Jump to content

Forsiden


Fredriktc

Recommended Posts

  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Det skal ikke være nødvendig, men dette er sannsynligvis lokalt, dvs. problemer med at nettleseren din har noe i "cache". Forsøk å slette "cache", og last siden på nytt, så skal det være ok.

Sletter det hver kveld. Gjør ikke alle det *kremt* :)

 

Var nok relatert til noe der ja, det fungerer i alle fall fint igjen nå

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg gleder meg til å oppgradere telefonen til wp8, men venter litt med det. Jeg ønsker en wp8 telefon som er like stor som Samsung Note. Lumia blir litt for smått :-) Du får si ifra om du er fornøyd med Lumia. Er du fornøyd med den så er det mulig jeg kjøper den jeg også.

Nå har kanskje ikke jeg helt samme bruksområde som deg Tapapa, i og med at jeg er en 20 år gammel gutt uten kontorjobb eller noe lignende. Allikevel må jeg si at mobilen er helt nydelig. Sett bort i fra spotify har den alt jeg trenger, den kjører alle programmer uhyre raskt, den har et bra kamera og den har mange kule funksjoner. 4G(telenor) er så raskt som du bare kunne drømme om! Jeg skal begynne å studere til sommeren, og derfor passer det meg veldig godt med hvor lett det er å synke den opp i mot en pc, spesielt for de som har windows 8... Bare si ifra hvis du har noen spørsmål, kanskje jeg kan hjelpe deg å svare på de :)

Link to comment
Share on other sites

Forsiden ser bra ut nå, men skulle ønske at den oversikten over de to siste kampene og de tre neste burde få en ramme rundt seg så den blir litt tydeligere. Jeg vet at jeg ikke er den eneste her som bruker den for å få oversikt over neste kamp til norsk tid og det er en fordel at den er markert.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Arsenal.com har fått ny forside og den er dritt.

 

Jeg liker den heller ikke. Ennå. Om et år eller et halvt vil jeg sikkert smile nostalgisk når jeg ser den gamle, og være veldig fornøyd med oppgraderingen. Om tre år vil vi alle smile over det gammeldagse designet.

 

Jeg kom meg ganske tidlig på FB (07-08?) og den heftigste gruppen dengang het "vi som vil ha gamle facebook tilbake". Droppet å laike den.

Link to comment
Share on other sites

Flott at de har oppdatert til mobil og tablet, det var absolutt på høytid. Dog syns jeg nå at den er så kaotisk på PC at jeg blir svimmel. Kan ha noe med at den forrige var så enkel som den kunne være. Venner meg vel til det etterhvert!

Link to comment
Share on other sites

... syns jeg nå at den er så kaotisk på PC at jeg blir svimmel. Kan ha noe med at den forrige var så enkel som den kunne være. Venner meg vel til det etterhvert!

 

Syns det er helt motsatt jeg, fantastisk side. Langt ryddigere, flott grafikk og flotte fremstillinger av saker. Bedre skriftstørrelser og mindre diverse rot rundt om kring. Hærlig!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Artikkelen om vår økonomi som ligger på forsiden av siden vår nå er den beste artikkelen jeg har sett publisert på denne siden før. Håper at artikkelforfattere kan fortsette med grundig arbeid som det bak artikkelene sine i fremtiden. (Selv om jeg vet det er frivillig-arbeid og at det er vanskelig å vise så mye kompetanse i ethvert innlegg.)

 

Dagens artikkel om at Hill-Wood stepper ned var derimot ikke like bra, kunne nevnt noe om Hill-Wood familiens lange tid som ledere for klubben vår.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Lyst til å komme med en tilbakemelding vedrørende hjemmesiden. Oppsettet slik som det er i dag synes jeg er rotete og vanskelig å navigere seg i. Det er veldig mye som tydeligvis skal med på forsiden noe som jeg synes går utover artiklene som skrives. Her må det finnes en bedre løsning som fremhever nyhetene. Web-TV er noe alle klikker seg inn på. Derfor mener jeg video-vinduet som finnes lenger ned på siden bør få plass øverst i sidebaren.

 

Når det gjelder fonter så har jeg ikke sansen for den/de som benyttes nå. Teksten i selve artikkelen er for grå og selve fonten er for utydelig. Det fører til at interessen for å lese faller.

 

For å oppsummere savner jeg et ryddigere og mer stilrent design der hovednyhetene får større "oppmerksomhet". Sakene som ligger spredd nedover siden er vanskelig å skille fra rekamen og grafikken rundt. Samt det å se på fonten som benyttes i sakene da denne er lite lesevennlig.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...