Jump to content

2009.01.28 Everton B


pekkiry

Hvilket lag scorer først?  

33 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

1-1 og hva så?

 

Klarer faktisk ikke å ta av. Er mektig irritert over det makkverket som vi har prestert. Vi slipper unna i siste sekund. Bare ikke dette blir et bevis for Wenger at vi har noe på gang. Blir utrolig skremt dersom det ikke hentes inn nytt blod. Skal jaggu ikke mye til for å heve nivået, spesielt på midtbanen. :)

så enig så enig... sukk

 

Kjøp

 

Arshavin!!!

Vela - Har dere hørt om att han? han er en gutt med utrolig talent som sitter på benken å fryser og ikke for spille... noen som vet hvorfor???

 

 

Selg

Diaby (gratis)

Song ( betaler for att han stikker

Eboue ( hørte A. Madrid var keen på å drite seg ut )

 

synes faktisk Denilson kan få være....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 227
  • Created
  • Last Reply

:)-->

QUOTE(Stefan B @ Jan 28 2009, 11:04 PM) 156546[/snapback]
hold deg for god til det. Jeg sporte deg et spørsmål. og fikk svar. Wenger er ikke Ferguson og han kommer ikke til og opptre som Ferguson og takk gud for det. så du påstår at det er Wenger sin skyld at Diaby ikke er god i dag?

 

Wenger er ikke Ferguson, men han har mye å lære av Ferguson. Blant annet når det gjelder motivasjon o.l. som Ravenghost sier, og nei Wenger kan ikke gjøre noe for at Diaby spiller dårlig, men gutten har faen ikke prestert siden Aston Villa kampen, men fortsatt så lar Wenger han spille. Dette ville derimot Ferguson IKKE gjort, og det er noe Wenger også burde gjort så kanskje laget ville skjerpet seg hvis de så hvordan det går med spillere som ikke har innsats og rett og slett ikke vil spille fotball.

 

Han spilte bra mot cardiff og for alt vi vet kan han ha vært veldig god på treninge. Men vist Wenger skulle ha sotte ut alle som spille dårlig da hadde d nærmeste vært B-lage. Det som bekymrer meg mest nå med wenger er hvorfor i all verden han lar Diaby spille hele kampen. Det er jo rett og slett tåpelig. At Wenger har mye å lære av Ferguson for stå på dere.

Link to comment
Share on other sites

Jeg klarte rett og slett ikke å glede meg over det ene poenget vårt. Jeg skammer meg over prestasjonen til laget vårt i de siste kampene. Det har rett og slett vært hårreisende. Nasri og Van Persie er de eneste spillerne som har lagt ned litt innsats. Det er sinnsykt kjedelige å se på Arsenal spille for dagen

 

Det jeg ikke skjønner helt er hvordan Wenger ikke ser det åpenlyse. Vi trenger flere midtbanespillere! Laget skriker etter en offensiv midtbanespiller og jeg begynner å miste tilliten til Wenger. Det virker som om han rett og slett har mistet styringen. Vi SKAL være der oppe, men hvert eneste år henger vi etter og jeg er så sinnsykt lei den elendige setningen "Neste år tar vi gull". For det gjør vi ikke, men mindre vi handler eller får maks ut av spillerne, for pr dags dato virker det som om enkelte spillere rett og slett gir faen! Og når Arsenal ikke tør å bruke penger, blir jeg seriøst litt skremt. Har vi virkelig ambisjoner om å vinne serien? Det virker ikke slik. Jeg kommer ikke til å bli overrasket om spillere som van persie, Fabregas osv. hadde forsvunnet til sommeren.

 

Her er en liten liste over stooooore mangler eller merkelige ting ved laget:

 

1. Diaby, Song, Denilson, Adebayor, Sagna, Clichy og Eboue har alle spilt forferdelig i år.

2. Clichy og Sagna klarer ikke å slå et eneste innlegg! Minner meg mer om et elendig Adeccoliga-lag når vi kommer frem på kantene!

