Jump to content

Let's all laugh at Liverpool


Guest Larsilios

Recommended Posts

he he, er er jeg helt enig. Selv har jeg gjort bare et unntak her, har en drakt med Bergkamp på. Og den drakten vil være fullt brukbar til evig tid...! :rolleyes:

Ikke akkurat Liverpool-relatert dette, men hiver meg på: Har også kun én drakt med navn - Adams 6.

Kan brukes any day.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Og dommerteamene fortsetter å gjøre grove feil. Spearing blir felt et stykke utenfor boksen, dommeren er usikker men med god sikt til situasjonen. Linjemannen velger å gi straffe...

 

Minner litt om straffen de fikk mot oss i 07/08 sesongen. Fortredelsen skjer utenfor boksen og spilleren detter innenfor.

 

Uansett en grov dommerfeil IGJEN. Hver eneste runde enten det er Champions League eller Premier League så ender dommerne i fokus pga. matchavgjørende avgjørelser.

 

På tide med videodømming? Hell yeah!

Link to comment
Share on other sites

Ingen verdens tvil en gang! Hvorfor bruke mange minutter hver eneste kamp på krangling/diskusjoner mellom dommere,spillere og støtteapparat når følgende kunne vært scenarioet : Etter en avgjørelse som krever diskusjon tar dommeren med seg begge lagkapteiner inn i en bås på sidelinjen der en dommerassistent sitter med videoutstyr..De spiller av hendelsen og tar en demokratisk bestemmelse! Enklere kan det ikke gjøres og dette er gjort på max 2 minutter!

Link to comment
Share on other sites

Ingen verdens tvil en gang! Hvorfor bruke mange minutter hver eneste kamp på krangling/diskusjoner mellom dommere,spillere og støtteapparat når følgende kunne vært scenarioet : Etter en avgjørelse som krever diskusjon tar dommeren med seg begge lagkapteiner inn i en bås på sidelinjen der en dommerassistent sitter med videoutstyr..De spiller av hendelsen og tar en demokratisk bestemmelse! Enklere kan det ikke gjøres og dette er gjort på max 2 minutter!

 

Jeg liker det forslaget noen hadde for en tid siden, tatt fra en eller annen annen sport. Hvert lag får en klagemulighet hver omgang. Dersom de bruker den, tar man en liten pause og iverksetter teknologien. Dog må noen saker endres, uten at jeg har gode svar på hvordan man løser dette. For eksempel, kan man ikke gi gult kort til Van Persie i tide og utide fordi han avslutter sekundet etter at dommeren har blåst. Tenk om Arsenal ville anke offsideavgjørelsen? Liten vits i å anke den, dersom spissen ikke fortsetter å spille, og scorer... Hmmmm... Hva om Rooney føler at han blir tacklet i straffefeltet, men ikke får straffe, så fortsetter spillet uten avbrudd i et par minutter? Er det da man må klage? Hva skjer da om motstanderlaget scorer rett etter at Rooney har kastet seg? Kan united kreve videodømming da, og dersom det mot formodning skulle vise seg at Rooney fortjente straffe... Ville da motstanderlagets mål bli annulert? Hva om Arsenal føler at Sagna skulle hatt frispark da han mistet ballen, og så scorer motstanderlaget et minutt senere, uten at det har vært stopp i spillet? Kan Arsenal da klage på frisparket Sagna ikke fikk, for så å få annulert målet til motstanderlaget? Disse spørsmålene er egentlig aktuelle om man innfører pur videodømming også...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jose Enrique til Liverpool?

 

Enrique er en spiller jeg har sansen for og er en veldig god venstreback, men £15M for han med et år igjen på kontrakten? Hvor mye ville i så fall Clichy gått for da? £18-20M? Viser jo bra økonomisk sans folka i Liverpool i så fall mtp. £35M for Carroll og £15M for Enrique.

Link to comment
Share on other sites

:proud:-->

QUOTE(Stefan B @ Apr 10 2011, 08:18 PM) 221783[/snapback]

Jose Enrique til Liverpool?

 

Enrique er en spiller jeg har sansen for og er en veldig god venstreback, men £15M for han med et år igjen på kontrakten? Hvor mye ville i så fall Clichy gått for da? £18-20M? Viser jo bra økonomisk sans folka i Liverpool i så fall mtp. £35M for Carroll og £15M for Enrique.

