Jump to content

Ny signering innen to/tre uker!!


Hugo

Recommended Posts

Det er vel snakk om at vi kun har rundt £25 mill. å handle for i sommer og av den grunn er det nok et bra trekk å hente Dunne siden han blir tilnærmet gratis.

 

Tross ingen ekstremferdigheter er han en skikkelig fighter og det tror jeg vi trenger.

Egentlig ganske lik spillestil som Senderos, men er derimot hakket bedre.

 

Kommer Ben Arfa så går nok store deler av transferpengene på han. Dyr, men sikkert et bra kjøp.

 

Får vi to-tre kvalitetsspillere bør vi være veldig fornøyd.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Vi må ha en go erstater for Flamini vi har ingen goe defansive spillere i Arsenal nå som kan løpe og ødlegge spille til motstanderen.....

 

Var gøy å se Milan fikk bank av Napoli og CL på Flamini nester år ser dårlig ut ha ha....

 

Vi har fått Vela nå så da har vi nok en spiller som kan spille på Venstre kant til nå.

 

LIke Theo med go fart og utrolig go til å drille hvem som helst på ræva på en go dag...

 

For meg trenger vi en mittstopper til og en defansiv mittbane mann som utfyller Cesc på mitten :(

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener vi kan kjøpe både Dunne og Richards,vi trenger begge to..

 

Videre så håper jeg Ben Arfa kommer,et kjempetalent som jeg tror kommer til slå til nesten med en gang. Det er ikke så stor forskjell på engelsk og fransk fotball.Se på Pires og Sagna for eksempel.

 

Til slutt håper jeg at Wenger kjøper en kriger som erstatter for Flamini..Er usikker på hvem jeg ville valt og hvem som er realistisk..Men sier ikke nei takk til Barry, selv om jeg tviler på at han kommer til å dra nie sted uansett..

 

Laget blir da:

 

Almunia

Sagna/Richards - Toure/Dunne - Richards/Gallas - Clichy

 

Walcott/Hleb - Fabregas - Barry/? - Ben Arfa/Rosicky

 

Adebayor/Eduardo - Van Persie/Vela

 

Ser ikke dette ut som et lag som kan vinne PL da?:P

 

Ser noen sier at vi har 25mill og handle for, mens andre sier 70mill. Jeg vil tror vi har noe mellom der. Rundt 50 mill kanskje. Richards 20mill, Dunne 3-5 mill, Ben Arfa 15mill Barry 15mill, altså ca 55mill...

 

Konklusjon: Splash the cash Wenger:)

Link to comment
Share on other sites

Det har blitt sagt en rekke ganger at vi har over 70 mill pund å bruke på spillere da!

Vet ikke hvem jeg håper på jeg, men sitter bare å gleder meg til en signering kommer :P

 

Nei, Wenger har benektet at det er snakk om den summen!

Link to comment
Share on other sites

Gervinho til Arsenal??

 

"To play for Arsenal would be fantastic," he said.

 

"Arsene Wenger is the best coach in the world, however I am fine in Le Mans and I am learning my football here.

 

"I am getting help from everyone and I am happy here and at the moment I still need to learn a lot - but things can change very quickly."

 

 

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_3560055,00.html

Link to comment
Share on other sites

Trenger en høyre ving? Den er jeg ikke enig i. Selv om Walcott sier han vil spille ren spiss, så spiller han bare bedre og bedre på høyre ving - og jeg tror Wenger kommer til å få han til å føle seg hjemme i den posisjonen. Jeg tror heller ikke Hleb forsvinner, og da har vi enda en som kan dekke den plassen. Arfa, Villa og Richards. Gogo!

Link to comment
Share on other sites

Trenger en høyre ving? Den er jeg ikke enig i. Selv om Walcott sier han vil spille ren spiss, så spiller han bare bedre og bedre på høyre ving - og jeg tror Wenger kommer til å få han til å føle seg hjemme i den posisjonen. Jeg tror heller ikke Hleb forsvinner, og da har vi enda en som kan dekke den plassen. Arfa, Villa og Richards. Gogo!