3. Vi slår konstant ballen tilbake til forsvar, så til keeper, for så å miste ballen til motstanderen igjen!

4. Det er sjeldent spillere på løp. For 4-5 år siden var vi beryktet for kontringene. Jeg husker faktisk ikke sist vi scoret på en skikkelig kontring. Alt går så sinnsykt treigt og presisjonen er elendig!

5. Innkast! Vi kaster bort ballen hver eneste gang! Clichy kaster som en liten jente!

 

Kritiser meg gjerne for dette innlegget, men dette er realiteten! Kall meg gjerne for en bortskjemt drittunge som er vant til gull og glory og som ikke levde da laget gikk utallige sesonger uten å vinne noe, men dette er en annen epoke. Snart må vi vinne noe.

 

 

Helt enig! Kjedelig å se på. Ikke rart det er dårlig stemning på Emirates. Hvem blir engasjert av pasninger på tvers, på tvers, på tvers, bakover, på tvers, fremover, på tvers, osv..?

Link to comment
Share on other sites

Det høres drastisk ut, men hvis Wenger nå til sommeren gjør det han har gjort hver sommer de siste 3-4 år, så mener jeg at han bør gå. Altså om han selger våre beste spillere og kjøper inn nye "lovende" ukjente folk under parolen "vi bygger et topplag". Byggingen har holdt på lenge nok nå, og nå vil vi se resultater. Sannheten er at etter at Wenger startet for alvor med sin ungdomspolitikk (3-4 år siden) har det vært tørketid og ingen trofeer å sette inn i skapet på Emirates

Link to comment
Share on other sites

Clichy nok en gang involvert i baklengsmålet... På tide den gutten lærer seg å markere!!!

Song får ok mens Nasri får godkjent etter en 1. omgang hvor han var vår klart beste. Adebayor who?? svimer rundt der og skaper ingenting! Vinner sjelden hodedueller lenger, og klarer kun å ta ballen ned når han ikke har noen i kroppen. Denilson sliter utpå vingen, men det visste vi jo fra før av at han kom til å gjøre...

 

Diaby, herregud å dårlig innsats i dag! får ikke til noen ting med unntak av assisten til RvP.

Clichy har aldri vært god på innlegg, grunnen til at han nådde 6 assist i fjor var at det var mye mer bevegelse og han kunne komme mer inn i midten og spille ballen videre til spillere på løp.

Sagna sliter etter en knallgod førstesesong og det er bare sånt man må regne med... Men han gjør iallefall jobben defensivt i motsetning til en viss franskmann på den andre siden.

 

Almunia- lite å gjøre i dag. ingenting å gjøre med målet - 5

Sagna- grei kontroll defensivt, med offensivt men slet veldig med innlegg- 5

Gallas- Grei kontroll med Djourou- 6

Djourou- vinner en del viktige hodedueller- 6

Clichy- sliter med posisjonering, er med fremover men sliter som Sagna med sluttproduktet- 4

Denilson- ute av posisjon og får til lite- 5

Diaby- Veldig svak i dag, få bra involveringer men får en assist- 3

Song- gjør en usynlig jobb, vinner en del dueller og plukker opp en del andreballer. får lite hjelp av resten av midtbanen- 6

Nasri- Vår beste i førsteomgang. Tør å utfordre med ball i beina og kommer til en del innlegg. Forsvinner litt i 2.omgangen- 6

Ade- veldig skuffende innsats av vår "stjernespiss". Skaper lite og gjør ellers lite for å hjelpe RvP- 3

RvP- Scorer et utrolig viktig mål og er involvert i de fleste sjansene våre(som det var få av)- 7

 

Bendtner- Positiv etter at han kommer inn- 6

Eboue- Helt grei innsats- 5

Link to comment
Share on other sites

Wenger er så opptatt av de finansielle såkalte bekymringene og sine udugelige kjeledegger (Song, Denilson, Diaby, Adebayor, Eboue, Bendtner etc) at han ikke ser det viktigste: hvis intet alvorlig blir gjort NÅ, er det snart ingen fremtid å bekymre seg over...

