Jump to content

2009.04.11 Wigan Athletic B


zaldor

Recommended Posts

  • Replies 216
  • Created
  • Last Reply

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Apr 11 2009, 04:59 PM) 164856[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Sjekket akkurat VG live, der står det fortsatt 1-2 :P bra de er raske med oppdateringene!

 

haha. Fikk melding av TV 2-PLING nå. Slutt: Wigan-Arsenal 1-3 ....... :D

Link to comment
Share on other sites

Hvor mange minutter står det på klokka?

 

Hvem har utmerket seg possitivt?

 

Leste noe med skader, hvem?

 

Djorou ble båret ut, det så ikke bra ut, men får bare håpe på det beste.. :D jeg syns Song tar seg betraktelig opp etter 1. omgangen, det samme med Arshavin.. Syns også Adebayor setter opp tempoet, med en gang han kommer inn..

Link to comment
Share on other sites

Grattis alle sammen :) vi var STORE siste 30min :) Synd ikke Bolton scorer på noen av sjansene på overtid, men å sikre 4.plassen er det viktigste, så får vi heller slå lagene over oss i enkeltkamper og cuper denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Apr 11 2009, 05:59 PM) 164856[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Sjekket akkurat VG live, der står det fortsatt 1-2 :) bra de er raske med oppdateringene!

Hehe, og jeg fikk akurat PLING melding fra TV2. Der sto det 1-3 og slutt :)

Og i følge VG kom 2-1 scoringen vår etter en innøvd frisparkvariant! Den så aldri jeg noe til :P

Link to comment
Share on other sites

Vi ble farlige med en byttene kom. Deilg at vi kan ha en så sterk benk som tildels snur kampen. Ade truet hele veien forsvaret til Wigan.

Arshavin viser fotballhjerne på 2 og 3 målet.

 

Vi kan takke Gibbs for 3 poeng etter Fabianski sin hårreisende utrusning.

Dette er et sterkt resultat.

Link to comment
Share on other sites

Tar jeg feil, men er det ikke st. totteringhamsday nå?

 

Tottenham kan få maksimalt 59 poeng

Stemmer det, gratulerer med dagen folkens! :) En fantastisk andreomgang gjorde opp for den dårlige førsteomgangen. Taper A.Villa i morgen tåler vi tap mot Manu, Chelsea og Liverpool. Mye er gjort nå.

 

Ekstra pluss til Arshavin, Gibbs og Song idag. Og Adebayor kom inn å skapte uro for Wigan.

 

Go Gunners!

Link to comment
Share on other sites

Ble mye bedre når Ade kom inn, flere oppspillsmuligheter og Ade virker å være skikkelig på hugget nå, HERLIG ADE!! siste 30 var vi gode, så får vi heller legge den grusomme 1.omgangen bak oss.

Utrolig trist med skaden på DJ, meget skeptisk til silvestre, føler han spiller "usikkert" hele tiden.

 

Nå tar vi vel 4.plassen..... 9 poeng foran Villa skal holde.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal minner meg litt om Anders Jacobsen, kun gode i 2. omgang :P

 

men det skal sies, når vi først begynte ble det virkelig bra i dag! 4 mål på borte bane mot wigan på 30 min er ikke hverdagskost.. synd med DJ, utrolig frustrerende å få nok en skade i den posisjonen.. og nå som det ser ut som vi må bruke Silvestre på MS, må også unge Gibbs spille de viktige kampene fremover.. ikke missforstå, han spilte meget bra i dag og er absolut god nok, men det kan kanskje bli litt hett i toppen hos ungutten da det står igjen 10 min mot manu i en semi finale i CL og det står 1-1? en ung tropp har blitt yngre, men det gjør også CL pokalen vår bare deiligere!

 

synes Arshavin spilte en meget god kamp(2. omgang) i dag, flott at han fikk ett nytt mål! han og cesc kommer virkelig til å bli et livsfarlig angrepsvåpen sammen fremover! bare vi kunne brukt han i CL :)

Song synes jeg også løftet seg mye til 2. omgang, synes den "mister jeg ballen så måker jeg gjerne ned han som fanget den" instillingen hans er noe vi har manglet B) uten å være direkte stygg har han nesten blitt en liten "bad boy", også viste han jo eminent teknik og avslutnings ferdigheter på målet sitt! begynner virkelig å like den gutten..

må heller ikke glemme Theo som gjorde en god kamp, og et flott mål!

