Jump to content

Stoke City v Arsenal, 27.02.10


ernsti14

Recommended Posts

Hvis du ser hva jeg skriver, så sang stokefansen det etter taklingen. "theres only on ryan Shawcross."

 

Ja, det er respektløst. Bruk litt flere sanser enn øynene dine når du ser på kamp. Ja, de sang til ramsey også, med det hjelper lite.

 

Dropp og svar hvis du skal komme med sånne håpløse kommentarer.

 

Helt enig!

Ryan Shawcross, Stoke og Stoke-fansen mistet absolutt all den lille respekta de hadde fra meg. Et forferdelig lag som ikke har evnen til å spille fotball. Fabregas takla Shawcross tidligere i kampen, en rimelig ren takling og da ble Shawcross forbanna.. Skjønner ikke hvordan den gjengen tenker, de skal ha lov til å knuse bein men vi har ikke lov til å takle rent bakfra?

For en gjeng, unner de nedrykk og konkurs!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 210
  • Created
  • Last Reply

2008 i reprise. Nesten identisk samme tid på året, identisk skade og identisk stygt spillende motspiller. MEN, med en STOR forskjell....

 

I 2008 var spillerne unge og uerfarne som ikke taklet det som skjedde. Kampen endte uavgjort den gang, og guttene maktet ikke å løfte seg resten av sesongen.

 

I dag sto laget på helt til siste slutt og tok en fortjent 3-1 seier. I tillegg gir Campbell grei beskjed til Fabregas om at han bør samle laget på midten for å snakke raskt ut om det som har skjedd. Genialt! Nå kommer Arsenal til å slå FRYKTELIG tilbake resten av sesongen, og jeg får større og større tro på seriegull!!!

 

Ramsey blir nok borte fra banen i nesten 2 år, dessverre..... Jeg syntes også oppriktig synd på Shawcross som ikke hadde det godt med seg selv etter den tacklingen, og han hadde ikke spilt noe stygt i kampen heller....

Link to comment
Share on other sites

Hvis du ser hva jeg skriver, så sang stokefansen det etter taklingen. "theres only on ryan Shawcross."

 

Ja, det er respektløst. Bruk litt flere sanser enn øynene dine når du ser på kamp. Ja, de sang til ramsey også, med det hjelper lite.

 

Dropp og svar hvis du skal komme med sånne håpløse kommentarer.

Og du skriver om respekt.... få deg høreapparat så hører du hva stokefansen VIRKELIG synger:)

 

There's only one Aaron Ramsey<3!

Link to comment
Share on other sites

Yes! Fy fader så viktig det var å komme tilbake etter den stygge skaden og vinne denne kampen! Vi reiser oss og vinner kampen for Ramsey!

 

Så taklingen, men det skjedde så fort at jeg ikke fikk helt med meg hva som skjedde. I etterkant så det ut som leggen til ramsey var knekt ganske midt på, men jeg er ikke helt sikker. Tror regelen er at dess nærmere leddet dess værre er det. Får håpe han snart er på beina og at han kommer tilbake før jul.

Link to comment
Share on other sites

Fy fader som jeg elsker dette laget!!! Rønne laget stoke får som fortjent, en herlig dag hvor "The Arsenal" slår anti fotballen! De somler, bruker evighet på hver ENESTE innkast, farlige taklinger som kan ha kostet Ramsey karieren, og fans som...(noe stygt!) Stoke kan reise dit sola ikke skinner, mens vi kan se med stolthet at vi gjør en knall jobb!

 

Håper virkelig at det kommer til å gå bra med Ramsey! Når det hele gikk til så skrek og kjeftet jeg som aldri før, og skremte nok det som var av kvinnfolk og barn i huset, mens jubelen til Vermaelen målet er vel noe av det kraftigste jeg har opplevd på mange år. Nå er det mange følelser på en gang her, så før jeg skriver mere tull og de siste hårtustene faller av så takker jeg for meg!

