Mr Chapman Posted July 14, 2008 Report Share Posted July 14, 2008 Jeg syntes Tabloid er litt kjedelig jeg. Er jo aldri noe fart og spenning. Enig med deg der, Rosicky07; Everybody hates Chris er bedre. Savner Malcom in the middle også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petter Posted July 14, 2008 Report Share Posted July 14, 2008 Family Guy, American Dad og den beste av dem alle, The Simpsons er mine favoritter. Ellers er Seinfeld, Scrubs og That 70's Show meget bra. peiling du Helmik'n egentlig enig i alle, selvom de tre første er langt over alt annet South park er også ganske bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted August 2, 2008 Report Share Posted August 2, 2008 Min rangering på de beste seriene, og de jeg ser mest på: 1. Seinfeld 2. CSI: Miami (Horatio Caine er bare best!) 3. Hotel Cæsar 4. Psych (noen som vet når sesong 2 kommer av denne på NRK?) 5. Kongen av Queens 6. My Name is Earl Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonymontana Posted August 2, 2008 Report Share Posted August 2, 2008 Ser at ingen har nevnt Twin Peaks, det er no rett og slett en kanonserie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted August 4, 2008 Report Share Posted August 4, 2008 Vil anbefale 2 nye serier som eg har sett på den siste tiden og det er It`s allways sunny in philladelphia og Chuck! Disse anbefales eg på det sterkeste! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Utne Posted August 9, 2008 Report Share Posted August 9, 2008 Son of the Beach - Ingen over, ingen ved siden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunner18 Posted August 9, 2008 Report Share Posted August 9, 2008 Er jeg den eneste som irriterer meg over at, pubilikum ler etter omtrent hver setning på That 70's Show ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted August 9, 2008 Report Share Posted August 9, 2008 Er jeg den eneste som irriterer meg over at, pubilikum ler etter omtrent hver setning på That 70's Show ? Har du noen gang sett en amerikansk sitcom? Så og si alle har sånn type publikumslatter, blant annet Two and a Half men, Friends osv. Eneste sitcomen jeg kommer på som ikke har det, er Scrubs.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted August 9, 2008 Author Report Share Posted August 9, 2008 --> QUOTE(Stefan B @ Aug 9 2008, 10:37 PM) 137838[/snapback] Er jeg den eneste som irriterer meg over at, pubilikum ler etter omtrent hver setning på That 70's Show ? Har du noen gang sett en amerikansk sitcom? Så og si alle har sånn type publikumslatter, blant annet Two and a Half men, Friends osv. Eneste sitcomen jeg kommer på som ikke har det, er Scrubs.. Scrubs, My Name Is Earl, Malcolm In The Middle, Everybody Hates Chris, osv... Men hvis du virkelig vil se en sitcom med mye "Canned Laughter" som det heter, sjekk ut Dharma And Greg eller hva det nå heter. Eller Married With Children. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ernsti14 Posted August 22, 2008 Report Share Posted August 22, 2008 24 for life!!!! det er bare best!!! Har alle sesongene, og sett dem 3 hanher eller noe sånn.. blir aldri lei av det Anbefaler det på det sterkeste! Ellers går det i Prison Break, Home and away, Criminal Minds, CSI, ja det var vel de fleste Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted August 22, 2008 Report Share Posted August 22, 2008 Det er ingenting som slår Kongen! Jeg kan se episodene flerne ganger og le like godt hver gang. Denne videoen er jo genial: Elsker fightene mellom Arthur og Doug Denne er òg genial Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oskar16 Posted August 23, 2008 Report Share Posted August 23, 2008 The Simpsons Hotel Cesar CSI (alle) Criminal Minds Numbers var ganske bra i sommer men nå er det skole igjen så får ikke lov å se det One tree hill Alle hater Chris (viser de det forsatt? ikke sett det på en stund ) Scrubs That 70's Show South park Jeg får ikke sett That 70's Show nå lenger siden jeg ikke får se på TV fra pappa kommer hjem ( kl 1630-1700) til kl 1930. Det var mitt eget valg men tjener ganske bra på det!! Jeg får heller ikke se Scrubs eller The Simpsons lenger men jeg låner sesong DVD er fra broren min og da kan jeg se det når som helst. Har lyst til å få se American Dad og Family Guy siden jeg har hørt mye bra om de, ,men jeg vet ikke hvilken kanal og når de er på TV. Kan noen hjelpe meg med det?? Gjetter de er på TV3, Viasat4 eller Canal + comedy. Edit glemte Two and a half men og kongen av Queens. