pekkiry Posted January 1, 2009 Report Share Posted January 1, 2009 Riktig godt nyttår alle Arsenal fans! Arsenal v Plymouth The FA Cup sponsored by E.ON Saturday, January 03 16:00 Da var vi nok en gang i starten av et nytt år. Man sier ofte, et nytt år med nye muligheter. Slik tror jeg vi må tenke om Arsenal. Vi begynner i FA Cupen på lørdag. Plymouth kommer fra divisjonen under oss. I tillegg er det på Emirates Stadium, så dette skal være godt overkommelig. La oss håpe Arsenal viser seg fra en ny og bedre side i det nye året og underholder publikum til de grader! TV Kanaler/Streams Kommer ATDHE Fotbollive.se Fotbollsnytt.se MYp2p.eu Dommer ..... Spillere som er skadet/suspendert Skadet: Theo Walcott Eduardo Da Silva Thomas Rosicky Alexandre Song (usikker) Cesc Fabregas Arsenals siste 3 kamper Premier League Sunday December 28, 2008 Arsenal 1 - 0 Portsmouth Premier League Friday December 26, 2008 Aston Villa 2 - 2 Arsenal Premier League Sunday December 21, 2008 Arsenal 1 - 1 Liverpool Plymouths siste 3 kamper Championship Sunday December 28, 2008 Cardiff City 1 - 0 Plymouth Argyle Championship Friday December 26, 2008 Plymouth Argyle 2 - 0 Southampton Championship Saturday December 20, 2008 Barnsley 2 - 0 Plymouth Argyle Beklager posting av 2 kamptråder. Kom aldri opp at jeg hadde postet noen kamptråd først. Trodde jeg trykte preveiw post, men tydeligvis skjedde noe annet. Her er iallefall den kamptråden som var meningen skulle komme ut Link to comment Share on other sites More sharing options...
helgeaarsvoll Posted January 1, 2009 Report Share Posted January 1, 2009 Noen som vet om denne kampen går på tv? Hadde vært kjekt å få se hvordan Arsenal går videre til neste runde! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedly Posted January 1, 2009 Report Share Posted January 1, 2009 Er det muligheter for at vi kan se Nordtveit i denne kampen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted January 1, 2009 Report Share Posted January 1, 2009 Er det muligheter for at vi kan se Nordtveit i denne kampen? Han kan spille nå iallfall, men veit ikke om Wenger kommer til å stille med noe som ligner på et CC lag, eller om han stiller med litt blanding av talenter og rutinerte spillere. Håper selv på å se Wilshire og Nordtveit, men det er kanskje litt håpefullt. Tror iallfall Vela har en god sjanse for en start her! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hugo Posted January 2, 2009 Report Share Posted January 2, 2009 Er det muligheter for at vi kan se Nordtveit i denne kampen? Tenkte og håpet på akkurat det samme! Ville vært ufattelig morsomt ihvertfall Jeg ser for meg et "b-preget a-lag", altså spillere som Vela, Wilshere, Ramsey osv. Noen rutinerte og faste a-lagsspillere i tillegg. Det er en plass jeg føler er ganske sikker, og det er keeperplassen med Fabianski. Tipper det blir 4-0 til oss Ellers, Godt nyttår til alle Gooners! Spesielt dere norske . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted January 2, 2009 Report Share Posted January 2, 2009 Er det muligheter for at vi kan se Nordtveit i denne kampen? Det håper jeg da virkelig ikke. FA Cupen er kanskje det mest sansynlige trofeet vi kan vinne i år. Da må vi mønstre det beste vi har, og med all respekt å melde så er ikke Nortvedt blandt dem. Spesielt ikke nå. Gutten har jo knapt spillt en kamp i hele høst/vinter. Plymouth er et middels championshiplag, altså omtrent på nivå med nedrykksstriden i PL (Spurs?). Vel, vi har da trøblet nok med den type lag som ligger bakpå og bare venter på å hugge til på de få sjansene de får. Akkurat det vet Plymouth også, og det kommer til å motivere dem ekstra. Dette er ikke en arena for Nordtvedt, her er det det beste som gjelder. Gallas sammen med Djourou/Silvestre. Samme gjelder for resten av laget. Kaster Wenger denne kampen blir jeg sinnsykt skuffet over han. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted January 2, 2009 Report Share Posted January 2, 2009 Fabianski Eboue - Djourou - Silvestre - Clichy Wilshere - Denilson - Ramsey - Diaby van Persie - Adebayor Noe mer reservepreget enn dette her - ville vært selvmord! (les over) Tipper 0-1! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pekkiry Posted January 2, 2009 Author Report Share Posted January 2, 2009 Ser ingen grunn til at Wenger ikke skal bruke sine beste spillere. Er en hel uke til neste kamp og våre beste menn har godt av å spille på seg litt mer selvtillit. La oss håpe det blir en flott kamp for publikum Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted January 2, 2009 Report Share Posted January 2, 2009 Enig med de som mener de beste bør spille. Men det er to steder jeg vil se "2. valget" få steppe inn. Nemlig i mål, og sentralt på midten. Om Song blir klar, vil jeg se ham og Ramsey på midten. Hvis ikke bør det bli Ramsey-Denilson. Edit: Og nå er det siste at Toure og Denilson ikke er med i troppen mot Plymouth... Da håper jeg virkelig Song blir klar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted January 2, 2009 Report Share Posted January 2, 2009 Ifølge Arsenal.com