 

Arsenal the greatest club in the world!!!

Link to comment
Share on other sites

Helt enig!

Ryan Shawcross, Stoke og Stoke-fansen mistet absolutt all den lille respekta de hadde fra meg. Et forferdelig lag som ikke har evnen til å spille fotball. Fabregas takla Shawcross tidligere i kampen, en rimelig ren takling og da ble Shawcross forbanna.. Skjønner ikke hvordan den gjengen tenker, de skal ha lov til å knuse bein men vi har ikke lov til å takle rent bakfra?

For en gjeng, unner de nedrykk og konkurs!

Cesc takla ikke bakfra en gang. Kom fra sida og hadde full kontroll på ballen...

Link to comment
Share on other sites

En 70/30 kamp mot et jævla rugbylag. Vi fikk en av to straffer. God bedring til Ramsey, og hørte jeg "who are you" da han låg nede. Håper jeg tar feil.

 

En gang i tiden var Stoke en flott fotballklubb med gode spillere som spilte feiende flott fotball. Well, that was then. The Pulis Bunch can go to hell.

Link to comment
Share on other sites

Sitter her med blandede følelser. Gud så deilig det er at vi har lært fra Birmingham-kampen, men det er så forferdelig når slike skader forekommer. Jeg er ennå skjelven, og jeg ber til gud om at det var et fint benbrudd, som om det skulle være noen trøst. Var nesten sikker på at vi kom til å få den samme knekken som mot B'ham, men vi får utrolig nok et straffespark og det er lenge siden jeg har vært så lettet som da Fabregas satte den.

 

Jeg er så utrolig forbannet, men faen så glad samtidig. God bedring Ramsey!

 

En annen ting jeg vil trekke fram er at Shawcross skjønner hva han har gjort, og ikke står å protesterer som en tulling slik Taylor gjorde etter å ha kvestet Eduardo. Dette ødelegger ikke bare Ramsey, men også Shawcross.

Link to comment
Share on other sites

3 poeng, men sitter her med en kvalmende følese. Imponerende av de som var igjen på Brittania i dag etter tacklingen å få med seg 3 poeng. Fryktet et nytt Birmingham resultat etter den tacklingen.

 

Når det gjelder tacklingen så er jeg målløs, men jeg må med beklagelse si at jeg sitter nesten i hver kamp mot slike anti-fotballag å bare venter på noe sånt. Vi så det i forrige kamp mot Sunderland den hodeløse to-fots tacklingen på Eboue som ble belønnet med gult kort. Det må fa.. ikke være sånn at man må bæres ut på båre før det røde kortet kommer opp av dommerens lomme.

 

Håper det går bra med Ramsey, men jeg frykter at den neandertalertacklingen satte en effektiv stopper på en stor stor spillerkarriere.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig!

Ryan Shawcross, Stoke og Stoke-fansen mistet absolutt all den lille respekta de hadde fra meg. Et forferdelig lag som ikke har evnen til å spille fotball. Fabregas takla Shawcross tidligere i kampen, en rimelig ren takling og da ble Shawcross forbanna.. Skjønner ikke hvordan den gjengen tenker, de skal ha lov til å knuse bein men vi har ikke lov til å takle rent bakfra?

For en gjeng, unner de nedrykk og konkurs!

 

Helt enig. Godt det er flere enn meg som hørte the potters synge.

Link to comment
Share on other sites

Fy fader som jeg elsker dette laget!!! Rønne laget stoke får som fortjent, en herlig dag hvor "The Arsenal" slår anti fotballen! De somler, bruker evighet på hver ENESTE innkast, farlige taklinger som kan ha kostet Ramsey karieren, og fans som...(noe stygt!) Stoke kan reise dit sola ikke skinner, mens vi kan se med stolthet at vi gjør en knall jobb!

