helt skjelven, med tårer i øynene.. Go bedring Ramsey!! Kom tilbake så fort som mulig.

 

Vi husker hva som skjedde mot Birmingham, etter Eduardo sitt benbrudd.. Vi klarte ikke å heve oss, og mistet 2 poeng. Håper ikke det skjer idag.

Link to comment
Share on other sites

Nå er det bare å få stengt ute idioten, lenge! Sånt skal straffes hardt!

ONLY ONE AARON RAMSEY!

Soningen for kortet skulle startet tidligst etter at Ramsey har spilt sin første kamp.

Inntil da kan Shawcross spille PlayStation. NO sympathies.

Link to comment
Share on other sites

Er det respektløst å være stoke supporter og synge there's only one aaron ramsey? er du helt på trynet eller?

 

Hvis du ser hva jeg skriver, så sang stokefansen det etter taklingen. "theres only on ryan Shawcross."

 

Ja, det er respektløst. Bruk litt flere sanser enn øynene dine når du ser på kamp. Ja, de sang til ramsey også, med det hjelper lite.

 

Dropp og svar hvis du skal komme med sånne håpløse kommentarer.

Link to comment
Share on other sites

HÆRRLIG!! :D

 

DET fortjente vi, Aaron Ramsey og ikke minst den råtne Stoke-fansen. For en gjeng med idioter! Verste jeg har hørt, både før og etter skaden, i denne kampen og tidligere.. Glad de fleste Arsenal-fans har mer klasse enn det der.

 

3 poeng til Chelski som mangler Cech i en måned. Trodde alt håp var ute, men når er det der igjen, takket være en deilig heroisk innsats. Håper det fortsetter sånn resten av sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...