Jump to content

Ny signering innen to/tre uker!!


Hugo

Recommended Posts

Nasri! Han må komme og det vil være uuuuutrolig digg! Prøv også å se for dere Veloso i Arsenal drakt ute på banen :huh: Det hadde vært enormt bra. Ellers er Aquilani også en meget kapabel erstatter for Flamini. Han er ganske god fysisk, meget god med begge føtter og ganske taklingssterk. Altså ganske så god defensiv også. Nasri og en av de to andre, og jeg kommer til å sikle frem til seriestart!!! :D :D

 

Nasri pluss Veloso eller Aquilani hadde vært enormt bra :D! Tenk dere Nasri og Veloso/Aquilani i Arsenal drakt til neste sesong :D Aquilani har mange meget gode defensive kvaliteter, som taklingsstyrke, fysikk og god med begge ben. Nasri pluss en av de to andre og jeg vil sikle til seriestart! :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply
  • 2 weeks later...

Det var nok Wenger's ønske å hente inn ny(e) spiller(e) før EM startet, og jeg tror faktisk at vi hadde klart det hvis det ikke hadde vært for klubbens lønnsstruktur.

 

Med Hill-Wood's uttalelser i dag, om at Arsenal ikke kommer til å rikke ved lønnstrukturen i klubben, tror jeg vi skal slite med å få nye spillere.

 

Nasri skal angivelig være nesten klar. Problemet er hvis han har ett fantastisk EM, så vil andre klubber hive seg inn i kampen, og sjansene for at han får ett bedre lønnstilbud andre steder, er meget store. Det er bra at vi er økonomisk bevisste, men vi risikerer å spare oss til fant.

 

For min del kunne vi like så godt blitt på Highbury, for de ekstra inntektene fra Emirates skal tydeligvis ikke brukes til noe. Er det meningen at vi skal vente i 20 år til lånet er nedbetalt før vi kan begynne å bruke penger???

Link to comment
Share on other sites

Det var nok Wenger's ønske å hente inn ny(e) spiller(e) før EM startet, og jeg tror faktisk at vi hadde klart det hvis det ikke hadde vært for klubbens lønnsstruktur.

 

Med Hill-Wood's uttalelser i dag, om at Arsenal ikke kommer til å rikke ved lønnstrukturen i klubben, tror jeg vi skal slite med å få nye spillere.

 

Nasri skal angivelig være nesten klar. Problemet er hvis han har ett fantastisk EM, så vil andre klubber hive seg inn i kampen, og sjansene for at han får ett bedre lønnstilbud andre steder, er meget store. Det er bra at vi er økonomisk bevisste, men vi risikerer å spare oss til fant.

 

For min del kunne vi like så godt blitt på Highbury, for de ekstra inntektene fra Emirates skal tydeligvis ikke brukes til noe. Er det meningen at vi skal vente i 20 år til lånet er nedbetalt før vi kan begynne å bruke penger???

 

De siste rapportene sier er at Arsenal bruker mer penger enn Liverpool på lønn og ganske likt som Man U. Chelsea stiller av en eller annen grunn i en klasse for seg selv, og det skulle ikke forundre meg om lag som Real Madrid, Milan-klubbene og kanskje Barcelona også er i det sjiktet.

 

Så spare oss til fant gjør vi ikke.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror Nasri er en done deal. Jeg tror Arsenal har skrevet en foreløpig kontrakt med han slik at Nasri kan konsentrere seg fullt og helt om EM. Etter EM vil han komme til London for å skrive under på den fullstendige kontrakten. Hvis dette er tilfelle så sier det jo seg selv at Wenger ikke kan si at "ja Nasri er klar for Arsenal" hvis han ikke har skrevet under den fullstendige kontrakten.

 

Arsenal går ut med overganger når alt er i boks, og det tror jeg vil komme like etter EM når Nasri får kommet seg til London.

 

PHW sine kommentarer baserer seg på den ville tilstanden ang lønninger om dagen generelt sett. Jeg tror ikke kommentarene hans er et problem i forhold til Nasri. Problemet er at en spiller som skriver under kontrakt i dag, kan komme om 6 mnd og kreve dobbelt lønn. Dette er problemet. Spillerne nå til dags skjønner ikke at den kontrakten de skriver under på, er en kontrakt de egentlig skal forholde seg til i forhold til de årene de har gått med på.

