Jump to content

Lorik Cana til Arsenal?


Stefanb

Recommended Posts

Ser det er en del rykter ute om at Arsenal er ute etter Lorik Cana, litt informasjon om spilleren:

 

Født 27 juli 1983, så han har akkurat fylt 25 år.

Spiller som defensiv midtbane i Marseille, er 1,86 høy og tok over som kaptein i 2007.

 

Har sett et par kamper av han, og han er en virkelig aggressiv spiller som takler så det suser og appåtil har en strålende teknikk.

 

Wikipedia

http://www.youtube.com/watch?v=xcyETlRQgq0&feature=related et lite klipp som viser taklinger og mål :)

 

Og til slutt ryktene som er ute :P

 

http://www.eatsleepsport.com/arsenal/gunne...ace-768693.html

 

http://www.clubcall.com/arsenal/second-mar...ted-768693.html

 

Tror dette ville vært et knallkjøp av Wenger forøvrig..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Han er vert fall ikke redd for og tackle.

 

Problemet med han er at han tackler mye ja men han bommer jo mye og treffer spillere i steden for ballen. :)

 

Den videoen er basert på 3 år, men er enig i at han takler en del uten å treffe ballen, men er ikke uten grunn at han faktisk er kaptein i Marseille og rangeres veldig høyt av europeiske toppklubber.

 

Tror Lorik Cana hadde vært perfekt i Arsenal, men måtte nok fått lært litt disiplin av Wenger :P

Link to comment
Share on other sites

For 6 millioner pund er det bare å åpne lommeboka Wenger! Hadde i så fall verdt et kupp. Akkurat den type spilelr Arsenal trenger nå, hadde vært ekstremt fornøyd om han signerte for klubben.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror dette vil vært et bra kjøp og at Cana kunne blitt den DM vi trenger nå. Etter å ha sett videon lenger oppe i tråden virker det hvertfall som han er en tøff spiller som ikke er redd for å trøkke til, ser også ut som han er hodesterk. Tro han kunne dannet en bra sentral midtbane sammen med Fabregas :)

Så jeg er posetiv til eventuelt kjøp her!

Link to comment
Share on other sites

Hehe måtte le litt da ejg såg linkene til filmene som var lagt ut , for en hardhausa kløning. Vist prislappen faktisk er 6 millioner så er det bare å kjøpe. God teknisk på hodet og ikke redd for å gå i duell. Etter noen treninger med Wenger tror jeg han ikke hadde vert så rå . Løp å Kjøp.

Link to comment
Share on other sites

Tullball.

 

Hvis vi setter sammen en film som de over her, men med Flamini sin siste sesong som hovedrolle - så hadde dere sett mange hodeløse taklinger der. Eller lag en film inneholdende taklinger fra 3 valgfrie sesonger med Vieira i klubben, så vil den også inneholde veeeldig mange stygge taklinger. Så tenk litt på hvem vi har hatt i den posisjonen i klubben før, før dere kaller dem det ene og det andre. Stein i glasshus osv..

Link to comment
Share on other sites

Meget spennende, 6 millioner pund er ikke alt for mye penger i dagens fotball. Løp og kjøp, Wenger! Etter det lille jeg har sett virker det som at han har en del kvaliteter. Kan passe perfekt ved siden av Fabregas. :)

Link to comment
Share on other sites

sagt før at jeg har lyst på han, deilig å se rykte :)

assa, selvom han får noen røde kort i løpet av sessongen er det jo bra å ha en spiller som ikke redd for å tråkke til ordentlig og ta seg av "drittjobbene".. mener han er den spilleren vi trenger

Link to comment
Share on other sites

sagt før at jeg har lyst på han, deilig å se rykte :)

assa, selvom han får noen røde kort i løpet av sessongen er det jo bra å ha en spiller som ikke redd for å tråkke til ordentlig og ta seg av "drittjobbene".. mener han er den spilleren vi trenger

Selvom han får noen røde kort?! Så hvis han driter seg ut i en CL kamp og ødelegger hele CL for oss så er det liksom greit bare fordi han blør for drakta?

