Jump to content

Ny signering innen to/tre uker!!


Hugo

Recommended Posts

Noen spillere vi er linket til:

 

Ben Arfa - født i Tunisia

Yay Toure - Elfenbenkysten

Gervinho - Elfenbenkysten

Makoun - Kamerun

 

Noen potensielle førstelagsspillere vi allerede har i klubben:

 

Adebayor - Togo

Toure - Elfenbenkysten

Eboue - Elfenbenkysten

Song - Kamerun

 

 

- Opp med hånden de som vil at Afrikamesterskapet skal bli flyttet til sommeren.

 

Husker ikke hvem, men hver sommer kvalifiserer afrikanske landslag for VM og afrikamesterskapet.

Og Ben Arfa spiller ikke for Tunisia, men Frankrike

Hvet at Ben Arfa spiller for Frankrike men han er også fra Afrika. Virker som om vi er kåte på afrikanere..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

hvis du absolutt skal begynne å tenke sånn kan man sikkert legge til sagna, diaby osvosv, men det er bare tull. Ben Arfa er fransk, og kommer ikke til å spille i Afrikamesterskapet, ferdig med den saken.

Haha javell..

 

Men hvis vi kjøper f.eks Yaya Toure og Gervinho så mister vi kanskje opptil 6 spillere til Afrikamesterskapet. Det er jo egentlig et ganske stort problem?

Link to comment
Share on other sites

Enig i Dulfy at vi ikke må/bør kjøpe for mange afrikanske spillere, spesielt hvis de spiller fast for oss. Da kan det bli et problem.

 

Men bryr meg ikke hva som står på passet til spilleren, men det han presterer på banen

Link to comment
Share on other sites

Ja AFCN er en liten hake ved alle afrikanske spillere :P .... Jeg håper bare på en offensiv/kreativ spiller, som kan supplere Hleb/Fabregas, en deffensiv relatert midtbanekriger(aka Flamini erstatter) og hadde kanskje også vært lurt med en deffensiv spiller til :) .... Gleder meg hvertfall som en unge til å se "Arsenal signing headlines" :P

Link to comment
Share on other sites

Noen spillere vi er linket til:

 

Ben Arfa - født i Tunisia

Yay Toure - Elfenbenkysten

Gervinho - Elfenbenkysten

Makoun - Kamerun

 

Noen potensielle førstelagsspillere vi allerede har i klubben:

 

Adebayor - Togo

Toure - Elfenbenkysten

Eboue - Elfenbenkysten

Song - Kamerun

 

 

- Opp med hånden de som vil at Afrikamesterskapet skal bli flyttet til sommeren.

 

Har hånden min oppe nå, men tviler på noen ser då så jeg må også kommentere.

Som vi ser så er det mangen spillere som er linket oss som spiller Afrikamesterskapet, så det Wenger bør tenke på er å kjøpe noen spillere som kan være i klubben hele året og ikke mister all konsentrasjonen pga. Afrikamesterskapet.

Link to comment
Share on other sites

max 1 spiller til fra afrika sier jeg, helst ingen

 

Fordiatte?

 

For min del bryr jeg meg neppe om hvor spillerne er fra. Så lenge de er ål'reite personer og spiller fotball på et visst nivå, så er de velkommen i Arsenal for min del.

Link to comment
Share on other sites

max 1 spiller til fra afrika sier jeg, helst ingen

 

Fordiatte?

 

For min del bryr jeg meg neppe om hvor spillerne er fra. Så lenge de er ål'reite personer og spiller fotball på et visst nivå, så er de velkommen i Arsenal for min del.

 

Tenker sikkert bare på afrikamesterskapet! ?

 

EDIT: Forøverig er jeg helt enig med flere her! Vi kan ikke miste halve troppen hvert år det er afrikamesterskap. Det blir for dumt!

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper på en spiss. Gjerne Huntelaar eller Henry.

La oss få en kamp om spisplassene og beholde de som scorer. De som ikke lykkes må enten finne seg i å sitte på benken, spille på reservelaget eller forlate oss.

 

At vi har nok spisser er vel kanskje riktig. Men vi har ikke nok spisser som presterer på ett jevnt høyt nivå. Det er for mange skader, for store usikkerhetsmomenter og mangel på rutine.