 

Hvis Fabregas skriver under en ny kontrakt i dag som gjelder for 3 år, så er han nødt til å leve med den kontrakten i tre år. Han kan ikke komme til PHW og Wenger om 6 mnd og KREVE dobbelt lønn. Det er da Arsenal eller evt andre klubber må sette foten ned og si nei - du har en kontrakt og den må du forholde deg til. Ja spillerne kan legge inn ønske om lønnsforhøyelse hvis prestasjonene tilsier det, eller klubben kan tilby spiller høyere lønn hvis de syns han fortjener det, men det er ikke slik det er om dagen. Spillerne kommer i stedet og krever penger, penger, penger. Det er dette som PHW frykter vil spre seg ytterligere i dagens pengegalopp.

 

Når det gjelder Wenger sine kommentarer om Nasri og de såkalte problemene angående lønnen hans, så tror jeg dette er mistolket. Dette ble tatt ut ifra en annen kommentar Wenger kom med i det samme intervjuet hvor lønn ble diskutert på generelt basis. (det generelle forholdet på lønn mellom fransk og engelsk liga per dags dato).

 

Det som har irritert meg i denne prosessen er at Wenger setter tidsfrister på nye kjøp. Det syns jeg er feil. Det setter et ytterligere press på han selv, og gir forventninger til fansen. Hvis han ikke klarer å holde en slik frist så vil fansen bli frustrert og vise misnøye. Wenger burde heller sagt at spillere vil hentes i løpet av sommeren. Det hadde vært mer enn nok. Da har han god tid på seg, og supporterne vil ikke ha noen forventninger på når et eller flere kjøp skal være i boks.

Link to comment
Share on other sites

Tydeligvis ingen midtstopper som kommer inn i sommer;

"I have known Kompany for a long time, since he was 16," explained the Gunners chief to Sportwereld.

 

"I keep following him but the story that we want him for next season is wrong.

 

"I know him to be very, very good but I have decided that defenders are no longer necessarily needed for next season.

 

"Therefore, he will not come."

 

http://sport.setanta.com/en/Sport/News/Foo...ger-on-Kompany/

Link to comment
Share on other sites

Ikke overraskende, men hadde likevel trodd det skulle komme noen.

 

vi har jo:

Gallas

Toure

Senderos

Song

Djourou

(Nordtveit)

 

Så det er ikke så veldig rart at Wenger ikke kjøper inn noen, men håper inderlig han kjøper en DM

Link to comment
Share on other sites

Det er nesten 1 måned siden Wenger sa at en/to skulle være plass innen to/tre uker.. Nå har det gått 4 uker. Han jugde :)

Må jeg nevne Aaron Ransey og Francis Coquelin(aner ikke hvordan det skrives :) )

Link to comment
Share on other sites

Det er nesten 1 måned siden Wenger sa at en/to skulle være plass innen to/tre uker.. Nå har det gått 4 uker. Han jugde :D

Må jeg nevne Aaron Ransey og Francis Coquelin(aner ikke hvordan det skrives :P )

Han sa han ville komme med signeringer som ville få fansen til å glemme tapet av Flamini. Kan ikke si at jeg føler meg helt overbevist med Ramsey, selvom han er 17 og sikkert ekstremt moden for alderen :D

Link to comment
Share on other sites

Det er nesten 1 måned siden Wenger sa at en/to skulle være plass innen to/tre uker.. Nå har det gått 4 uker. Han jugde :)

Må jeg nevne Aaron Ransey og Francis Coquelin(aner ikke hvordan det skrives :P )

Han sa han ville komme med signeringer som ville få fansen til å glemme tapet av Flamini. Kan ikke si at jeg føler meg helt overbevist med Ramsey, selvom han er 17 og sikkert ekstremt moden for alderen ;)

 

Kjøpet han sikter til er nok Nasri vil jeg tro. Han trodde sikkert at kjøpet ville være i boks før EM, men så har det sikkert bare blitt for liten tid på å få fullført overgangen slik at det bare ble en foreløpig kontrakt og at han heller kommer nå etter EM. ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...