Jump to content

2009.01.28 Everton B


pekkiry

Hvilket lag scorer først?  

33 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 227
  • Created
  • Last Reply

Uff, som jeg savner en midtbane som kan spille fotball. Det er vel ingen overdrivelse å si at Hleb-Flamini-Fabregas er noen hakk bedre enn Diaby-Song-Denilson...

Nei det er ikke noen overdrivelse. Det er alt for mye feilpassninger på midten, særlig Song og Diaby har slitt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes Song har vært ok. Et par håpløse pasninger, men han gjør det han skal gjøre og er flink å forstyrre spillet.

 

Song har jo så og si vært alene på midten, Diaby kunne jo like så godt vært inne i garderoben og pissa hele kampen hittil.

 

Håper Diaby går ut etter pause og Vela inn, deretter Nasri inn i midten og Vela ut på venstrekanten..

Link to comment
Share on other sites

usikker på om en arsjavin kunne ha tryllet selv med disse lagkameratene.

Må ikke glemme at han hadde hatt mange gode rundt seg, som RvPersie, Nasri og Ade som oppspills punkt. Trur han kunne gitt en ekstra dimensjon til spillet vår idag. Vi har jo flere spillere som kan avgjøre slike kamper. Men føler vi mangler kreativitet på midten.

Ok, Song har jobber brukbart def. men mye dårlige avleveringer. Trur Gallas kan avgjøre denne kampen eg :D

Link to comment
Share on other sites

da tok det 42 min før diaby klarte å treffe en medspiller med en pasning. ikke bare er det dårlig, men det er rett og slett spesielt. denilson er også klønete. backene må hjem å trene intensivt på innlegg. dixon og winterburn river seg i håret når de ser dette.

Link to comment
Share on other sites

Dette var ikke veldig imponerende. Det som skremmer meg mest er at jeg ikke ser hva vi har av ess i ermet. Har ikke akkurat en benk som skremmer vettet av noen. Men kanskje Bendtner kan bli super sub i dag og. Blir vel heller Cahill i det 87 min er jeg redd.

Link to comment
Share on other sites

Skuffende førsteomgang. Heldigvis er vi av laga som scorer mest i 2. omgangen. Håper Vela og Bendtner kommer inn i 2. for henholdsvis Ade og Diaby/Denilson. Song har gjort en OK jobb på midten, men får lite hjelp av Diaby og Denilson. Nasri er den som har fått til mest, tør å utfordre og klarer å få til en del innlegg. Sagna og Clichy sliter med innlegga sine(hørt den før?) mens RvP får lite hjelp av Ade...

 

Syns vi har gjort en ok defensiv jobb, men virker farlig når Everton får dødballer. Heldigvis har vi ryddet bort det meste så langt, men både Cahill, Fellaini, Lescott og Jagielka er hodesterke spillere som lager trøbbel for oss...

Link to comment
Share on other sites

Forferdelig å tenke på at en vanlig kar må jobbe i to år for å tjene det samme Adebayor gjør i løpet av én uke. Skandaløst dårlig. Greier ikke slå den enkleste pasning. Offensivt har vi kun Nasri og van Persie som er kreative. Resten er høyst ordinære, mens nevnte Adebayor hadde slitt for en plass i startelleveren til KFUM Volda.

Link to comment
Share on other sites

dixon og winterburn river seg i håret når de ser dette.

 

Selv Oleg hadde en mer habil innleggsfot.

 

ja, både han, morrow og vivas presterte bedre innlegg enn det gutta har klart så langt i kveld. men nå er det jo heller ikke noen å slå ballen til heller da. ade er som alt for ofte fraværende...

Link to comment
Share on other sites

dixon og winterburn river seg i håret når de ser dette.

 

Selv Oleg hadde en mer habil innleggsfot.

 

Lurer på hva som har skjedd, Sagna hadde mange gode innlegg i fjor, samme med Clichy. Hittil står begge med 0 assists i år, mens sammenlignet i fjor endte de på 6 assists hver, men det er iallfall en ting som skiller disse sesongene fra hverandre, Clichy og Sagna har hatt en dårlig sesong sammenlignet med hva de hadde i fjor så det kan være forskjellen?

Link to comment
Share on other sites

Mye svake innlegg. Fælt å se på. Vi var ekstremt gode de første 5, men etter det var det svakt. Ade er et skikkelig susehuet i dag, og bør nok bli byttet ut fortest mulig hvis ikke han skjerper seg stort i andre. Ellers har Djourou reddet oss ved noen anledninger. Nasri synes jeg har glimtet litt til iblant. Ingen av keepererne har hatt en eneste redning denne omgangen. Pasningsspillet vårt må skjerpe seg til neste omgang!

Link to comment
Share on other sites

Sann passe nøgd til no. Med den midtbana vi har, kan vi ikkje forvente å spele ut Everton. Diaby, Song og Denilson er ikkje på det nivå som er nødvendig. Det kan fortsatt vere at dei kan bli det om nokre år, men dei er det ikkje no.

 

Dette gjere at vi spelande veldig mykje langt, da det er berre Nasri på midten som ønsker ballen og vil bruke han. Ade spring ikkje lenger i offside ein gang, men klarte å stå i offside på utspel, så øke han den kvota. Stakkars van Persie som må spele saman med han... Vi kan fortsatt vinne dette, men det blir ikkje med stil.....

Link to comment
Share on other sites

dixon og winterburn river seg i håret når de ser dette.

 

Selv Oleg hadde en mer habil innleggsfot.

Hehe, det sier ikke lite.

Synest vi var det beste laget i slutten, og alt er mulig. Vertfall så lenge vi ikke lar cahill være alene inne i boksen.

Håper vi får Nasri inn på sentral midten om ikke alt for lenge. Pluss Vela og Bendtner på hversin kant :D Med fare for å bli for off.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...