 

Alle her klager på Diaby. Ja, riktig at han har spilt dårlig, men det er ikke han som har bestemt at han skal spille. Dette er Wengers skyld, men stoltheten hans holder på å kvele Arsenal som toppklubb. Vi er nå henholdsvis 12, 9, 7 og 6p bak Manu, Pool, Chelsea og Villa. Hadde Wenger hatt bein i nesa hadde han brukt hodet og solgt Eboue til A.Madrid, i tillegg til at han burde solgt Diaby, Bendtner og enten Denilson eller Song i sommer. Da hadde vi fått inn penger og kunne kjøpt litt kvalitet. Nei, Wenger, prosjektet ditt er i ferd med å mislykkes. Tenk deg godt om...

 

 

Det er da LOV å vise litt innsats selv om sjefen din sier du skal spille. At Wenger fortsatt lar han spille er jo en skandale, men det er riktig nok Diaby som spiller som en dritt for øyeblikket.

Spør deg selv: hadde Ferguson latt Diaby spille i dag? NEI. Han vet hva det vil si å kvitte seg med daukjøttet. Da han så at Kleberson, Djemba Djemba, Bellion, Saha etc ikke fungerte, var det rett ut av laget, og snart var de solgt. DET savner jeg med Wenger. Han er for snill

 

Hva har Ferguson med dette og gjøre? helt enig med Baxrus. Man kan jo ikke sitte sånn som du; ser på diaby å tenker off, Ferguson ville solgt han på flekken. Da kan du likesågodt begynne å hold me United.....

Idiot! Du bør skjønne at jeg brukte Ferguson som et eksempel på hvordan man bør opptre i slike situasjoner. Hvis spillere som tjener millioner i mnd ikke vil spille fotball, skal man ikke tvinge dem til det...

hold deg for god til det. Jeg sporte deg et spørsmål. og fikk svar. Wenger er ikke Ferguson og han kommer ikke til og opptre som Ferguson og takk gud for det. så du påstår at det er Wenger sin skyld at Diaby ikke er god i dag?

Det jeg påstår er at det er Wenger sin skyld at Diaby spiller. Selvsagt sier ikke Diaby: "nei, jeg vil ikke spille". Han sier ja når Wenger sier han spiller. Wenger venter sikkert på at det skal løsne for Diaby, men han bør innse at Diaby har hatt en eneste god kamp for Arsenal (lc-finalen), så det å vente på at det løsner for Diaby, er ganske meningsløst. Det kommer ikke til å skje. Derfor er det Wengers skyld.

 

Og en ting til. Hva er verst? Å kalle en Arsenal-supporter Manu-supporter, eller å kalle noen for idiot...?

 

Har jeg sagt at du er en United suppporter? :) da beklager jeg. Det jeg husker var at jeg sa at da kan du heller gå over til United. Det eneste du gjør er å sitte å klage over alt (dette er slik jeg ser det). Da kan du vel gå over til united? dem gjør det jo kjempegodt for tiden, og da slipper du og klage så mye også. Det å kalle noen idiot er i seg selv tåpelig. Tar meg ikke nær, men syns at det og kalle noen en idiot er noe man skal holde seg for god til.

Link to comment
Share on other sites

Den største forskjellen fra laget for fem-seks år siden og tili dag er i mine øyne at vi hadde enkeltspillere som fikk på seg to og tre spillere, noe som gav rom for alle de andre spillerne. I dag har vi mange spillere med vesentlig dårligere teknikk enn Arsenalspillere skal ha for å spille "The Arsenal way". Disse spillerne skaper ikke noe som gir muligheter og åpninger for andre.

 

Og som alle har skjønt og som dette argumentet over understøtter:

Det er klart Arsjavin kunne gi oss denne dimensjonen igjen.

