Jump to content

Draktnummerne sesongen 08/09


Arsenal-jay

Recommended Posts

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Jeg ville hatt draktnummerene slik:

 

1.Almunia (siden ike annen keeper blir hentet inn)

2.Senderos

3.Sagna

4.Gallas

5.Toure

6.Song

7.Rosicky

8.(Nasri)

9.Eduardo

10.Fabregas

11.Van Persie

12.Vela

13.Hleb

14. (FREDET)

15.Denilson

16. (Defensiv innhentet midtbane)

17.Ramsey

18.Walcott

19.Gilberto

20.Djourou

21.Fabianski

Resten er vel greit...

 

Det eneste jeg kunne tenke meg var dumt ved å gi en ny defensiv midtbanespiller nr. 16 er at han får press på seg fra starten til å leve opp til hva Flamini klarte i år.

 

Hvor er Clichy?! :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville hatt draktnummerene slik:

 

14. (FREDET)

 

 

.

Hvorfor skal nr 14 være fedet????

Hvis nr 14 skal være fredet, bør også nr 6 være fredet!!

T Adams er og blir en av de støtste spillerene som har spilt for Arsenal og han hadde nr 6!

Link to comment
Share on other sites

Hvor er så Diaby på lista di? En ting er sikkert, spillere som har draktnummer fra før kommer ikke til å endre, dersom nummeret ikke er veldig høyt.

Jeg glemte visst Diaby :-"

 

Men du må huske dette er ønsketenking. Tror heller ikke dette blir realisert :D

 

Jeg ville hatt draktnummerene slik:

 

14. (FREDET)

 

 

.

Hvorfor skal nr 14 være fedet????

Hvis nr 14 skal være fredet, bør også nr 6 være fredet!!

T Adams er og blir en av de støtste spillerene som har spilt for Arsenal og han hadde nr 6!

Nei kanskje ikke for alltid, men jeg mener så lenge Henry spiller og det er en mulighet for at han kommer tilbake, skal drakta være ubrukt :D

Link to comment
Share on other sites

har også planer om å kjøpe en landslagsdrakt, og som det ser ut nå, så blir det en russisk Arshavin trøye :D

hadde vært bedre om han hadde kommet til¨Arsenal, så kunne jeg heller kjøpt en Arsenal trøye med nummer 10 Arshavin, så kjøper jeg heller den spanske landslagstrøya med FABREGAS 10 :-"

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville hatt draktnummerene slik:

 

14. (FREDET)

 

 

.

Hvorfor skal nr 14 være fedet????

Hvis nr 14 skal være fredet, bør også nr 6 være fredet!!

T Adams er og blir en av de støtste spillerene som har spilt for Arsenal og han hadde nr 6!

 

Thierry Henry er tidenes største Arsenal spiller! uten tvil. denne diskusjonen har vel pågått før, men det er hvertfall min mening! Uten tvil.. :D Nummer 14 bør derfor være fredet!

Link to comment
Share on other sites

Kan vi ikke da i samme slengen frede nr. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 og 12 også da? Gode spillere har brukt disse nummerne før.

Usaklig.. Thierry Henry er tidenes Arsenal spiller, derfor bør nummeret fredes.. Forskjell på GODE spillere og en LEGENDE som fortsatt er aktiv.. Ingen kan si 100 % sikkert at han ikke kommer tilbake, forde om jeg sjøl å tviler sterkt på akkurat det..

Link to comment
Share on other sites

hehe :D

Ingen tall skal være fredet synes nå jeg. Jeg har bare hørt om en gang da et tall ble fredet, det var da en spiller som jeg tror het Foe på Manchester City døde på banen da han spilte for landslaget sitt. I slike tilfeller syns jeg at draktnummer skal bli fredet :D

Link to comment
Share on other sites

Freding av nummer er noe forbannet sprøyt. Om Samir Nasri skulle få nr 14 så spiller da det ingen rolle for statusen til Thierry Henry.

 

Det har forresten vært viktigere spillere for klubben enn Thierry Henry. Som Tony Adams og Dennis Bergkamp i nyere tid. Om Thierry Henry i det hele tatt er den beste gjennom tidene er heller ikke opplagt. Blandt annet Alex James var noe helt utenom det vanlige i sin samtid.

 

Det blir jaggu mye freding når en begynner å sette ting litt i perspektiv.

Link to comment
Share on other sites

Freding av nummer er noe forbannet sprøyt. Om Samir Nasri skulle få nr 14 så spiller da det ingen rolle for statusen til Thierry Henry.

 

Det har forresten vært viktigere spillere for klubben enn Thierry Henry. Som Tony Adams og Dennis Bergkamp i nyere tid. Om Thierry Henry i det hele tatt er den beste gjennom tidene er heller ikke opplagt. Blandt annet Alex James var noe helt utenom det vanlige i sin samtid.

 

Det blir jaggu mye freding når en begynner å sette ting litt i perspektiv.

 

Enig med det du sier her.. eneste grunnen til at en spiller skal ha nummeret sitt fredet er hvis man som Arsenal-jay sa, at man døde på banen eller noe lignende.. tenk hvis alle legendene til Arsenal skulle ha fredet hvert sitt nummer? Man ville jo ha endt opp med tresiffrede drakter..

Link to comment
Share on other sites

Kan vi ikke da i samme slengen frede nr. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 og 12 også da? Gode spillere har brukt disse nummerne før.

 

Veldig morsomt Imers, og jeg er enig med deg.

Henry er jo for sikkerhetsskyld litt judas, så nummeret hans skal ikke fredes.

 

Ang. frede nummer så burde det ha blitt motsatt vei også. Det må være pinlig for tallet 1 å stå på ryggen til Almunia. Du kan jo tenke deg hvilke legender han er vant til å pryde ryggen til.

 

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Freding av nummer er noe forbannet sprøyt. Om Samir Nasri skulle få nr 14 så spiller da det ingen rolle for statusen til Thierry Henry.

 

Det har forresten vært viktigere spillere for klubben enn Thierry Henry. Som Tony Adams og Dennis Bergkamp i nyere tid. Om Thierry Henry i det hele tatt er den beste gjennom tidene er heller ikke opplagt. Blandt annet Alex James var noe helt utenom det vanlige i sin samtid.

 

Det blir jaggu mye freding når en begynner å sette ting litt i perspektiv.

Jeg er helt enig i at Bergkamp og Adams er større (de eneste i min 30 år gamle Arsenalhistorie som er bedre enn han riktignok), og draktnummerfreding er bare tull. Men helt enig i at det kan være en fin ting i tilfeller som med MVFoe.

Alex James? Er ikke det bassisten i Blur? :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...