 

Håper virkelig at det kommer til å gå bra med Ramsey! Når det hele gikk til så skrek og kjeftet jeg som aldri før, og skremte nok det som var av kvinnfolk og barn i huset, mens jubelen til Vermaelen målet er vel noe av det kraftigste jeg har opplevd på mange år. Nå er det mange følelser på en gang her, så før jeg skriver mere tull og de siste hårtustene faller av så takker jeg for meg!

 

Arsenal the greatest club in the world!!!

Samme her, skreik og bante mot tven som aldri før. Å se det bildet igjen, som for to år siden fikk det til å klikke helt for meg. Eg har så tru på Ramsey, og eg bare håper ikkje dette øydelegger karriera hans helt :D

Følger spent med på utviklinga.

 

Ellers er det særdeles imponerande at vi endte opp med å vinne kampen. Det er viktig for å unngå kollaps som for 2 år siden.

 

Men akkurat i dag går alle tanker til Aaron Ramsey!

Link to comment
Share on other sites

Syns vi gjør en veldig god kamp i dag. Innsatsen er upåklagelig og vi fortjener så absolutt tre poeng i dag.

 

Skaden til Ramsey var rett og slett horribel og jeg skjønte hvor det bar med en gang når jeg så reaksjonen til de andre spillerne og beinet til Ramsey. Så utrolig trist og jeg fikk vondt i hele meg. Får bare følge med på nettet nå og høre hva som blir sagt om skaden. Ingen spillere fortjener noe sånt, men så ung og så lovende som Ramsey er og så blir han utsatt for en slik skade. Det er forferdelig. :D

 

Vi slår tilbake etter skaden og vinner kampen for Ramsey. Almunia virket mer selvsikker i dag enn på lenge, Clichy virket piggere enn på lenge og alt i alt så gjør hele laget en veldig god kamp hvor vi kjemper knallhardt og vinner fortjent. Nå tenker jeg bare på Ramsey.

Link to comment
Share on other sites

Fabregas - "In five years I have see three of them. Abou, Edu and now Aaron. We are not protected enough. We are sometimes victims, when we get kicked, we don't complain. But three times and five years? I'm sorry but it is too much."

 

Wenger - "We know it is bad. He will be taken to London to see if he will need emergency surgery. I'm not very happy with the tackle, but we know what we are expecting. We have lost a boy of 19 with a terrible tackle, when you get hit as many times as we do, it is not a coincidence. We will do it for Ramsey"

Link to comment
Share on other sites

2008 i reprise. Nesten identisk samme tid på året, identisk skade og identisk stygt spillende motspiller. MEN, med en STOR forskjell....

 

I 2008 var spillerne unge og uerfarne som ikke taklet det som skjedde. Kampen endte uavgjort den gang, og guttene maktet ikke å løfte seg resten av sesongen.

 

I dag sto laget på helt til siste slutt og tok en fortjent 3-1 seier. I tillegg gir Campbell grei beskjed til Fabregas om at han bør samle laget på midten for å snakke raskt ut om det som har skjedd. Genialt! Nå kommer Arsenal til å slå FRYKTELIG tilbake resten av sesongen, og jeg får større og større tro på seriegull!!!

 

Ramsey blir nok borte fra banen i nesten 2 år, dessverre..... Jeg syntes også oppriktig synd på Shawcross som ikke hadde det godt med seg selv etter den tacklingen, og han hadde ikke spilt noe stygt i kampen heller....

 

Etter å ha sett tacklingen i reprise 4-5 ganger ser jeg at dette er mer et uhell enn en stygg tackling. Shawcross kommer hardt forfra og Ramsey har foten festet i gresset, og det uungåelige skjer. Helt greit med rødt kort, men langt ifra like stygt som grisemannen Taylor som hoppet inn med knotter rett i ankelen. Slik jeg ser det er det leggen til Ramsey som har knekt, og han vil nok være tilbake før jul 2010 om det stemmer.