Link to comment
Share on other sites

 

Har jeg sagt at du er en United suppporter? :) det beklager jeg. Det jeg husker var at jeg sa at da kan du heller gå over til United. Det eneste du gjør er å sitte å klage over alt (dette er slik jeg ser det). Da kan du vel gå over til united? dem gjør det jo kjempegodt for tiden, og da slipper du og klage så mye også. Det å kalle noen idiot er i seg selv tåpelig. Tar meg ikke nær, men syns at det og kalle noen en idiot er noe man skal holde seg for god til.

Klager over alt? Hva er det du snakker om. Det jeg gjorde var å analysere hvem som er skyld i at det går som det går. Det var så mange som sa at det var Diaby ditt og Diaby datt, og jeg ville derfor trekke inn et annet synspunkt.

Og vi må være ydmyke nok til å si at enhver manager har noe å lære av Ferguson, uten at det gjør oss til Manusupportere av den grunn...

Link to comment
Share on other sites

Dere som ikke jublet da arsenal scorte på overtid kan umulig være arsenalsupportere. Skam! Et godt resultat mot et meget formsterkt lag.

Fint det ikke bare er jeg som tenker det samme.

Alle her inne gikk i taket.

Sånn kjenner jeg de som legger igjen timevis her inne.

Her inne er det skikkelig fans.

Ingen tvil, og det må være lov å skyte fra hofta en gang i mellom.

Link to comment
Share on other sites

I dag startet vi med Nasri, Diaby, Song og Denilson.

Enkeltvis så er dette gode spillere og de har gode perioder. Noen er så klart bedre enn andre etc etc etc.

 

Skal man få det beste ut av midtbanen og av disse spillerne så er de nødt til å bli brukt riktig. At Diaby brukes på kant er det lite poeng i, da er det bedre å plassere han på benken. At Denilson spiller kant er det heller ikke mye poeng i, fordi han er ikke best der i hvertfall.

 

Nasri er kanskje ikke den sterkeste i duellene, men Fabregas er heller ingen tungvekter og han klarer seg fint sentralt. Jeg syns Nasri bør trekkes inn sentralt ved siden av Song, Denilson eller Diaby. De andre to bør benkes. Så bør Vela komme inn på venstrekant. Han har fart, teknikk og klarer å skape noe kreativt. Høyrekant blir jo et lite problem ettersom vi ikke har så mange der, og ettersom Eboue ikke er i nærheten av sin beste form om dagen, men til tider slår han gode innlegg og han har hurtighet. Derfor bør Eboue beholde plassen på høyrekant, så får heller Wenger prøve å riste litt løs i han slik at han får igjen selvtilliten for fullt. Adebayor er god i lufta, så hvorfor ikke benytte seg av den muligheten. La Eboue og Adebayor kjøre noen treningsøkter sammen alene hvor de kun fokuserer på innlegg og hvordan Adebayor skal oppføre seg inne i feltet.

 

Midtbanen kan ikke bli værre enn den har vært den siste tiden, så det er bare å gjøre grep og satse. Bruk spillerne riktig slik at man får det beste frem i dem, i stedet for at de blir gående utpå der i feil posisjoner og bare blir gående utpå der bare for å være der. Wenger ser hvilke fotballspillere som er gode og hvem som er dårlige, det vet vi med tanke på alle de stjernene han har fått frem. Så i bunn og grunn er alle spillerne våre på midtbanen helt sikkert veldig gode spillere, men problemet er at vi ikke får sett det beste av dem når de bare blir plassert i feil posisjoner og med feil oppgaver. Nasri er jo en Zidane type, men jeg tviler sterkt på at Zidane hadde vært verdens beste om han hadde spilt venstrekant. Bruk Nasri sentralt, slik at Eboue og Vela kunne fått sjansen til å utnytte rom og muligheter fra sine kantposisjoner. Syns det er merkelig at Vela snart ikke får flere sjanser og vi har også en Wilshere i bakhånd. Bruk han mer også, han dauer ikke av å spille en kamp eller to.

