Jump to content

2009.09.19 Wigan Atheltic H


Mr Chapman

Hvem vinner?  

29 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Håper det ikke er noe annet enn at han er litt sliten. Han tar jo et hundreprosentsløp på målet.

Håper det bare er fordi han er lei av å måtte gå ut i media og avkrefte rykter hele tiden. Tror nok vi får se en litt mer engasjert Cesc allerede neste kamp!

Link to comment
Share on other sites

Håper det ikke er noe annet enn at han er litt sliten. Han tar jo et hundreprosentsløp på målet.

Håper det bare er fordi han er lei av å måtte gå ut i media og avkrefte rykter hele tiden. Tror nok vi får se en litt mer engasjert Cesc allerede neste kamp!

 

Får velge å tro det, men liker det best når gutta feirer skikkelig :P Bra kamp!

Link to comment
Share on other sites

Skal dog nevnes at han feira skikkelig på vermaelens mål. Så kanskje det har skjedd noe ila kampen. han var nok lei av å bli takla og tråkka på i 90 min. En bra kamp spesielt andre omgang, blir rotete i blandt men er pga en ny formasjon. Eduardo Eboue Vermaelen clichy imponerte mest. Bra innhopp av de som kom inn. Godt at Mannone slapp å sleppe inn mål. En god opplevelse for han

Link to comment
Share on other sites

Vel, vi kan ikke si oss misfornøyde med å vinne 4-0 og ha full kontroll på denne kampen. Men det er noe som bekymrer meg. Fabregas virket veldig uinteressert og vartet opp med feilpasninger etter feilpasninger der den ene var verre enn den andre. Det lyste ikke glede av han i dag, og det bekymrer meg. Tror Barcelona virker nærmere nå enn tidligere, men vi får bare nyte det vi kan, så lenge vi har han på banen. Føler han må få en vekkert tidligst mulig.

 

Van Persie burde ikke få tillit på midtspiss neste kamp. Han skal ha et stort pluss for å komme seg til sjanser, men i dag ville det seg bare ikke. Han er ingen stor avslutter, og jeg tror vi heller skal bruke han som en frekk venstrekant.

 

Song mistet ballen ofte og veldig unødvendig, men han tar tak og jobber de fleste inn igjen.

 

Neimen, nå må jeg slutte. Creds til gutta for 3 viktige poeng! :P

Link to comment
Share on other sites

Skal dog nevnes at han feira skikkelig på vermaelens mål. Så kanskje det har skjedd noe ila kampen. han var nok lei av å bli takla og tråkka på i 90 min. En bra kamp spesielt andre omgang, blir rotete i blandt men er pga en ny formasjon. Eduardo Eboue Vermaelen clichy imponerte mest. Bra innhopp av de som kom inn. Godt at Mannone slapp å sleppe inn mål. En god opplevelse for han

 

Og hvem skulle tro at Rocisky har vært ute i 1,5 år???

Link to comment
Share on other sites

Er temmelig sikker på at Fabregas forsvinner i sommer. Han er ikke seg selv for tida.

 

Dette var en solid gjennomkjøring og en typisk lagseier. Noen hever seg over gjennomsnittet i dag og da spesiellt Vermaelen. For ett scoop. :P

 

Er glad Mannone ikke ble satt nevneverdig på prøve. Han oser usikkerhet.

Link to comment
Share on other sites

Og hvem skulle tro at Rocisky har vært ute i 1,5 år???

 

Jepp det oser ren kvalitet av Rosicky og han sier selv han ikke er i nærheten. Han viser klasse fra første spark på ballen en stor glede å ha en ekte arsenal fan tilbake på banen med vilje og innsats og glede

Link to comment
Share on other sites

Jepp det oser ren kvalitet av Rosicky og han sier selv han ikke er i nærheten. Han viser klasse fra første spark på ballen en stor glede å ha en ekte arsenal fan tilbake på banen med vilje og innsats og glede

Utvilsomt kjekt å ha han tilbake. Må nok vente litt før han brilljere i kamp etter kamp. Men han er vertfall på vei til noe stort virke det som. Får bare håpe han klare å holde seg skadefri.

Link to comment
Share on other sites

Er ganske sikker på at cesc er 100% arsenal akuratt nå og at han gir 100% for klubben. Tror vi kan forklare ganske godt kvifor han ikke feiret på målet sitt i at han sleit med kneet i tillegg så ledet vi 4-0, 89 min og stadioen var halv full. Cesc har sagt at han er arsenal spiller så mange ganger i media osv at det er heilt utrolig at han fremdeles gidder gjenta seg selv. Og samme kor mange ganger han seier at han er Arsenal spiller og at han ikke har signert for barca osv kommer det til å komme nye rykter heile tiden.

 

At cesc kommer til å forlate Arsenal om vi ikke vinner noe stort snart veit alle. Men at han ikke gir 100% for klubben frem til den dagen han eventuelt skriver under for barca nekter eg å tru noen gang kommer til å skje..

