Jump to content

Lorik Cana til Arsenal?


Stefanb

Recommended Posts

Gult kort hver tredje kamp gir 12 gule kort i løpet av en PL sesong, og i mine øyne er dette mye. I tillegg kommer momentet med at det går raskere i PL, så jeg tror det hadde blitt flere både gule og røde kort på mannen (vi får se i Sunderland).

 

Dette tror jeg Wenger ser, og ville derfor ikke signere han.

 

Wenger knows....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

 

Nedtur??

Er jo et fåtall av toppklubber som virkelig har hintet på at de ville ha Cana, og jeg tror Arsenal ALDRI hadde han som et alternativ denne sommeren. En ok spiller, men ikke i nærheten av det nivået man krever for en klubb i topp 4 siktet.

Nei, takk gud for at vi ikke hentet denne spilleren, for han hadde ikke økt nivået i forhold til Song, Denilson, og Ramsay. Unge spillere som hele tiden tar steget, og som helt klart vil nyte godt av bredden i laget som vi har til sesongen 09/10.

 

Om Cana virkelig hadde vært så god, så burde vel Pool ha kapret han tidligere i sommer, siden de sliter med å beholde et par sentrale midtbanespillere......

 

Du får en stående applaus for dette innlegget vieira04. Ditt argument for at Cana skulle ha vært god nok for oss er at dersom han hadde vært det så burde Liverpool ha kapret han tidligere i sommer.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Det er bra han gikk til Sunderland, og ikke til en annen klubb i feks Spania eller Italia, for nå kan vi følge han tett og heller klage deretter. Jeg har kun sett han i en hel kamp, men jeg var fortsatt sikker på at han var/er rett mann for oss. Det jeg også tror, er at vieira04 sier mye rett her. Er han så god som jeg faktisk tror?

 

Jeg var så sikker på Cana at jeg brukte kvelden til å drikke det bort, dog mest på spøk.

 

Men tiden vil vise. Jeg håper ikke Cana lykkes i Sunderland, for det ville være en gedigen skuffelse. Måtte ikke det samme skje med Huntelaar, for han vil jeg bruke fem-seks kvelder/natter på. :huh:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...