 

Come on Wenger - ta noen kraftige og sterke grep!

Link to comment
Share on other sites

Enig med Anabole over her. Jeg jublet vilt for det målet idag. Eneste lyspunktet.

 

Enig. Men alt det andre var ræva. Tror nok de fleste jublet da Van Persie scoret, men måten vi gjennomførte kampen på var smertefull. Aksepterer at vi har noen "drittkamper" der vi burde være fornøyd med 1 eller 3 poeng, men siden Cesc ble skadet har vi spilt slik.

Link to comment
Share on other sites

Dere som ikke jublet da arsenal scorte på overtid kan umulig være arsenalsupportere. Skam! Et godt resultat mot et meget formsterkt lag.

Tror nok de fleste jublet litt, men det er viktig å huske på at det er gjerne ikke resultatet isolert man er skuffet over. Everton borte er en tøff kamp. Derimot er det andre faktorer som gjør folk misfornøyde. Villa, Manu osv vinner og da blir 1 poeng for lite uansett. I tillegg er spillet Arsenal presterer i denne kampen dårlig.

Link to comment
Share on other sites

Eboue med sagna og bendtner mot song? :(

 

bendtner-song: dårligste spillern på midtbanen får fortsette å spille+at han har gult kort! men riktig å sette inn bendtner.

 

eboue-sagna: hvorfor? vi mangla en høyre kantspiller i hele kampen og når han setter inn eboue så skal han spille back? :blink:

 

to ræva bytter av Wenger!! virka nesten som han ikke hadde lyst til å vinne jo.....

Link to comment
Share on other sites

VI TRENGER KANTSPILLERE!!!!!

 

Nasri er ingen Pires. Han er en utrolig god spiller, men ingen som setter fart på ballen og tar løp nedover kanten. Han er faktisk best sentralt. Mitt råd er faktisk å sette Gibbs på venstrekant. Så setter man Nasri inn foran med Denilson ved siden av seg. På høyrekant får heller bare Eboue spille til det dukker opp noe bedre. Håper Walcott snart er frisk, eller at Arshavin kommer.

 

4 sentrale midtbanespillere som ikke har spesiell stor fart på små områder er ubrukelige på kantene, og dermed går det tregt. Backene til motstanderen må jo se på dette som en fryd.

 

 

Men fytti helvette så god Robin er om dagen. Så bare siste kvarteret, men som jeg har skjønt trengte jeg nok ikke se mer... Målet var klasse, det var orgasmisk deilig å se den gå inn, og stoppe kjeften på kommentatoren, som målte dommedag over Arsenal i januar.... Akkurat som andre innpå forumet her. Jeg hater sånne folk.

 

Arsenal har problemer, jeg er ikke blind. Men med iallefall en kantspiller (Defensiv midt kommer sikkert til sommeren) inn i januar, så er jeg nøyd.

 

Hvis man synes synd på oss, tenk på stakkars Tottenham som må stille med 11 mann i Silvestre-klassen hver eneste kamp!!!! :(

Link to comment
Share on other sites

Dere som ikke jublet da arsenal scorte på overtid kan umulig være arsenalsupportere. Skam! Et godt resultat mot et meget formsterkt lag.

Fint det ikke bare er jeg som tenker det samme.

Alle her inne gikk i taket.

Sånn kjenner jeg de som legger igjen timevis her inne.

Her inne er det skikkelig fans.

Ingen tvil, og det må være lov å skyte fra hofta en gang i mellom.

