Jump to content

Forsiden


Fredriktc

Recommended Posts

  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Det er nok bare en feil. Skal jo ikke være sånn.

Får frem slik den skal være. Skjønner at den skal integrere twitter og facebook, men syntes det blir for mange saker fremme på en gang. Flyter litt over, ellers ser den grei ut.

Link to comment
Share on other sites

Dere som opplevere problemer med siden, hvilken nettleser bruker dere? Fint om dere evt. kan legge ved skjermbilder slik at vi kan få rettet opp.

 

Dersom det gjelder designet generelt, så er vel smaken litt som baken. Har fått både positive og negative tilbakemeldinger, men til nå flest positive, heldigvis :) Vi lyste etter grafisk designer for en tid tilbake, men fikk ingen interesserte, så vi må bare gjøre så godt vi kan på dette området.

 

Tar gjerne i mot innspill, men de bør helst være noe som er generelt, siden vi det er umulig å oppfylle alle sine personlige preferanser.

Link to comment
Share on other sites

Ja, det stemmer :) Da får jeg teste med denne når den kommer. På min iPhone ser det greit ut.

 

Jeg gleder meg til å oppgradere telefonen til wp8, men venter litt med det. Jeg ønsker en wp8 telefon som er like stor som Samsung Note. Lumia blir litt for smått :-) Du får si ifra om du er fornøyd med Lumia. Er du fornøyd med den så er det mulig jeg kjøper den jeg også.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...