Link to comment
Share on other sites

Cesc spilte ikke særlig bra mot City forrige helg. Mot Standard fikk jeg skreket til ham (på TV-skjermen) "få hodet ditt ut av Barca!"... Er første gang jeg har gjort noe lignende mot ham. Han virket helt uinteressert og kastet f.eks. bort en haug med frispark pga mangel på konsentrasjon. Må si jeg ikke liker tendensene... Får håpe det ikke har noe med Barca å gjøre i det hele tatt, og at han kommer tilbake der han skal være i de neste kampene. Det er noe som kommer til å bli avgjørende foran resten av sesongen.

 

 

 

Alle husker siste seriekamp mot Wigan 05/06 og da var det nokså nærvepirrende selvom vi stakk av med seieren til slutt, med 4-2. Lå under 2-1 etter 33 min. men Henry gjorde det til 2-2 et par minutter senere. Resten er historie.

 

06/07 ledet Wigan til 81 minutter var spilt, og med et selvmål av Fitz Hall og en scoring av Rosicky vant Arsenal 2-1 helt på tampen.

 

07/08 og det tok 83 minutter før Gallas scoret det viktige 1-0 målet til Arsenal, før Rosicky igjen la på til 2-0 i 85.minutt.

 

08/09: A******r scoret på straffe i en kjedelig affære hvor Arsenal vant 1-0, vi husker alle Eboue.

 

 

Så dagens seier var nokså positiv i forhold til tidligere hjemmekamper i serien mot Wigan. ;) :P

Link to comment
Share on other sites

denne kampen beviste vel at RVP ikke er noen spydspiss og kommer aldri til og score 20 + ligamål.

 

grei seier, der vermaelen var stor, og eboue var god og(og det kommer fra meg), backene bedre en på lenge..

 

fornøyd med denne, eneste jeg har og klage på i dag er at det er skuffende at wilshere ikke kommer på banen

Link to comment
Share on other sites

Vermaelan...for en spiller dette viser seg å være.Han har definitivt vært vår beste denne sesongen. Og for noen mål han scorer.

Er vel siden Adams og Campbell sine dager jeg har sett sånn en fin scoring fra en midtstopper.

Gallas og Vermaelan er vårt sterkeste kort på banen for tiden.

 

Ellers kjekt å se Clichy som den gode gamle igjen. Sagna også oser det klasse over.

 

Van Persie er god bortsett fra at han er utrolig svak på siste touchen foran mål. Der bør du ha ekstratrening Robin;-)

 

Fabregas er vår svakeste mann på midtbanen igjen og går ikke foran som en kaptein skal gjøre. Se på Song og Eboue som gir alt i duellene.

Han så ut til å gå litt sur i slutten etter en smell i kneet.

 

Totalt sett var dette absolutt godkjent.

 

Ellers så jeg ingen tegn på at det skulle vært noe dårlig stemning innad i laget. Heller tvertimot.

 

Må nesten ta med Rosicky som kommer inn og danser og leker seg på midtbanen. I form er Rosicky en

av våre beste spillere. Den virker det ikke som han er langt unna. Klassespiller.

Link to comment
Share on other sites

Vermaelan...for en spiller dette viser seg å være.Han har definitivt vært vår beste denne sesongen. Og for noen mål han scorer.

Er vel siden Adams og Campbell sine dager jeg har sett sånn en fin scoring fra en midtstopper.

Gallas og Vermaelan er vårt sterkeste kort på banen for tiden.

 

Ellers kjekt å se Clichy som den gode gamle igjen. Sagna også oser det klasse over.

 

Van Persie er god bortsett fra at han er utrolig svak på siste touchen foran mål. Der bør du ha ekstratrening Robin;-)

 

Fabregas er vår svakeste mann på midtbanen igjen og går ikke foran som en kaptein skal gjøre. Se på Song og Eboue som gir alt i duellene.

Han så ut til å gå litt sur i slutten etter en smell i kneet.

 

Totalt sett var dette absolutt godkjent.

 

Ellers så jeg ingen tegn på at det skulle vært noe dårlig stemning innad i laget. Heller tvertimot.

 

Må nesten ta med Rosicky som kommer inn og danser og leker seg på midtbanen. I form er Rosicky en

av våre beste spillere. Den virker det ikke som han er langt unna. Klassespiller.

Bra oppsumering. Helt enig i at backene våre var gode idag. Hadde til og med innlegg som var brukbare, til og med noen gode.

Det negative må være Fabregas som ikke virke å være helt venn med ballen for tiden. Men satser på at det kommer. Nå som han ser at det er ande på midten der som faktsik kan gjøre det samme som han. Mozart og Nasri innehar nesten dem samme kvalitetene. Men det er vel ikke i slike 4-0 kamper som dette vi trenger en Fabregas i toppslag?

 

Også kjekt å holde burdet rent for første gang iår.

Link to comment
Share on other sites

Var det ikke Wigan managern som anklagde Cesc for spytting sist sesong? Litt snodig at Cesc ikke en gang smiler når han setter ballen i målet, men det trenger vel ikke å ligge noe i det! Synes også det virket som om Henry ikke hadde humøret heeelt der oppe i kveld heller når de til tider lekte med Atlhetico Madrid.

 

Herregud det er morro å ha Rosicky tilbake på banen!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...