Jump to content

2009.01.28 Everton B


pekkiry

Hvilket lag scorer først?  

33 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 227
  • Created
  • Last Reply

Trist som faen!

 

På tide å ta av Arsenal-brillene og stikke finger'n i jorda. Diaby nådde toppen i sin første sesong for Arsenal. Fy fader så dårlig.

Detter er bunnivå, er ikke ofte eg pleie være så skuffa og sint etter/under en kamp. Er det noen som klare og se noe posetivt i denne kampen?

 

 

Jada, DJ kommer til å bli en kjempestopper om vi fortsetter å satse på han. Ut med Gallas og inn med Toure.

Link to comment
Share on other sites

Trist som faen!

 

På tide å ta av Arsenal-brillene og stikke finger'n i jorda. Diaby nådde toppen i sin første sesong for Arsenal. Fy fader så dårlig.

Detter er bunnivå, er ikke ofte eg pleie være så skuffa og sint etter/under en kamp. Er det noen som klare og se noe posetivt i denne kampen?

 

Hmmm. Den var ikke lett. Må være forsvarsspillet i første omgang. Hadde (stort sett) grei kontroll da.

Link to comment
Share on other sites

Trist som faen!

 

På tide å ta av Arsenal-brillene og stikke finger'n i jorda. Diaby nådde toppen i sin første sesong for Arsenal. Fy fader så dårlig.

Detter er bunnivå, er ikke ofte eg pleie være så skuffa og sint etter/under en kamp. Er det noen som klare og se noe posetivt i denne kampen?

 

 

Jada, DJ kommer til å bli en kjempestopper om vi fortsetter å satse på han. Ut med Gallas og inn med Toure.

Holder ikke med kommer til å bli. Vi trenger noe NÅ! Ikke om 5 forbanna lange år! Når dem er gode nok selger vi dem jo uansett!

Link to comment
Share on other sites

Trist som faen!

 

På tide å ta av Arsenal-brillene og stikke finger'n i jorda. Diaby nådde toppen i sin første sesong for Arsenal. Fy fader så dårlig.

Detter er bunnivå, er ikke ofte eg pleie være så skuffa og sint etter/under en kamp. Er det noen som klare og se noe posetivt i denne kampen?

 

Hmmm. Den var ikke lett. Må være forsvarsspillet i første omgang. Hadde (stort sett) grei kontroll da.

Dumt vi spiller over to omganger da! Nesten som å si. "Vi låg helt likt, så kom starten."

Link to comment
Share on other sites

Men kvifor ikkje Vela erstattar Diaby det forstår eg ikkje.

 

Nei det lurer jeg på også, Nasri holder fortsatt ute på kanten når vi desperat trenger litt kreativitet på midten og litt fart på kanten..

 

Begynner nesten å lure på når Vela skal få sjansen til å vise seg frem? Er jo ikke lenge siden Vela kom inn og gjorde en forskjell umiddelbart, noe blant annet van Persie hyllet han for på arsenal.com..

Link to comment
Share on other sites

Pires - Nasri

Vieira - Diaby

Gilberto - Song

Ljungberg - Denilson

Bergkamp - vPersie

Henry - Adebayor

 

Alle kan se at de på venstreside var bedre spillere enn de på høyre side. Bare Nasri og vPersie er i nærheten av å være i nærheten av de de er sammenlignet med.

Dette viser bare at vår storhetstid er over for denne gang.

Link to comment
Share on other sites

JJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAA.

 

Så utrolig ufortjent!! Men deilig :D

 

Har da ikke hatt noe særlig mer sjangser Everton. Deilig å få poeng på en slik dag, det alt har vett ræva!

RvPersie er en spiller som er flere, og da mener eg flere hakk over mesteparten av dem han spiller med idag :angry:

Link to comment
Share on other sites

Dette er det dårligste jeg noen gang har sett under Wenger tror jeg.

Alle ser det Wenger ikke tar konsekvensene av. Mange spillere har ikke levert og det er nødvendig med noe utskiftning i et hvilket som helst lag.

FeilpasningFeilpasningFeilpasningFeilpasningFeilpasningFeilpasningFeilpasningFeilpasningFeilpasningFeilpasningFeilpasningFeilpasningFeilpasningFeilpasning

er det jeg husker i tillegg til dårlige innlegg og selvfølgelig

van Persie - Fantastisk.

Link to comment
Share on other sites

JJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAA.

 

Så utrolig ufortjent!! Men deilig :D

 

Har da ikke hatt noe særlig mer sjangser Everton. Deilig å få poeng på en slik dag, det alt har vett ræva!

RvPersie er en spiller som er flere, og da mener eg flere hakk over mesteparten av dem han spiller med idag :angry:

 

Deilig?

jeg er så utrolig skuffet att når målet kom så ble jeg like glad som jeg blir hver gang vi får en corner!

helt greit men ikke noe mer..

langt i fra deilig.. utrolig skuffet!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...