Spot on. Vi som "bor" her inne på forumet - hadde vært litt rart om vi ikke var ordentlige fans... :(

 

Forresten. Jeg har nå over 1000 innlegg her inne på forumet. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Leit å se at det svake spillet fortsetter. Midtbanen vår er fantastisk dårlig i dag desverre. Hvorfor ikke Nasri ikke spiller sentralt og en mer kreativ spiller kommer inn på en av kantene skjønner jeg ikke. VI sleit stort med pasningsspillet på midten, noe det virket som at forsvaret også skjønte. Derfor sendte de lange baller opp til Ade. Jeg tror jeg telte at Ade vant én slik hodeduell i løpet av kampen. Det kunne funket når Ade er i kjempeform, noe han absolutt ikke var i dag. Burde vært byttet ut tidlig i andre omgang.

 

Offensivt er vi helt ute og kjører. De to gangene vi sist kom på fjerdeplass, sleit vi med effektiviteten og skader. Denne sesongen er det hovedsaklig spillet og innstillingen som har vært problemet. Resultatmessig har det ikke vært så ille i forhold til hvor få sjanser vi har skapt i år.

 

van Persie er nok en gang redningen vår. Fasit for januar: Han har vært involvert i samtlige av målene vi scorte, enten som tilrettelegger eller som målscorer. Tipper han blir kåret til månedens spiller i PL. Vær så snill, la han være skadefri resten av sesongen. For øyeblikket er han viktigere for angrepet vårt enn Gerrard er for Liverpool og Lampard for Chelsea.

 

En annen spiller som imponerer er nok en gang DJ. Redder oss i første etter en fin blokk. Gallas er også god, og peiser skikkelig på framover på slutten. Flere skulle hatt samme vinneviljen som han!

 

Så var det innleggene fra sidene. Jeg er veldig spent på hva slags trening laget har hatt de siste ukene, for hverken innleggene og spillet er på et forferdelig lavt nivå. Clichy, Sagna og Denilson hadde alle kjempebrølere fra sidene. Nasri hadde noe som i alle fall lignet på innlegg. Positivt er at vi alle fall har blitt farligere på dødballene. Nasri la gode cornere i dag, van Persie legger alltid gode. Jeg likte også den ene frisparkvarianten der han sentret ut til Song som sendte den tilbake til van Persie som stormet inn i boksen.

 

Dommeren var helt forferdelig dårlig til tider. VI skulle hatt mange frispark i første. Diaby skulle fått sitt andre gule i andre etter å ha løpt ned en spiller med vilje. I forkant av hendelsen skulle den spilleren som ble løpt ned hatt rødt kort for å ha fika til Diaby. Hibbert skulle også hatt et soleklart rødt kort hvis man skal bruke samme regler som sendte ut Robinson i gårsdagens kamp mellom Man U.

 

Utrolig irriterende at Cahill blir skada helt på slutten, slik at han mest sannsynlig ikke kan spille mot Man U. Han var tross alt deres eneste trussel. Marginene går nok en gang imot oss i år.

 

Neste er West Ham hjemme. Vi har nå hatt 9 kamper på rad uten tap. Ikke verst det, men spillet er fortsatt langt under det vi kan forlange av laget. Defensivt begynner det heldigvis å bli litt bedre. DJ-effekten har fortsatt ikke tatt slutt :(. Nå håper jeg Dudu kommer fotest mulig tilbake og kommer rett inn i troppen til fordel for Ade som trenger å sitte i tenkeboksen. Noen dårlige touch og avslutninger har alle, men umotivert trasking rundt på banen skal det være nulltoleranse for. Det som er positivt er at vi scorer til tross for at vi er elendige offensivt. I tilegg er vi gode defensivt. Resultatmessig fortjente vi ikke noe bedre, og 1 - 1 borte mot et lag i kjempeform er heller ikke noe å kjimse av. Men når skal vi ta steget opp som vi har ventet på hele sesongen?

 

Go Gunners!

