Jump to content

Tv-serier


The Gunner

Recommended Posts

Siden vi har tråder om film og musikk, syntes jeg tv-serier også fortjener en tråd. Mine favoritter er The Simpsons, Family Guy, South Park, Seinfeld, My Name Is Earl, Tales From The Crypt og Tales From The Darkside. Siden de to sistnevnte sannsynligvis ikke er noe flesteparten på forumet har hørt om, kan jeg si at de er amerikanske skrekk-serier fra det glade 80-tall. Tales From The Crypt er faktisk skapt av regissøren Robert Zemeckis (Back To The Future, Forrest Gump, Cast Away), mens Tales From The Darkside er skapt av skrekk-legenden George A. Romero (Dawn of The Dead, Night of The Living Dead, Creepshow).

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Sledge Hammer var en av mine favoritter. Synd det ble med kun to sesonger. En krysning av Dirty Harry og Notch Johnsen.

 

Av andre favoritter vil jeg nevne Black Adder, Hale & Pace og ikke minst Flesnes.

Link to comment
Share on other sites

Freddy (Anbefales!)

How I met your mother

Joey

Frasier

Man Show

Rodney (Anbefales!)

Scrubs

What i Like About You

George Lopez

My Name is Earl

The Simpsons

Family Guy

American Dad

Everybody Hates Chris

The King of Queens

Mind of Mencia

Chappelle's Show

 

Bare noen serier eg ser på...

Link to comment
Share on other sites

One three hill

smallville

heroes

2 and a half men

er vell dei eg ser mest på.. den serien som faktisk er best etter min mening er One three hill. var veldi skeptisk til der men en kamerat snakkert om det og eg gav det en sjangs. trur eg såg alle sesongene(4¨på den tiden) på ca 10 dager. bler heilt hektet :)

Link to comment
Share on other sites

How I Met Your Mother er jo genialt, Family Guy morsomt, South Park er fortsatt like kult som før, mens Strutter er helt villt fett!(Går på MTV fredager kl23.00) Det er vel det jeg ser på for det meste om dagen. Mythbusters og Miami Ink blir sett på ganske ofte deg og;)

Link to comment
Share on other sites

Fryktelig få som ser på CSI-seriene da. De er jo noe av det beste som noen gang er laget..

 

Crime Scene Investigastion (Las Vegas) er bra, men nå er det jo faktisk hele 9 sesonger av bare den, og når det attpåtil finnes 2 andre serier med samme navn bortsett fra litt forskjellig geografisk beliggenhet, så blir man vel litt lei til slutt :) men for all del, CSI Las Vegas er vel en av de bedre seriene man kan se.

 

Når det gjelder serier, så ser jeg vel på alt jeg kan, som blant annet:

 

- Sopranos (har sett det ferdig, men har begynt å se på det igjen enda en gang :) )

- Scrubs

- Friends

- The Simpsons

- Two and a half men

- Family Guy

- South Park

- That 70s' show

- 24

- Prison Break

 

Ellers er det jo mange andre bra serier der ute, som Rome, The Wire, Breaking Bad, American Dad, Malcom in the Middle osv.

 

Vil forresten legge til Band of Brothers som noen andre har nevnt her, fantastisk miniserie.

Link to comment
Share on other sites

Må heller ikke glemme go-rekka på TV2:

 

14:25 7th heaven

15:00 MacGyver

15:50 Home and Away

16:05 Waschera

16:35 Friends

17:00 Scrubs

17:30 That's 70 show

18:00 Hotel Cæsar (Reprise)

 

Pause, 1 time...

 

19:30 Hotel Cæsar

20:00 Helt sikkert noe bra

 

Pause, en halvtime...

 

21:30 Sporten

21:40 Helt sikkert noe bra

22:30 Muligens noe bra

 

 

(Usikker på tidspunktene)

Link to comment
Share on other sites

Må heller ikke glemme go-rekka på TV2:

 

14:25 7th heaven

15:00 MacGyver

15:50 Home and Away

16:05 Waschera

16:35 Friends

17:00 Scrubs

17:30 That's 70 show

18:00 Hotel Cæsar (Reprise)

 

Pause, 1 time...

 

19:30 Hotel Cæsar

20:00 Helt sikkert noe bra

 

Pause, en halvtime...

 

21:30 Sporten

21:40 Helt sikkert noe bra

22:30 Muligens noe bra

 

 

(Usikker på tidspunktene)

Koser meg mer de dagene når Everbodey hate Chris går , istedenfor Waschera ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...