Jump to content

2009.01.03 Plymouth H


pekkiry

Recommended Posts

  • Replies 295
  • Created
  • Last Reply

Da var alt plutselig glemt og selv Bendtner får skryt :unsure:

 

Jaja samma kan det være. Kos dere med å slenge dritt om eget lag og Wenger, men hold dere da for gode til å sleng dritt om Tottenham supporterene når de kritiserer eget lag. Det er leeenge siden de hadde i nærheten av ett like godt lag som Arsenal har i år <_<

Link to comment
Share on other sites

Da var alt plutselig glemt og selv Bendtner får skryt :unsure:

 

Jaja samma kan det være. Kos dere med å slenge dritt om eget lag og Wenger, men hold dere da for gode til å sleng dritt om Tottenham supporterene når de kritiserer eget lag. Det er leeenge siden de hadde i nærheten av ett like godt lag som Arsenal har i år <_<

Saken er ikke at Bendtner er dårlig, saken er at han hadde passet bedre for et lag som ikke spiller som Arsenal, han hadde nok passet fint i Mark Hughes Blackburn i fjor, tror ingen kan passe inn i MH's City lag i år...

Link to comment
Share on other sites

God stemning på stadion i dag. Føler meg sikker på at gutta drar dette i land.

Satser på at du får rett <_< Men et tredje mål hadde gjort meg roligere, ett måls ledelser er alltid farlige..

Link to comment
Share on other sites

Det har desverre ikke vært få tilfeller av at Wenger har spart spillere i FA Cupen, så det har blitt omkamp. Kjempe taktikk, satser på at kampen punkteres snart.

I såfall håper jeg at han bytter ut Nasri som er en av våre beste i dag også, og inn med Wilshere/Vela

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...