Link to comment
Share on other sites

 

Har jeg sagt at du er en United suppporter? :( det beklager jeg. Det jeg husker var at jeg sa at da kan du heller gå over til United. Det eneste du gjør er å sitte å klage over alt (dette er slik jeg ser det). Da kan du vel gå over til united? dem gjør det jo kjempegodt for tiden, og da slipper du og klage så mye også. Det å kalle noen idiot er i seg selv tåpelig. Tar meg ikke nær, men syns at det og kalle noen en idiot er noe man skal holde seg for god til.

Klager over alt? Hva er det du snakker om. Det jeg gjorde var å analysere hvem som er skyld i at det går som det går. Det var så mange som sa at det var Diaby ditt og Diaby datt, og jeg ville derfor trekke inn et annet synspunkt.

Og vi må være ydmyke nok til å si at enhver manager har noe å lære av Ferguson, uten at det gjør oss til Manusupportere av den grunn...

 

Hvis du vil vite hva jeg snakker om så kan du jo gå igjennom topicen, så finner du det ut. Det var nok hele laget som var skyld i at det gikk som det gikk. Har ikke sagt at hvis man er ydmyk overfor Ferguson så gjør det oss til Unitedfans. Det jeg mener er at jeg syns ikke vi skal blande inn andre managere i hvordan vil stiller opp laget. Hadde Ferguson styrt Arsenal ville han solgt alle slik dem spilte idag, med untak av RVP, Nasri, DJ å Gallas. Jeg er enig i at Ferguson er en stor manager, men at Wenger skal begynne å se opp til Ferguson og gjøre slik Ferguson ville gjort er jeg uenig i.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har sagt det før og jeg sier det gjerne igjen: En midtbane bestående av Diaby, Denilson og Song gir ikke pokaler. Manglet bare Eboue i dagens startoppstilling og ringen hadde vært sluttet. Minimum tre av de fire nevnte herrer spiller fra start i hver h*******s kamp. De taper nesten alt av dueller og andreballer, legger ikke press på ballfører og evner ikke å treffe medspiller med sine pasningsforsøk. Jeg synes synd på alle fire. Det er Wenger som gir de tillit og gud vet hvorfor!

 

Hvorfor setter man inn Eboue som er den minst produktive spilleren siden Grimandi, når Carlos Vela sitter på benken?? En spiller med spisskompetanse i siste ledd av spillet og spillelyst til tusen. Vi jaget scoring for faen!

 

Hvorfor kjøpte ikke Wenger en defensiv midtbanespiller eller erstatter for Flamini i sommer, og hvorfor i svarte satan gjør han det ikke nå i januar når man ser hvor mye vi sliter på midten?? ALLE utenom Wenger så mangelen i august og ALLE utenom Wenger ser det nå! Song og Denilson er ikke i nærheten av akseptabelt nivå i den rollen og jeg tviler på om de noen gang blir det. Folk kan skylde på alle skadene, men dette problemet har vært der i hele sesongen. Det er ikke tilfeldig at Cesc plutselig sluttet å produsere offensivt. Han mangler en trygg makker som gir han den offensive friheten som kreves.

 

Wenger messer om at kun "special talent" er aktuelt om han skal finne frem sjekkheftet. Hva betyr det? Arsenal, med verdens kanskje beste speidernettverk evner ikke finne spillere som er bedre enn Eboue og Song iløpet av en måned?? Hele mannen Wenger fremstår som en vits for øyeblikket. Ja, det svir å skrive det, men akkurat nå er det på tide at han våkner opp og lukter kaffen (direkte oversatt). Det er ikke mulig at alle andre enn han tar feil.

 

Fantastisk av Persie i dag btw. Han og Fab kan fort forsvinne om vi mister CL-spill, og jeg kommer ikke til å klandre dem.

 

Dersom ingen nye fjes dukker opp iløpet av uken så kan vi forvente oss protester fra supporterne på Emirates fremover i form av at færre tar turen. Trenden har vært økende i det siste og det blir verre om ikke AFC nå viser ambisjoner og muskler på overgangsmarkedet. Klokken tikker for Wengers Arsenal.

 

Arsenal till I die!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...