 

Er enig vi ikke trenger om Hleb blir, men det er jo ikke sikkert vi får villa, arfa eller richards.

Men kan være lurt å kjøpe, hvis ikke en fra reservelaget tar steget opp

Link to comment
Share on other sites

Går rykter om Richard Dunne og Makoun da ..

Hadde jo vore knall med dei og ;)

Ser fram til dei komande vekene B)

 

Richard Dunne?? :P

Hvis vi skal styrke forsvaret er vel ikkje akkurat Dunne rett mann!

 

Ja, Richard Dunne. Går jo rykte om han.

Syns Richard Dunne er en solid stopper som eg gjerne skulle sett i Arsenal drakt.

Det er mi meining.. enkelt og greitt ;)

Jeg er helt enig. Dunne er en meget god midtstopper og en perfekt partner til King Kolo! De utfyller hverandre meget godt (i teorien i alle fall) og ikke minst får Kolo en til å kommandere han rundt.

 

City slapp inn 8 mål i siste kampen etter at Dunn ble utvist (forøvrig et av de det billigste røde kortet i PL's historie). Det sier litt om hvor viktig han er for organiseringen.

 

Det seier ingenting om kor viktig han er. Dunne spelde heile kampen mot Chelsea då dei tapte 6-0.....

Det er vel ingen tvil om at den city-spelaren som hadde styrka laget vårt er i mine auge Micah Richards!

Link to comment
Share on other sites

Det har blitt sagt en rekke ganger at vi har over 70 mill pund å bruke på spillere da!

Vet ikke hvem jeg håper på jeg, men sitter bare å gleder meg til en signering kommer :P

 

Nei, Wenger har benektet at det er snakk om den summen!

Ok, men han sa nylig at han er heldig fordi klubben er i en utrolig god finansiell situasjon!

Link to comment
Share on other sites

Forstår ikkje meg heilt på den der summen som Arsenal får lov til å bruke til spelarkjøp.

Vi har jo brukt ingenting på spelarkjøp i forhold til Man United og Chelsea.

kor blir det av det vi "sparar" ?

"Bare" 25m £ (ca. 260 mill.) liksom ? :P

Link to comment
Share on other sites

Signeringer vi bør gjøre denne sommeren! Vi MÅ bruke pengene nå.. viss ikke blir det ihvertfall ikke noe ligagull er jeg redd ! ;o

 

Micah Richards, Arshavin, Gareth Barry, Podolski og Robinho.. Det hadde vært så gull.. en av disse må signeres :P

Link to comment
Share on other sites

Forstår ikkje meg heilt på den der summen som Arsenal får lov til å bruke til spelarkjøp.

Vi har jo brukt ingenting på spelarkjøp i forhold til Man United og Chelsea.

kor blir det av det vi "sparar" ?

"Bare" 25m £ (ca. 260 mill.) liksom ? :P

 

Verdens fineste stadion kanskje? :P

Link to comment
Share on other sites

Noen spillere vi er linket til:

 

Ben Arfa - født i Tunisia

Yay Toure - Elfenbenkysten

Gervinho - Elfenbenkysten

Makoun - Kamerun

 

Noen potensielle førstelagsspillere vi allerede har i klubben:

 

Adebayor - Togo

Toure - Elfenbenkysten

Eboue - Elfenbenkysten

Song - Kamerun

 

 

- Opp med hånden de som vil at Afrikamesterskapet skal bli flyttet til sommeren.

Link to comment
Share on other sites

Noen spillere vi er linket til:

 

Ben Arfa - født i Tunisia

Yay Toure - Elfenbenkysten

Gervinho - Elfenbenkysten

Makoun - Kamerun

 

Noen potensielle førstelagsspillere vi allerede har i klubben:

 

Adebayor - Togo

Toure - Elfenbenkysten

Eboue - Elfenbenkysten

Song - Kamerun

 

 

- Opp med hånden de som vil at Afrikamesterskapet skal bli flyttet til sommeren.

 

Husker ikke hvem, men hver sommer kvalifiserer afrikanske landslag for VM og afrikamesterskapet.

Og Ben Arfa spiller ikke for Tunisia, men Frankrike

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...