 

Vi trenger kanskje ikke mer enn en spiss, men da må han være god nok til at det blir en reel konkuranse om spissplassene. ikke at Wenger kjører med det han har tilgjengelig.

 

Henry = spiller med PL-erfaring samtidig som han ikke hentes fra PL. (ref Wengers utalelser).

 

Huntelaar = Notorisk måljeger fra Nederland. Det har vi plass til.

Link to comment
Share on other sites

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=192833

 

sjanse til å få richards litt billigere enn først antatt kanskje...? bare united og chelski som nevnes her,men ser ingen grunn til at wenger ikke skal hive seg på nå.

 

http://www.teamtalk.com/football/story/0,1...3573101,00.html

 

hadde ikke vært så verst dette heller da :)

Link to comment
Share on other sites

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=192833

 

sjanse til å få richards litt billigere enn først antatt kanskje...? bare united og chelski som nevnes her,men ser ingen grunn til at wenger ikke skal hive seg på nå.

 

http://www.teamtalk.com/football/story/0,1...3573101,00.html

 

hadde ikke vært så verst dette heller da :P

 

Tydelig at denne Shinawatra ikke har en fjerneste anelse på lagbygging. Gale mannen. Farlig for City det der. :)

 

Richards tviler jeg på kommer til å selges billig selv om det trues med storopprydding. Tviler faktisk på at Wenger har planer eller ønske om å kjøpe han.

 

Nasri er jo god da. Spørsmålet om han blir bare en av mange små teknikere vi allerede har i laget?

Han er ikke noen ankerspiller og midtbanemotor, men mer lik Rosicky, Hleb, Fabregas..

 

Vil heller ha Ben Arfa og Yaya Toure.

Link to comment
Share on other sites

Endelig noen rykter jeg liker veldig godt her. Samir Nasri, han tror jeg er en mann som ville blitt enormt stor i arsenal trøya. Han er en liten teknisk begavet spiller fra fransk liga, hvor han er vandt med å møte store spillere. Han har spilt Cl kamper, i fransk liga i et par år. Er anerkjent som spiller, men kan bli solgt til en billigre penge grunnet Marseilles dårlige sesong. Har en god passningsfot og har den kreative mentaliteten som Wenger leter etter. Veloso, kan være den store mannen Wenger leter etter. Han er stor, og ligger veldig defansivt som oftest. Kan brukes som midtstopper eller defansiv midtbane. Er en god stabilisator. Har fart og teknikk og styrke og taklingsstyrke. Eneste som vi trenger da, er en spiller fra england. Må vel da Være richards. HVis disse tre hadde blitt kjøp ahdde vi hatt et enormt bra lag. For min del har jeg trua og håper på at minst en av disse blir kjøpt

Link to comment
Share on other sites

Så var ryktet om Miguel Veloso her. En spiller jeg har sett lite, men som jeg har hørt mye bra om. Prisen stemmer ikke for et Wenger-kjøp, så spørs det om det er noe i det i det hele tatt. Et spennende rykte hvertfall..

 

dette tror jeg hadde hvert en meget god erstatter for flamini, men prisen hørtes litt stiv ut

Link to comment
Share on other sites

Så var ryktet om Miguel Veloso her. En spiller jeg har sett lite, men som jeg har hørt mye bra om. Prisen stemmer ikke for et Wenger-kjøp, så spørs det om det er noe i det i det hele tatt. Et spennende rykte hvertfall..

 

dette tror jeg hadde hvert en meget god erstatter for flamini, men prisen hørtes litt stiv ut

 

Når det gjelder Veloso så driter jeg i prisen, bare han befinner seg hos de røde i Nord London ved sesongstart 2008/09. Enten Veloso eller Yaya.

Link to comment
Share on other sites

HER kan dere følge med på alt gøyet og kose dere med alle linkede spillernavn.

 

The A-Z of transfer rumours!!

 

Finnes det en slik side for Spudz? Tipper at den er mer utfyllende enn Arsenals side. :o

 

Så litt etter en, men det er jo selvfølgelig ingen som gidder! Tar jo alt for lang tid...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...