Jump to content

2009.01.28 Everton B


pekkiry

Hvilket lag scorer først?  

33 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 227
  • Created
  • Last Reply

nå skal jeg skryte av ade: han hadde et godt innkast i det 49 min.

Tydlig at Ade manger selvtillit, der han ifjor satte fart og sprang fra folk, tar han nå og stopper og vender og spiller ballen bakøve. Ikke kjekt å se på.

Stor sjangse til Denilson, men har jo ikke verdens farligaste skuddfot.

Link to comment
Share on other sites

det er for meg helt ufattelig at ikke ade, diaby og denilson har fått beskjed om at kampen har begynt. det må da gå an å gjøre et par tre bytter snart!?

 

jo det stemmer at ade gjorde en god jobb i pausen. han har visst et talent som vanngutt;-)

 

denilsons skuddfot er på nivå med gilbertos. alle kan treffe en å annen gang...

Link to comment
Share on other sites

det er for meg helt ufattelig at ikke ade, diaby og denilson har fått beskjed om at kampen har begynt. det må da gå an å gjøre et par tre bytter snart!?

 

jo det stemmer at ade gjorde en god jobb i pausen. han har visst et talent som vanngutt;-)

 

Ingen av disse 3 har vært spesielt gode i dag, men Diaby er jo helt tragisk i dag! Til og med lillesøstra mi på 6 klarer å sentre bedre enn den karen der!

Link to comment
Share on other sites

Er det en spiller man bør klare å passe på når det er innlegg så er det TIM CAHILL!!!! Trenger ikke være romforskat eller fotballprofessor for å forstå noe sånn skulle en tru!

Håpe dette gir laget en oppkvikker, og at vi setter innpå noen som kan spille fotball!

Link to comment
Share on other sites

Ikke uventet at vi blir havnende bakpå. Blir interessant å se hvordan "Professoren" har tenkt å fikse dette.

 

Tipper 3-0 til slutt.

 

han setter inn senderos de siste 20 for å ri på evertons ledelse :D

 

 

neida stompa, det stemmer det. har ført regnskap for de to i dag. helt sykt dårlig. det er to hver ja. ikke tilsammen nei.

Link to comment
Share on other sites

Alle her klager på Diaby. Ja, riktig at han har spilt dårlig, men det er ikke han som har bestemt at han skal spille. Dette er Wengers skyld, men stoltheten hans holder på å kvele Arsenal som toppklubb. Vi er nå henholdsvis 12, 9, 7 og 6p bak Manu, Pool, Chelsea og Villa. Hadde Wenger hatt bein i nesa hadde han brukt hodet og solgt Eboue til A.Madrid, i tillegg til at han burde solgt Diaby, Bendtner og enten Denilson eller Song i sommer. Da hadde vi fått inn penger og kunne kjøpt litt kvalitet. Nei, Wenger, prosjektet ditt er i ferd med å mislykkes. Tenk deg godt om...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...