Jump to content

Tv-serier


The Gunner

Recommended Posts

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Dagsrevyen og kveldsnytt

Ikke sportsrevyen?

 

Ser ikke så mange serier.

Men Frustrerte fruer, venner for livet og 70show. Er veldig bra greier. Har også startet på Supernatural. Men der datt eg fort av. Var for lite handling fra gang til gang.

Link to comment
Share on other sites

Er bare en serie jeg har fulgt til punkt og prikke, og det er Prison Break. Men nå er de jo inne i sluttfasen, så jeg har planer om å begynne å følge med en serie fra episode 1 sesong 1 og fram til nå. Så hva vil dere rangere som den aller beste tvserien? Er ikke interessert i humor og animasjoner, men heller noe som Prison Break og Lost. Anbefal gjerne Lost om du mener det er den beste, for jeg har bare sett en episode her og der med de.

 

Håper på god respons. :(

Link to comment
Share on other sites

Jeg har fulgt Lost siden første episode, og jeg liker det veldig godt. Men det er mange som mener at det er kjedelig fordi alle kom seg ut av øya, men så måtte de plutselig dra tilbake igjen.

 

Jeg liker det jeg ser og kommer til å følge med på det til siste episoden, uansett hvordan utviklinger blir.

 

Men hvis du skal begynne å se på Lost, anbefaler jeg at du starter helt fra begynnelsen.

Link to comment
Share on other sites

Klart det. Planen er å kjøpe alle DVDene og se meg oppover. :( Lost virker spennende, men har hørt mye av det samme som du skriver ovenfor. Det som også skal sies, er at de aller fleste synes at Lost var sinnsykt bra i starten, men at den dalte nedover fra sesong 3.

Link to comment
Share on other sites

Entourage

Sopranos

Dexter

Six Feet under

Simpsons

Trailerpark boys

Family Guy

House

Life on mars

South Park

Twin Peaks

Two and a half men

 

Både CSI og Las Vegas er grei sofakrok underhaldning som man ikkje nødt til å stresse for å få med seg alle episoden,e då begge seriane er har meir eller mindre frittståande episoder.

 

Og tilslutt vil eg ta med UFC, ikkje ein direkte tvserie, men hardtslåande underhaldning frå USA, men med avstikkarar til Europa rett som det er.

Andre som følger med på UFC?

Link to comment
Share on other sites

Er bare en serie jeg har fulgt til punkt og prikke, og det er Prison Break. Men nå er de jo inne i sluttfasen, så jeg har planer om å begynne å følge med en serie fra episode 1 sesong 1 og fram til nå. Så hva vil dere rangere som den aller beste tvserien? Er ikke interessert i humor og animasjoner, men heller noe som Prison Break og Lost. Anbefal gjerne Lost om du mener det er den beste, for jeg har bare sett en episode her og der med de.

 

Håper på god respons. :(

 

The Wire er kanskje den beste tv serien gjennom tidene. Skal du bare se en serie, se The Wire! :-)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...