Jump to content

Draktnummerne sesongen 08/09


Arsenal-jay

Recommended Posts

Idag la Arsenal.com ut de nye offisielle draktnummerne til spillerne til neste sesong. Ser at Almunia har fått nr. 1, Vela har fått Laurens gamle nummer 12, og Ramsey har fått Flamoneys nummer 16

 

Her er hele oversikten :D

 

1. Manuel ALMUNIA

2. Abou DIABY

3. Bacary SAGNA

4. Francesc FABREGAS

5. Kolo TOURE

6. Philippe SENDEROS

7. Tomas ROSICKY

8.

9. EDUARDO

10. William GALLAS

11. Robin VAN PERSIE

12. Carlos VELA

13. Alexander HLEB

14.

15. DENILSON

16. Aaron RAMSEY

17. Alexandre SONG

18.

19. GILBERTO

20. Johan DJOUROU

21. Lukasz FABIANSKI

22. Gael CLICHY

23.

24. Vito MANNONE

25. Emmanuel ADEBAYOR

26. Nicklas BENDTNER

27. Emmanuel EBOUE

28.

29.

30. Armand TRAORE

31. Justin HOYTE

32. Theo WALCOTT

 

Hvis det er noen lignende tråd et annet sted, så bare slett denne tråden :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Tror Wenger venter litt med å gi bort sin 14. Kan hende det er til Nasri hvis han har klokketro. Men skal litt til for å bruke det samme nummeret som Henry mener jeg. Liker å se at Ramsey har nummer 16 og Vela 12, tyder på at de virkelig skal satses på

Link to comment
Share on other sites

Tror Wenger venter litt med å gi bort sin 14. Kan hende det er til Nasri hvis han har klokketro. Men skal litt til for å bruke det samme nummeret som Henry mener jeg. Liker å se at Ramsey har nummer 16 og Vela 12, tyder på at de virkelig skal satses på

 

Ja ble også overrasket over at Ramsey fikk nr 16. Hadde tippet han på 30-tallet.. Vela var vel mer forventet. Har hørt rykter om det før. Hadde trodd at Walcott skulle fått et lavere nr i år, men det er da av mindre betydning.

Link to comment
Share on other sites

Walcott gjør som Beckham og Ronaldo; skaper varemerke. Ettersom Ronaldo har brukt 17 på Portugal imens Figo hadde nummer 7, så ser man bare mer og mer til det? Hvorfor? Jo, fordi mange prøver å etterligne han.

 

Så når Walcott blir den store stjerna på Arsenal(hehe), så vil mange av hos ha 32 bakpå drakten hos vår egen klubb. :)

 

Synes 32 er et kult nummer, men det begynner å bli noe annet når de faste på landslaget har nummer 37. (Norge, kanskje dere kjenner dere igjen?).

 

Eneste jeg "reagerer" på, er at Gallas har nummer 10. Jeg dør ikke av den grunn, men det er ikke noe som helst "stopper" i det.

Link to comment
Share on other sites

Walcott gjør som Beckham og Ronaldo; skaper varemerke. Ettersom Ronaldo har brukt 17 på Portugal imens Figo hadde nummer 7, så ser man bare mer og mer til det? Hvorfor? Jo, fordi mange prøver å etterligne han.

 

Så når Walcott blir den store stjerna på Arsenal(hehe), så vil mange av hos ha 32 bakpå drakten hos vår egen klubb. :)

 

Synes 32 er et kult nummer, men det begynner å bli noe annet når de faste på landslaget har nummer 37. (Norge, kanskje dere kjenner dere igjen?).

 

Eneste jeg "reagerer" på, er at Gallas har nummer 10. Jeg dør ikke av den grunn, men det er ikke noe som helst "stopper" i det.

hvis hleb går, så kan det jo hende at Gallas får tilbake sitt kjære nr 13, og da får kanskje Nasri 10..

Link to comment
Share on other sites

Tror Wenger venter litt med å gi bort sin 14. Kan hende det er til Nasri hvis han har klokketro. Men skal litt til for å bruke det samme nummeret som Henry mener jeg. Liker å se at Ramsey har nummer 16 og Vela 12, tyder på at de virkelig skal satses på

kan ikke gi bort nummer 14 før henry har lagt opp..the king might come back to emirates you know!

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal selvsagt ha Clichy på hjemmedrakten, for da kan jeg med sikkerhet bruke drakten i minst fire år fram i tid. :) Bortedrakten vurderer jeg Adebayor, men vil vente litt før jeg bestiller den, så får jeg se hvem som fortjener å ha navnet sitt bakpå. ;)

Link to comment
Share on other sites

1. Manuel ALMUNIA

 

David Seaman

Edvin van der Sar

Jens Lehmann

Manuel Almunia

Pat Jennings

Peter Schmeichel

Petr Cech

Sliter med den listen selv. :)

 

Er vel keepere han føler er verdig #1, slik som jeg oppfatter det.. og Manuel Almunia passer ikke inn der..

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville hatt draktnummerene slik:

 

1.Almunia (siden ike annen keeper blir hentet inn)

2.Senderos

3.Sagna

4.Gallas

5.Toure

6.Song

7.Rosicky

8.(Nasri)

9.Eduardo

10.Fabregas

11.Van Persie

12.Vela

13.Hleb

14. (FREDET)

15.Denilson

16. (Defensiv innhentet midtbane)

17.Ramsey

18.Walcott

19.Gilberto

20.Djourou

21.Fabianski

Resten er vel greit...

 

Det eneste jeg kunne tenke meg var dumt ved å gi en ny defensiv midtbanespiller nr. 16 er at han får press på seg fra starten til å leve opp til hva Flamini klarte i år.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...