 

synes kampen beviste noen små ting.. Fabianski er ikke god nok til å være vår 1. keeper, enda.. si hva du vil, men han er ikke på Almunia nivå enda, tror nok ikke vår spanjakk hadde sluppet inn det første målet..

jeg har sagt det lenge, og selv om jeg har måttet trukket tilbake noe av det jeg har sagt i det siste, så mener jeg fortsatt Bendtner ikke er god nok for å skulle være en av våre mest betrodde spisser.. touchen er ikke god nok, teknikken er ikke der og i mitt syn er han ikke god nok for en klubb som arsenal..

men han er jo enda ung, og har som mange sier et enormt potensiale(som han har vist ved noen anledninger) men han må begynne å vise det oftere..

kampen beviste også at vi er et bedre lag med Ade på banen, det ble mye mer fart og farlighet da han kom innpå. for de som reagerte på at fjørtoft sa at det er klasse forskjell på han og Nick, jeg liker det ikke, men jeg må nesten si meg enig..

det hjalp også å få Persie på bana, godt å ha han tilgjengelig igjen..

 

er positiv forran onsdagen, spiller vi som vi gjorde de siste 30-35 skal dette gå meget bra! har tro på at vi kan kjøre over Villareal hjemme i London.. Arshavin må ut, men da er det bare å sette inn Nasri som er en meget god erstatter.. håper ikke det, men etter all sansynlighet må nok DJ ut også, men tror ikke vi skal merke det nevneverdig i og med at vi har Silvestre i bakhold(goalgetter er han jo å!), så får vi tro og håpe at Gibbs fortsetter sitt gode spill som venstre back i Clichy sitt fravær og at Fabianski finner god følelsen.. håper også Dudu er klar til denne kampen, en effektiv spiss skader ikke

 

takk til arsenal-jay som reddet dagen med en fin fin stream, vi får glemme 1. omgang og være fornøyd med 4-1 borte mot Wigan :) ha en fortsatt flott påske ferie!

Link to comment
Share on other sites

Ble mye bedre når Ade kom inn, flere oppspillsmuligheter og Ade virker å være skikkelig på hugget nå, HERLIG ADE!! siste 30 var vi gode, så får vi heller legge den grusomme 1.omgangen bak oss.

Utrolig trist med skaden på DJ, meget skeptisk til silvestre, føler han spiller "usikkert" hele tiden.

 

Nå tar vi vel 4.plassen..... 9 poeng foran Villa skal holde.

Det ser jo bra ut, men om Aston Villa slår Everton er det seks poeng mellom oss. Pluss at vi har et poeng "ekstra" i og med vår gode målforskjell. Det er seks kamper igjen. Atten poeng å spille om. Med fire seire kan de ikke ta oss igjen. Men sannsynligheten for at de vinner syv strake kamper er vel ikke stor. Taper de mot Everton er det nok for oss å vinne tre. Ja det ser lyst ut om fjerdeplassen som er avgjørende å få.

Link to comment
Share on other sites

Ble mye bedre når Ade kom inn, flere oppspillsmuligheter og Ade virker å være skikkelig på hugget nå, HERLIG ADE!! siste 30 var vi gode, så får vi heller legge den grusomme 1.omgangen bak oss.

Utrolig trist med skaden på DJ, meget skeptisk til silvestre, føler han spiller "usikkert" hele tiden.

 

Nå tar vi vel 4.plassen..... 9 poeng foran Villa skal holde.

Det ser jo bra ut, men om Aston Villa slår Everton er det seks poeng mellom oss. Pluss at vi har et poeng "ekstra" i og med vår gode målforskjell. Det er seks kamper igjen. Atten poeng å spille om. Med fire seire kan de ikke ta oss igjen. Men sannsynligheten for at de vinner syv strake kamper er vel ikke stor. Taper de mot Everton er det nok for oss å vinne tre. Ja det ser lyst ut om fjerdeplassen som er avgjørende å få.

nå kan det godt hende at Everton blir vår største utfordrer, de er kun 1 poeng bak Villa.. Og Everton er i veldig bra slag om dagen, så ser mer på de som en real utfordrer

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...