Jump to content

Lorik Cana til Arsenal?


Stefanb

Recommended Posts

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Aug 7 2008, 08:58 PM) 137495[/snapback]

Nå har jeg bare sett noen filmer, men jeg tror denne mannen er en type som kan ta tak i en kamp og inspirere laget. Ser ut som en spiller med skikkelig holdninger, som fyrer opp resten av gutta. Han virker til å være den "hoggestabben" vi ikke har hatt siden Lauren forlot klubben. Men som sagt, vanskelig å dømme ut i fra slike "the best of.." filmer. Men det at han er kaptein på et godt lag som marsille er vel et godt tegn.

Jeg hadde hatt litt større tro på suksess med han på laget!

 

Tror jeg må begynne å følge med på fransk fotball. Mange gode spillere der til en rimelig penge!

 

Sa det tidligere og sier det igjen... Vieira... Han hadde jaggu sine blundere, men jeg vedder på at du elsket å ha han i lagetT!

 

Han her er ikke noen Vieira. Dette er en Eboue x 10..

Hvor mange tacklinger tror du han gjør i en kamp? Multipliser det tallet med antall kamper i året og multipliser med 3 (antall sesonger). Han går inn i hundrevis av tacklinger hver sesong. Da skal det godt gjøres å ikke tackle stygt en gang i blant. Syns du overdriver LITT vel mye!

 

Enig med at Cana ikke er en Eboue x10. Kunne sikkert lagd en verre "skryte" video på en sesong av Eboue enn hva man kan av Cana :P

 

Men Cana er ingen pushover nei, han takler så det synger og er ikke redd for å si sin mening. Oser autoritet av mannen, og tror han kan løfte laget når vi har nedturer..

nettopp:)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply
  • 1 month later...

Har ikke sett noe serlig av cana før,men det jeg så mot liverpool idag imponerte meg.

Vist det han gjorde idag er en vanlig prestasjon fra hans side så er jeg veldig imponert.

Synes han har veldig mye av det vi trenger i dagens arsenal lag,men desverre så er det vel ikke særlig stor sjangse for at han kommer B)

Link to comment
Share on other sites

Tror nok aldri vi vil se Cana i Arsenal. Skulle han noen gang komme til kluben ville den mest logiske tiden vært nå i sommer, da lå det i kortene at vi trengte en erfaren Def.Midt. En spiller av Cana, Alonso, Barry etc sine kaliber. Ingen kom.

Vi må nok bare slå oss til ro med talenter fremover.

Link to comment
Share on other sites

Leste en plass / husker ikke hvor) at han har fått 32 gule på 3 sesonger for OM.

 

..men ingen røde.. ;)

 

det vil si 1 gult hver 3. kamp og det er ikke så mye!

hvor mange hadde fabregas i fjor? sikkert rundt 10 han å!

Link to comment
Share on other sites

så han kysset drakt-emblemet etter scoringen. tyder på at Marseille ikke bare er et stoppested på veien ;)

 

Nei det er klart. Ettersom vikings niang kysset klubb-emblemet etter han scoret mot brann kan man vell konstatere at dette kun er en måte å feire mål på og noe spillere gjør for å gjøre supporterene glade.

Dette gjelder selfølgelig ikke alle, men mange :D.

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Sep 18 2008, 12:13 PM) 141800[/snapback]

Så vel også Rosicky kysse Barca-emblemet dagen han signerte... bob bob bob.

 

Rosicky? Du mener vel Hleb.

 

Skjønner forøvrig ikke hvordan du kan klare å ta feil av disse to..

 

 

Er de ikke tivllinger da? neida..

 

Kanskje det bare gikk helt i surr forr han. Skal iallefall litt til for å ta feil av de to :P

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Sep 18 2008, 12:13 PM) 141800[/snapback]

Så vel også Rosicky kysse Barca-emblemet dagen han signerte... bob bob bob.

 

Rosicky? Du mener vel Hleb.

 

Skjønner forøvrig ikke hvordan du kan klare å ta feil av disse to..

 

Skal iallefall litt til for å ta feil av de to :P

 

So what..? ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

http://goonertalk.com/2009/07/06/canas-fut...at-end-of-week/

 

Kanskje litt generelt i den artikkelen der, men jeg håper at Cana blir Arsenal spiller innen uka.

Det har til og med vært snakk om en pris på £6.5M, det hadde jo vært et kupp. Spørsmålet er vel bare om Wenger føler at Cana er den spilleren vi trenger :)

Link to comment
Share on other sites

Denne spilleren kan bli vel så viktig for Arsenal som Melo kan bli, bare betydelig billigere. Har ikke studert disse to all verden, men det virker som Cana kan være den murbrekkerene vi faktisk trenger ved siden av Fabregas\Nasri.

 

Skulle vi faktisk komme i en situasjon der Fabregas faktisk blir solgt til Barcelona, så tror jeg Nasri kan fylle Fabregas rollen, eller Arshavin kan fylle den plassen for den saks skyld. Så må ærlig si at det er ikke den plassen vi er svakest. Så det å få på plass en kriger på midtbanen må være nummer 1 prioritet.