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonymontana Posted August 23, 2008 Report Share Posted August 23, 2008 The Simpsons Hotel Cesar CSI (alle) Criminal Minds Numbers var ganske bra i sommer men nå er det skole igjen så får ikke lov å se det One tree hill Alle hater Chris (viser de det forsatt? ikke sett det på en stund ) Scrubs That 70's Show South park Jeg får ikke sett That 70's Show nå lenger siden jeg ikke får se på TV fra pappa kommer hjem ( kl 1630-1700) til kl 1930. Det var mitt eget valg men tjener ganske bra på det!! Jeg får heller ikke se Scrubs eller The Simpsons lenger men jeg låner sesong DVD er fra broren min og da kan jeg se det når som helst. Har lyst til å få se American Dad og Family Guy siden jeg har hørt mye bra om de, ,men jeg vet ikke hvilken kanal og når de er på TV. Kan noen hjelpe meg med det?? Gjetter de er på TV3, Viasat4 eller Canal + comedy. Edit glemte Two and a half men og kongen av Queens. Så du får faktisk betalt for å ikkje sjå på tv? ungdommen no til dags... Family Guy går på Viasat4, og American Dad gjekk der, men trur ikkje at den går lenger. Men til det motsatt: Er Holms den dårligaste serien som er produsert og fortsatt går på norsk tv? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted August 23, 2008 Report Share Posted August 23, 2008 The Simpsons Hotel Cesar CSI (alle) Criminal Minds Numbers var ganske bra i sommer men nå er det skole igjen så får ikke lov å se det One tree hill Alle hater Chris (viser de det forsatt? ikke sett det på en stund ) Scrubs That 70's Show South park Jeg får ikke sett That 70's Show nå lenger siden jeg ikke får se på TV fra pappa kommer hjem ( kl 1630-1700) til kl 1930. Det var mitt eget valg men tjener ganske bra på det!! Jeg får heller ikke se Scrubs eller The Simpsons lenger men jeg låner sesong DVD er fra broren min og da kan jeg se det når som helst. Har lyst til å få se American Dad og Family Guy siden jeg har hørt mye bra om de, ,men jeg vet ikke hvilken kanal og når de er på TV. Kan noen hjelpe meg med det?? Gjetter de er på TV3, Viasat4 eller Canal + comedy. Edit glemte Two and a half men og kongen av Queens. Så du får faktisk betalt for å ikkje sjå på tv? ungdommen no til dags... Family Guy går på Viasat4, og American Dad gjekk der, men trur ikkje at den går lenger. Men til det motsatt: Er Holms den dårligaste serien som er produsert og fortsatt går på norsk tv? Nei, norges dårligste serie har nå gått i 10 år og heter Hotel Cæsar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted August 23, 2008 Report Share Posted August 23, 2008 --> QUOTE(Stefan B @ Aug 23 2008, 03:40 PM) 139249[/snapback] The Simpsons Hotel Cesar CSI (alle) Criminal Minds Numbers var ganske bra i sommer men nå er det skole igjen så får ikke lov å se det One tree hill Alle hater Chris (viser de det forsatt? ikke sett det på en stund ) Scrubs That 70's Show South park Jeg får ikke sett That 70's Show nå lenger siden jeg ikke får se på TV fra pappa kommer hjem ( kl 1630-1700) til kl 1930. Det var mitt eget valg men tjener ganske bra på det!! Jeg får heller ikke se Scrubs eller The Simpsons lenger men jeg låner sesong DVD er fra broren min og da kan jeg se det når som helst. Har lyst til å få se American Dad og Family Guy siden jeg har hørt mye bra om de, ,men jeg vet ikke hvilken kanal og når de er på TV. Kan noen hjelpe meg med det?? Gjetter de er på TV3, Viasat4 eller Canal + comedy. Edit glemte Two and a half men og kongen av Queens. Så du får faktisk betalt for å ikkje sjå på tv? ungdommen no til dags... Family Guy går på Viasat4, og American Dad gjekk der, men trur ikkje at den går lenger. Men til det motsatt: Er Holms den dårligaste serien som er produsert og