Jump to content

2009.04.11 Wigan Athletic B


zaldor

Recommended Posts

  • Replies 216
  • Created
  • Last Reply

78min: 4 - 3 TAYLOR. En langpasning blir stusset videre av Davies. Taylor vinner duellen på fem meter og header ballen i forbi Cech og i mål. Det er kamp igjen!

74min:4 - 2 BASHAM. Davies header inn foran mål. Der kommer Basham og stanger ballen inn i det tomme buret.

70min:4 - 1 O'BRIEN. En retur blir headet inn i feltet. O'Brien går i duell med Cech, og ballen blir liggende fri. Bolton-spilleren setter den i mål. TV-reprisen viser at han er i offside når han får den målgivende pasningen.

 

*ler* Heia Bolton.

Link to comment
Share on other sites

Må si at Adebayor har vært virkelig frisk etter han kom inn, virker som om han er i god form nå, og det trenger vi virkelig! van Persie virker ikke like frisk, men en van Persie i form kan fortsatt utføre mirakler :D

Link to comment
Share on other sites

Good old Arsenal is back? Dog med mer flaks enn man vanlig får i PL. Gi meg flere kontringer.

 

Forresten er Arshavin så abslolutt på vei til å gjøre opp overgangsprisen hans. Assist i massevis, og målene kommer sakte men sikkert. Han virker som en utolig klok spiller og han vil bli dobbelt så god når Fabregas lærer å kjenne han.

 

Og der fosser Song igjennom og avslutter som en spiss som ikke har gjort annet. Vi har gjort det igjen!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...