 

Dagens vinnere: Arsenal

 

Dagens tapere: Ramsey og Shawcross

Link to comment
Share on other sites

Så akkurat taklingen i reprise nå, det er jo en helt FORFERDELIG takling! Han bør IKKE spille fotball igjen denne sesongen! Den taklingen burde faen meg tas til retten! Hårreisende!

Link to comment
Share on other sites

Ohhfffff... :D Skled sakte ned på gulvet når jeg så benet til Ramsey. Det er surrealistisk, kvalmt, horribelt

 

Stoke-fansen er definitivt ikke blant mine favoritter, men det var stort å høre "One Aaron Ramsey" fra hele Britannia.

 

Et plaster på såret var at vi VANT!!!! 3 poeng bak Chelsea, men det går nok en dag eller to før jeg kan glede meg fullt ut over at vi faktisk vant. Dette var blytungt, et så fantastisk talent...

 

Til slutt må jeg igjen klype meg i armen over at vi blir snytt for 2 soleklare straffer. Sinnsykt.

 

Tragisk, håper du kommer styrket tilbake fra dette overfallet AARON RAMSEY. We love you!

Link to comment
Share on other sites

KLIPP AV SKADEN:

 

http://www.youtube.com/watch?v=TFE5VVq9a7w

 

Ikke for å vise disrespect på noen måte, men jeg syns at campbell sin reaksjon er priceless.

 

Sant det, men det hjelper lite, ønsker de nakkeskudd hele Stoke laget med en gang du ser hva som har skjedd

 

måtte shawcross og stoke brenne i helvete.. greier ikke glede meg over seieren en gang, men sinnsykt bra at vi snur dette..

 

Win 4 Ramsey

Link to comment
Share on other sites

Hvordan i helvete klarer dere å høre nøyaktig hva fansen synger med norske kommentatorer på? Jeg blir flau av å lese inleggene der dere rakker ned på hverandre .

 

Var vel mer en opphetet diskusjon mellom to personer som tydeligvis har forskjellige syn på hva Stoke-fansen syngte. For å ha det sagt, hvis lyden er høy nok så skal du nok klare rimelig enkelt å høre hva de synger. Ganske sikker på at jeg hørte "who are you" og "there's only one Ryan Shawcross". Men den første vet jeg ikke om det var like før eller like etter skaden til Ramsey.

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha sett tacklingen i reprise 4-5 ganger ser jeg at dette er mer et uhell enn en stygg tackling. Shawcross kommer hardt forfra og Ramsey har foten festet i gresset, og det uungåelige skjer. Helt greit med rødt kort, men langt ifra like stygt som grisemannen Taylor som hoppet inn med knotter rett i ankelen. Slik jeg ser det er det leggen til Ramsey som har knekt, og han vil nok være tilbake før jul 2010 om det stemmer.

 

Dagens vinnere: Arsenal

 

Dagens tapere: Ramsey og Shawcross

 

Enig i at Shawcross ikke skal korsfestes som Taylor. Dette var mer ulykklig og resksjonen ditto mer mennesklig. Likevel, det ligger i genene i slike klubber, og Tony Pulis viste oss hvorfor.

Link to comment
Share on other sites

Det er vankselig å se noe ut ifra vinkelen, men det jeg ser er følgende: Det virker som at Shawcross bare er uheldig. Han kommer i stort fart og noe sein ute, men dette er noe vi ser gjerne flere ganger i løpet av kamper. Han viser ikke knotter heller. Reaksjonen hans viser nok at han det var et uhell.

 

Min heftige påstand (i frykt for å bli slaktet på forumet): Dersom Ramsey ikke hatt foten i gresset, ville det kun vært gult kort og ingen hadde nevnt taklingen igjen.

 

Nok en gang, det er vanskelig å se hva som skjer utifra kameravinkelen, men jeg synes det ikke virker som en stygg takling.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...