er det bombesikkert at Lukasz Fabinaski blir FA Cup-keeperen denne sesongen. Takk gud for det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted January 2, 2009 Report Share Posted January 2, 2009 Ifølge Arsenal.com er det bombesikkert at Lukasz Fabinaski blir FA Cup-keeperen denne sesongen. Takk gud for det. Dette tyder på at wenger prioiterer FA cupen framfor serien :-) BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted January 2, 2009 Report Share Posted January 2, 2009 Noen som vet om denne kampen går på tv? Hadde vært kjekt å få se hvordan Arsenal går videre til neste runde! Har hørt at kampen bare vil gå på en Russisk kanal, men om det er sant, vet eg ikke, men det blir nok radio lytting for meg i morgen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted January 2, 2009 Report Share Posted January 2, 2009 Her skal det ikke spares på kruttet! Jeg synes Sir John oppsummerer det på en feiende flott måte. Dette er trolig vår største mulighet til å hente hjem en pokal. Plymouth spiller årets kamp og kommer garantert ikke til å gi ved dørene. Kan fort ble en farlig jevn kamp dersom vi ikke stiller med tilnærmet toppet lag. Fint at Wenger velger Fabianski i FA-cup. Kan være greit å få sett litt nærmere på alternativet. Regner med at van Persie er tilbake etter hvilen. Ellers bør noen av ungguttene få muligheten mot slutten av kampen. Tipper 2-1 til Arsenal! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pekkiry Posted January 3, 2009 Author Report Share Posted January 3, 2009 Nå ser jeg at kampen også går på YES Sport 2. Da kan det faktisk hende at den vil gå på stream. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skorpey Posted January 3, 2009 Report Share Posted January 3, 2009 Kampen er vertfall ikke i programmet til Livesport247, men den kan jo komme lengere utpå dagen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
avenell Posted January 3, 2009 Report Share Posted January 3, 2009 her skal kampen kanskje vises: http://goonerstreams.com/match.php Håper på følgende lag: Fabianski Sagna DJ Gallas Clichy Wilshere Diaby Ramsey Nasri Van P Vela Sub: Alm, Silvestre, Eboue, Randall, Ade, Merida og Gibbs ? Tips: 2-0 Vela og VP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted January 3, 2009 Report Share Posted January 3, 2009 Fabianski Sagna - Gallas - Djourou - Clichy Ramsey - Diaby - Song - Nasri Van Persie - Vela Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted January 3, 2009 Report Share Posted January 3, 2009 For se som vil se kampen, må de se dem på enten 7tv Russia eller YES Sport 2, de er de eneste kanalene som viser kampen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted January 3, 2009 Report Share Posted January 3, 2009 The FA Cup is, most certainly, a priority for Arsène Wenger this season. Wenger has lost Denilson (back) and Kolo Toure (groin) through injury while Aaron Ramsey and new-appointed ‘Cup keeper’ Lukasz Fabianski will come in. But apart from that, the Arsenal side will be very familiar. http://www.arsenal.com/match-menu/3087952/...uth?tab=preview Virker som om Helmik'n's lag er sannsynlig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted January 3, 2009 Report Share Posted January 3, 2009 The FA Cup is, most certainly, a priority for Arsène Wenger this season. Wenger has lost Denilson (back) and Kolo Toure (groin) through injury while Aaron Ramsey and new-appointed ‘Cup keeper’ Lukasz Fabianski will come in. But apart from that, the Arsenal side will be very familiar. http://www.arsenal.com/match-menu/3087952/...uth?tab=preview Virker som om Helmik'n's lag er sannsynlig. Håper virkelig at Vela får sjansen fra start. Han var kom inn som et friskt pust mot pompey! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kris-A Posted January 3, 2009 Report Share Posted January 3, 2009 håper jeg tar feil, men ser ut til at vår kjære danske starter framfor vårt mexicanske stjerneskudd.. DAMN! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted January 3, 2009 Report Share Posted January 3, 2009 håper jeg tar feil, men ser ut til at vår kjære danske starter framfor vårt mexicanske stjerneskudd.. DAMN! Han og van Persie er jo ikke akkurat en god kombinasjon på topp, skjønner ikke hvorfor Wenger gir Bendtner uendelig med tillit, mens Vela ikke får sjansen selv om han imponerer og Bendtner spiller helt ræva?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted January 3, 2009 Report Share Posted January 3, 2009 Virker jo som om Wenger gjør det for å være jæ*lig mot supporterne, jeg hater å se Nicklas Bendtner spille fotball, noe mer begredelig skal du lete lenge etter! EDIT: Bare hos meg Arsenal.com er nede? Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordTerm Posted January 3, 2009 Report Share Posted January 3, 2009 Nei den er nede her og... Syntes det var grusomt merkelig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted January 3, 2009 Report Share Posted January 3, 2009 RVP kaptein i dag. Arsenal.com er nede hos meg også. Typisk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.