Jump to content

2009.01.03 Plymouth H


pekkiry

Recommended Posts

Herregud for en gjeng med syder her.

 

Det positive;

Djorou og Gallas fungerer bra baki der.

Nasri prøver og er på hugget.

Eboue jobber godt og er alltid spillbar.

 

Vi kommer bedre med etter hvert. Gallas blir nok den som scorer idag også.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 295
  • Created
  • Last Reply

Utrolig svak 1.omgang, og vi skal være glade for at det er Plymouth i 3.runden.

Bendtner og Persie er skrale.

Vi viste nesten at bendtner og Robin ikke fungerer på topp. Det sa mange allerede før kampen startet, desverre har ikke Wenger samme oppfatning..

Jeg trur adebayor blir satt inn på topp med Persie nå i 2 omg... Håper det skjer hvertfall... Ikke bendtner sin kamp hittil.

Link to comment
Share on other sites

Det virker som dere er overrasket over at Plymouth yter motstand. Championshiplag er som oftest værre å møte enn Premierlag fra nedre halvdel.

 

Vi må først og fremst ha mer fart på ballen, men det er meget viktig å være tålmodige også. Før eller siden scorer vi vel et vinnermål hvis vi maler på.

Link to comment
Share on other sites

Den kamptråden her er nytt lavmål på forumet desverre. Normalt er jeg ikke pålogget under kamper, men siden det kun er dårig stream idag så gjorde jeg ett unntak. Endel av de som kritiserer laget og Bendtner burde seriøst se seg selv i speilet :blink:

Det blir litt mye mot Bendtner ja, men det er jo berettiget stort sett når han holder Vela på Benken. Når det gjelder at man kritiserer laget, er det helt på sin plass. Man må ta denne kampen for hva det er: vi spiller hjemme mot et lag som er nummer 15 i divisjonen under oss. Da skal man vær i harnisk når man ikke leder!!!

Link to comment
Share on other sites

Herregud for en gjeng med syder her.

 

Det positive;

Djorou og Gallas fungerer bra baki der.

Nasri prøver og er på hugget.

Eboue jobber godt og er alltid spillbar.

 

Vi kommer bedre med etter hvert. Gallas blir nok den som scorer idag også.

Gallas scorer som oftest når vi trenger det, han er ikke typen til å score 4-0/5-0 mål, men kampens eneste :blink:

Link to comment
Share on other sites

Den kamptråden her er nytt lavmål på forumet desverre. Normalt er jeg ikke pålogget under kamper, men siden det kun er dårig stream idag så gjorde jeg ett unntak. Endel av de som kritiserer laget og Bendtner burde seriøst se seg selv i speilet :blink:

 

Du kan jo prøve å bidra med å høyne nivået selv da, istedenfor å surmule på andre forumister.

Og hva hjelper det å se seg i speilet, blir Bendtner bedre av det så skal jeg stå foran speilet kampen ut.....

ENIG! bidra!!

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke skjønne d klages på denne kampen,har ikke sett en arsenal kamp med bedre tempo på lenge.(sia mot man-u).Litt problemer å skjønne ka den araber-kødden prater om.

Å sette et slikt tempo mot et lag som står i fare for å havne i CCL 1 er ikke den vanskligste oppgaven i verden, sikker på at WHU eller Wigan hadde klart det også... Får vi mer fart på topp kommer nok målene :blink:

Link to comment
Share on other sites

Det er cupkamp og plymouth spillerne jobber meget godt. Hvis dere sjekker de andre kampene så ser dere at mange PL lag sliter og det er i grunn ikke så overraskende.

 

Jeg syns spillet vårt har bedret seg i siste del av omgangen og regner med at presset blir større etterhvert når motstanderne begynner å bli slitne.

 

Jeg skjønner heller ikke hvorfor Bendtner får så mye pepper i dag, syns har klart seg helt greit. Synd han ikke scoret på sin flotte heading.

 

Tror vi ror dette greit i land og klarer vi det så er jeg meget godt fornøyd uansett om det ikke blir kalassiffre eller storspill.

Link to comment
Share on other sites

Den kamptråden her er nytt lavmål på forumet desverre. Normalt er jeg ikke pålogget under kamper, men siden det kun er dårig stream idag så gjorde jeg ett unntak. Endel av de som kritiserer laget og Bendtner burde seriøst se seg selv i speilet :blink:

Grunnen til at Bendtner får all kritikken er fordi han spiller dårlig.. I en kamptråd diskuterer man kampen og spillernes innsats ute på banen.. Og når noen spiller dårlig så sier vi i fra, men jeg skal støtte deg i at kanskj Bendtner har blitt en litt for stor syndebukk.. Men det kommer av hans dårllige innsats !!

Link to comment
Share on other sites

Ryddet opp skikkelig i tråden nå. Diskuter kampen, og ingenting annet, vær så snill...

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke skjønne d klages på denne kampen,har ikke sett en arsenal kamp med bedre tempo på lenge.(sia mot man-u).Litt problemer å skjønne ka den araber-kødden prater om.

Å sette et slikt tempo mot et lag som står i fare for å havne i CCL 1 er ikke den vanskligste oppgaven i verden, sikker på at WHU eller Wigan hadde klart det også... Får vi mer fart på topp kommer nok målene :P

Ganske vanlig at pl lagene får problemer med slike lag i cup-kampan.

Artig kamp med bra tempo. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Den kamptråden her er nytt lavmål på forumet desverre. Normalt er jeg ikke pålogget under kamper, men siden det kun er dårig stream idag så gjorde jeg ett unntak. Endel av de som kritiserer laget og Bendtner burde seriøst se seg selv i speilet :blink:

Det blir litt mye mot Bendtner ja, men det er jo berettiget stort sett når han holder Vela på Benken. Når det gjelder at man kritiserer laget, er det helt på sin plass. Man må ta denne kampen for hva det er: vi spiller hjemme mot et lag som er nummer 15 i divisjonen under oss. Da skal man vær i harnisk når man ikke leder!!!

 

Hvorfor det? Kampen er ikke ferdig? Du sa at om ikke vi leda etter 15 min så var du skuffa. Det er så tåpelig å lese...

Link to comment
Share on other sites

Det er sant at andre PL-lag sliter, men vi skal sammenligne oss med Chelsea og Manu, ikke City og Stoke! Spør dere selv; hadde Manu spilt like dårlig mot Plymouth som vi har gjort i dag...

 

Det er ikke umulig. Chelsea har fått et dødballmål mot Southend til pause. Man.C. ligger under 0-2 mot Forest. Vi leder nå 1-0 også.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...