 

Overpris!!!

Har ikke imponert meg nevneverdig, i de kampene jeg har sett. God offensiv, god teknikk, og godt venstrebein, men virker ikke solid mann mot mann og i det hele på den defensive delen. Mulig han har et potensial, som blir bedre i en "bedre" klubb......

Et hav bak Clichy spør du meg, men men.

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Apr 10 2011, 08:18 PM) 221783[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Jose Enrique til Liverpool?

 

Enrique er en spiller jeg har sansen for og er en veldig god venstreback, men £15M for han med et år igjen på kontrakten? Hvor mye ville i så fall Clichy gått for da? £18-20M? Viser jo bra økonomisk sans folka i Liverpool i så fall mtp. £35M for Carroll og £15M for Enrique.

Overpris!!!

Har ikke imponert meg nevneverdig, i de kampene jeg har sett. God offensiv, god teknikk, og godt venstrebein, men virker ikke solid mann mot mann og i det hele på den defensive delen. Mulig han har et potensial, som blir bedre i en "bedre" klubb......

Et hav bak Clichy spør du meg, men men.

 

Overpris til de grader ja, det er det vel liten tvil om :proud:

 

Enrique i Liverpool ville hvertfall vært den klart beste venstrebacken deres, men som med Johnson som du sier så er han noe suspekt defensivt. Dog så er det ikke akkurat lett når man spiller for et nyopprykket lag og har en meget offensiv ving foran seg heller. (Ikke ulikt Clichy).

 

Cole, Baines, Clichy og Evra er vel alle bedre enn Enrique, men jeg vil påstå han er innenfor topp 5 i England på venstrebacken.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Liverpool er på vei til å bli et nytt Chelski/Man Shitty og er linket til trolig allverdens spillere den siste tiden.

 

Daglish har visstnok fått midler til å handle de spillerene han vil ha og etter allerede å kjøpt Luis Suarez og Andy Carroll for i underkant av £60M (solgte dog Torres for £50M) så kan de bli meget meget farlige etterhvert.

 

Kommer selvfølgelig til å miste respekten mye for de mtp. at det er midler som er fra en "sugardaddy", men slik som fotballen har utviklet seg det siste tiåret virker dette kun å være måten å gjøre ting på. Financial fairplay kommer ikke akkurat til å ødelegge nevneverdig for noen av disse klubbene uansett etter hva jeg har fått med meg.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Liverpool har vel ikke akkurat en "sugar daddy" som City og Chelsea. Er nok banken som stiller med midler og de skal som kjent betales tilbake

 

De eies av en sportsgruppe. Så i det minste vil ikke Liverpool gå konkurs som de holdt på å gjøre med Hicks og den andre spirrevippen tidligere.

 

Når denne gruppen selv også forteller klubben at de gjerne vil investere så mye penger manageren vil bruke til nye spillere så kan man hvertfall i teorien si at de har en rik onkel som betaler gjelda for de.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Sitter å ser på Liverpool vs. Sunderland med ett øye - frykter angrepsrekka til Liverpool vil kunne bli meget god utover i sesongen om Suarez og Carrol finner hverandre på topp. Carrol kan fort ende opp med å score mye mål i år ved siden av Suarez og ikke minst med Downing, Henderson og Adam som alle er gode tilretteleggere på midten, og helt sikker vil forsøke å treffe Carrol med sin hodestyrke foran kassa. Etter en svak sesong i fjor frykter jeg at pool absolutt vil være med å utfordre oss og de andre lagene i topp 4.

 

Edit: Det skal legges til at Liverpool ikke virker veldig sikre bakover på banen.

Edited by Maestro
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Synes det er ganske utrolig at Jack Rodwell fikk se det røde kortet i dag. Fikk ikke sett episoden før oppsummeringen nå nettopp, men det er ikke annet enn en kanditat til tidenes dommertabber. Rodwell går riktig nok hardt til og med knottene først, men Suarez står ikke nært taklingen og er ikke utsatt for farefult spill. Er det noen som skulle hatt kort er det usportslige Suarez, filmet Rodwell til rødt kort nå, og handset for Uruguay i VM, hva blir det neste?

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...