Link to comment
Share on other sites

sagt før at jeg har lyst på han, deilig å se rykte :)

assa, selvom han får noen røde kort i løpet av sessongen er det jo bra å ha en spiller som ikke redd for å tråkke til ordentlig og ta seg av "drittjobbene".. mener han er den spilleren vi trenger

Selvom han får noen røde kort?! Så hvis han driter seg ut i en CL kamp og ødelegger hele CL for oss så er det liksom greit bare fordi han blør for drakta?

jeg vil ha en spiller som ødelegger CL for oss ved faktisk å ha prøvd å trå til enn en spiller som ødelegger CL for oss uten å ha prøvd i det hele tatt :P

Link to comment
Share on other sites

så så... poenget hans er vel strengt tatt at det er bedre med 1 spiller som blør for drakta og får ett par røde, enn å ha en fislete spiller som nøler i 9 av 10 situasjoner han er i. Og jeg må si meg helt enig. Sa det tidligere og sier det igjen... Vieira... Han hadde jaggu sine blundere, men jeg vedder på at du elsket å ha han i lagetT!

Link to comment
Share on other sites

Når eg så Youtube filmen fikk eg følelsen '' dette er mannen'' :)

 

Hadde aldri hørt om mannen, men etter å ha sett youtubevideoen ble jeg forelsket. Vi trenger en skikkelig fighter, så får bare kortene komme som de gjør..Vi har da nok av talenter som kan steppe inn for ham i en eller to kamper..

Link to comment
Share on other sites

så så... poenget hans er vel strengt tatt at det er bedre med 1 spiller som blør for drakta og får ett par røde, enn å ha en fislete spiller som nøler i 9 av 10 situasjoner han er i. Og jeg må si meg helt enig. Sa det tidligere og sier det igjen... Vieira... Han hadde jaggu sine blundere, men jeg vedder på at du elsket å ha han i lagetT!

Nå har jeg bare sett en skryte video. Men hvis han er som Vieira er han mer enn velkommen!(Selvom han hadde sine blundere, var han fortsatt hele motoren i Arsenal, makan til spiller.) Men Vieira kan overhode ikke sammenlignes med en spiller som f.eks Robbie Savage, som konsekvent spiller som en komplett idiot, og som ofte går etter spilleren istedenfor ballen.

Håper Cana er som Vieira og ikke som Savage, isåfall er han hjertelig velkommen!

Link to comment
Share on other sites

så så... poenget hans er vel strengt tatt at det er bedre med 1 spiller som blør for drakta og får ett par røde, enn å ha en fislete spiller som nøler i 9 av 10 situasjoner han er i. Og jeg må si meg helt enig. Sa det tidligere og sier det igjen... Vieira... Han hadde jaggu sine blundere, men jeg vedder på at du elsket å ha han i lagetT!

Nå har jeg bare sett en skryte video. Men hvis han er som Vieira er han mer enn velkommen!(Selvom han hadde sine blundere, var han fortsatt hele motoren i Arsenal, makan til spiller.) Men Vieira kan overhode ikke sammenlignes med en spiller som f.eks Robbie Savage, som konsekvent spiller som en komplett idiot, og som ofte går etter spilleren istedenfor ballen.

Håper Cana er som Vieira og ikke som Savage, isåfall er han hjertelig velkommen!

 

Var vel det som var litt av poenget mitt. Kan ikke basere oss på skrytevideor på youtube, hvor det er en supporter som tydeligvis elsker at han til tider går i hodeløse taklinger. Så får vi heller vente og se før vi beslutter om han er vieira eller savage. hehe.

Link to comment
Share on other sites

Løp å kjøp! En skikkelig fighter er noe vi kunne trengt, og etter filmene jeg har sett på youtube og det lille jeg har sett av han i Ligue 1 er han en veldig god defensiv midtbanespiller, og ville sikkert ikke blitt av den dyreste sorten :( Rutine har han vel kanskje litt av også .

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...