Jump to content

Hvem tar over etter Wenger?


Evju

Recommended Posts

Arsene Wenger har vært hos oss i over 12 år nå, og vi vet alle at det før eller siden vil bli aktuelt med en ny trener. Dette er ikke en tråd om hvorvidt vi burde kvitte oss med Wenger, kun litt spekulasjon i hvem som kan være aktuelle arvtakere.

 

Mitt tips: Guud Hiddink. Full av lovord om Arsenal, vist seg som en fantastisk god trener og er en tilhenger av attraktiv fotball. Synd han blir besudlet av Chelsea nå for tiden, men jeg har vel inntrykk av at han ikke knytter så veldig tette bånd til klubben ;)

Link to comment
Share on other sites

Ser at mange snakker om Hiddink, men nå er jo Hiddink strengt talt eldre enn Wenger! Slik jeg ser det nå, er det ikke mange som kunne tatt over og fortsatt med denne fotballen Wenger har bedrevet, hvertfall ikke med like midler.

 

Dennis Bergkamp er en mann som kunne gjort det veldig bra som manager, men som sagt ovenfor så måtte han ha overkommet flyskrekken om det skulle vært mulig. Hadde han kommet over flyskrekken kunne han kommet til klubben og fulgt Wenger sine fotspor og lært veldig mye av han og etterhvert tatt over for sin mentor, det er iallfall en ting jeg håper på. Det eneste spørsmålet er vel hvor lenge Wenger holder på, og om Bergkamp noen ganger kommer tilbake til Arsenal og kommer over skrekken sin ;)

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært best med en som tenker som Wenger ang spillestil, men som er litt mer intressert i å kjøpe kvalitet også i de bakre rekker, og som samtidig forstår at man ikke vinner PL uten erfaring i laget! :D

Ei heller ved å hver sommer selge de beste spillerne :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg ønsker medg en manager som kan videreutvikle "The Arsenal way".

Man kan velge en manager ut i fra noen grunnleggende forutsetninger. Skal man satse på noe kjent og kanskje litt avlegs, som mange anerkjente managere representerer for meg, eller skal vi satse på en manager som vet hva Arsenal skal være. Dette skillet kan representeres ved Hiddink og Berkamp. Begge er nevnt i denne tråden.

Selv er jeg helt klar påat mitt ønske er DB. Han representerer for meg Arsenal som Arsenal skal være og han vil ha en autoritet og tillit i en ung spillergruppe. Når det gjelder økonomisk og administrativt regner jeg med at klubben har de støttefunksjoner som er nødvendig.

Jeg har hele tiden hevdet DB som løsningen. Mitt forslag er å knytte han til oss,i en rolle al a Pat Rice sin rolle nå. Han ville hatt godt og nytte av en periode, helst over lengre tid, sammen med den til nå største av de alle; Arsene Wenger.

Link to comment
Share on other sites

Pep ville i hvert fall vært et godt alternativ for å holde Cesc i London!

Link to comment
Share on other sites

Martin O'Neill er jo en bra manager, og kan være en mer langsiktig løsning enn Hiddink. Han har gjort en veldig bra jobb med Aston Villa i år, til tross for en elendig form nå for tiden.

Link to comment
Share on other sites

Martin O'Neill er jo en bra manager, og kan være en mer langsiktig løsning enn Hiddink. Han har gjort en veldig bra jobb med Aston Villa i år, til tross for en elendig form nå for tiden.

 

Da tror jeg isåfall det må være slik at Wenger gir seg før Ferguson. For jeg er ganske overbevist om at O'Neill er pekt ut til å være arvtageren til Ferguson

Link to comment
Share on other sites

Mourinho hadde jo ikke vært det værste. Da er det hvertfall en som yter stor respekt hos spillerne sine, og som vet hva han driver med. Heller det en managere som ikke kan vise til noe. Tror ikke vi har så flaks en gang til, som vi har hatt med Wenger.

Link to comment
Share on other sites

Mourinho hadde jo ikke vært det værste. Da er det hvertfall en som yter stor respekt hos spillerne sine, og som vet hva han driver med. Heller det en managere som ikke kan vise til noe. Tror ikke vi har så flaks en gang til, som vi har hatt med Wenger.

Hvis vi skal beholde vår spillestil tror jeg vi er nødt å ha en manager som er i Arsenal systemet?

Noen som har troen på Bould?

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror at når Wenger drar sin vei, så kommer han til og gi en liste eller noe til styret om hvem han mener burde ta over.

 

En annen ting er at hver manager som kommer til Arsenal føler kan seg "presset" til og fortsette det Wenger startet, derfor kommer ikke hvem som helst til og ta på seg jobben.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...