 

For i kampen om medaljer og andre premier, så har det virket som det er den defensive delen av spillet vårt som har sviktet mest. Og det tror jeg vi kan løse med å få inn en murbrekker på midtbanen, en som ikke er redd for å ta de tøffe duellene. Så får Bolton og den type lag smake litt av sin egen medisin når vi må.

Link to comment
Share on other sites

Denne spilleren kan bli vel så viktig for Arsenal som Melo kan bli, bare betydelig billigere. Har ikke studert disse to all verden, men det virker som Cana kan være den murbrekkerene vi faktisk trenger ved siden av Fabregas\Nasri.

 

Skulle vi faktisk komme i en situasjon der Fabregas faktisk blir solgt til Barcelona, så tror jeg Nasri kan fylle Fabregas rollen, eller Arshavin kan fylle den plassen for den saks skyld. Så må ærlig si at det er ikke den plassen vi er svakest. Så det å få på plass en kriger på midtbanen må være nummer 1 prioritet.

 

For i kampen om medaljer og andre premier, så har det virket som det er den defensive delen av spillet vårt som har sviktet mest. Og det tror jeg vi kan løse med å få inn en murbrekker på midtbanen, en som ikke er redd for å ta de tøffe duellene. Så får Bolton og den type lag smake litt av sin egen medisin når vi må.

 

Nå har visstnok Melo også signert for Juventus, så er ikke mange defensive midtbanespillere igjen på markedet. Hvertfall ikke i sine beste år som spiller, ei heller med Champions League erfaring og lederegenskaper som Cana har.

 

Vi ender vel opp med 22 år gamle Matuidi :)

Link to comment
Share on other sites

Hvis vi skal sikre oss Cana må vi kanskje få ut fingrern...

 

http://goal.com/en/news/9/england/2009/07/...-everton-switch

 

Han er vel for gammel for Wenger nå, han blir jo tross alt 26 år gammel i slutten av juli. Tror vi ender med Matuidi, noe som ikke stemmer helt med hva Wenger sa tidligere i år når han sa han skulle hente et par etablerte spillere med erfaring, men det samme skjedde jo i fjor så.

 

Tenker Matuidi og Chamakh blir Arsenal spillere innen et par uker hvis Adebayor blir solgt i løpet uka.

Link to comment
Share on other sites

<_<-->

QUOTE(Stefan B @ Jul 15 2009, 12:43 AM) 171109[/snapback]

Hvis vi skal sikre oss Cana må vi kanskje få ut fingrern...

 

http://goal.com/en/news/9/england/2009/07/...-everton-switch

 

Han er vel for gammel for Wenger nå, han blir jo tross alt 26 år gammel i slutten av juli. Tror vi ender med Matuidi, noe som ikke stemmer helt med hva Wenger sa tidligere i år når han sa han skulle hente et par etablerte spillere med erfaring, men det samme skjedde jo i fjor så.

 

Tenker Matuidi og Chamakh blir Arsenal spillere innen et par uker hvis Adebayor blir solgt i løpet uka.

 

 

Wenger sa vel i fjor at vi skulle få inn en spiller med PL erfaring og det gjorde vi vel også..... går vel ikke ann å si at Silvestre mangler erfaring, selv om han kanskje mangler andre ting......

Link to comment
Share on other sites

;)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jul 15 2009, 12:43 AM) 171109[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Hvis vi skal sikre oss Cana må vi kanskje få ut fingrern...

 

http://goal.com/en/news/9/england/2009/07/...-everton-switch

 

Han er vel for gammel for Wenger nå, han blir jo tross alt 26 år gammel i slutten av juli. Tror vi ender med Matuidi, noe som ikke stemmer helt med hva Wenger sa tidligere i år når han sa han skulle hente et par etablerte spillere med erfaring, men det samme skjedde jo i fjor så.

 

Tenker Matuidi og Chamakh blir Arsenal spillere innen et par uker hvis Adebayor blir solgt i løpet uka.

 

 

Wenger sa vel i fjor at vi skulle få inn en spiller med PL erfaring og det gjorde vi vel også..... går vel ikke ann å si at Silvestre mangler erfaring, selv om han kanskje mangler andre ting......

 

Nå er vel Silvestre et av de dårligste kjøpene jeg noen gang har sett Wenger gjøre, riktignok har han erfaring som du sier, men det har tydeligvis ikke hjulpet han eller laget i det hele tatt <_<

Link to comment
Share on other sites

Spillere som Silvestre er viktige for å kunne bygge opp rutinen i laget så selv om han ikke spilte stort er jeg overbevist om at han var viktig for å kunne få ro rundt laget samt tilføre erfaring til de yngre spillerne.

 

Squad players -er- undervurderte, husk bare hvor viktig han ble for oss da hele forsvarsrekka var ute med skader på slutten av sesongen. Et av Wengers mest pålitelige kjøp i mine øyne.

Link to comment
Share on other sites

Silvestre var et røverkjøp og akkurat hva vi trengte (rutine). Desverre for han så var han småskada stort sett hele sesongen og fikk aldri en reell sjanse, likevel scorte han 2 mål.

 

BE

 

 

Helt enig. Når kjøpet av Silvestre var i boks så så jeg på det som potensielt det viktigste kjøper før forrige sesong. Men desverre var han mye skadet. Men han har nok utvilsomt gitt våre yngre spille god støtte gjennom sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...