fortsatt går på norsk tv? Nei, norges dårligste serie har nå gått i 10 år og heter Hotel Cæsar hør hør!! så enig så enig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted August 23, 2008 Report Share Posted August 23, 2008 --><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Aug 23 2008, 03:40 PM) 139249[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec--> The Simpsons Hotel Cesar CSI (alle) Criminal Minds Numbers var ganske bra i sommer men nå er det skole igjen så får ikke lov å se det One tree hill Alle hater Chris (viser de det forsatt? ikke sett det på en stund ) Scrubs That 70's Show South park Jeg får ikke sett That 70's Show nå lenger siden jeg ikke får se på TV fra pappa kommer hjem ( kl 1630-1700) til kl 1930. Det var mitt eget valg men tjener ganske bra på det!! Jeg får heller ikke se Scrubs eller The Simpsons lenger men jeg låner sesong DVD er fra broren min og da kan jeg se det når som helst. Har lyst til å få se American Dad og Family Guy siden jeg har hørt mye bra om de, ,men jeg vet ikke hvilken kanal og når de er på TV. Kan noen hjelpe meg med det?? Gjetter de er på TV3, Viasat4 eller Canal + comedy. Edit glemte Two and a half men og kongen av Queens. Så du får faktisk betalt for å ikkje sjå på tv? ungdommen no til dags... Family Guy går på Viasat4, og American Dad gjekk der, men trur ikkje at den går lenger. Men til det motsatt: Er Holms den dårligaste serien som er produsert og fortsatt går på norsk tv? Nei, norges dårligste serie har nå gått i 10 år og heter Hotel Cæsar hør hør!! så enig så enig Hotel Cæasar er helt konge!! Ser på det hver dag!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaY- Posted August 23, 2008 Report Share Posted August 23, 2008 Prison Break og 24 er konge. Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted August 23, 2008 Report Share Posted August 23, 2008 Noen som vet når TV2 sender 24 season 7? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oskar16 Posted August 23, 2008 Report Share Posted August 23, 2008 Edit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oskar16 Posted April 20, 2009 Report Share Posted April 20, 2009 På tide å få frem denne trådene igjen. Lager en ny liste jeg Scrubs24C.S.ICriminal MindsChuckThe SimpsonsFamily Guy (Familien Griffin)FuturamaAlle Hater ChrisSouth ParkThats 70's ShowKongen Av QueensTo And A Half MenAlle Elsker Raymond Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evju Posted April 20, 2009 Report Share Posted April 20, 2009 Dexter House, M.D. Coupling Band of Brothers Top Gear Pizzagjengen 24 Planet Earth Life Simpsons That 70's Show The Big Bang Theory Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted April 20, 2009 Report Share Posted April 20, 2009 - Criminal Minds - Prison Break - That's 70 show - Scrubs - Friends (til tross for å ha sett episodene tre ganger, så er det alltid like hysterisk morsomt å se på det ) - The Simpsons - South Park - Alle hater Chris - Frustrerte Fruer (!) - En del serier på Disney Chanel (fortsatt bare en unge...!) Prison Break er nok favoritten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted April 20, 2009 Author Report Share Posted April 20, 2009 Beavis And Butt-Head er den beste tv-serien noen sinne. Så filmen for nesten ett år siden, og etter det har jeg vært som en tredje hovedperson i nevnte serie. Jeg jobber på et gatekjøkken, så dere vet sikkert hvordan det kan gå: - Jeg skal ha en wienerpølse. - Uh-huh, he said wiener ...and so on Jeg har også sett første sesong av Lars von Triers "Riget", og vil anbefale den til alle som liker litt småsurrealistisk skrekk-såpeopera. Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted April 20, 2009 Report Share Posted April 20, 2009 Prison Break, 24, Criminal minds og Friends er konge Nå som Prison Break har startet igjen og 24 nærmer seg slutten er det masse spennende timer som kommer foran PCen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted April 21, 2009 Report Share Posted April 21, 2009 Family Guy - ingen over, ingen ved siden, ingen i nærheten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.