Jump to content

2008.04.05 Liverpool H


hermz

Arsenal vs Liverpool  

49 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jeg sitter som sakt å leser på det engelske Arsenal forumet og her kan jeg slenge inn noen kommentarer fra den siden:

 

Om Eboue:

 

"He can create 40,000 chances a game, but if he's going to f**k every single one of them up it hardly matters does it?

 

Sell him. f****g useless."

 

"Eboue is f*****g s**t"

 

 

- Kan noen være så snill å linke til et forum hvor de ikke slenger drit under en kamp?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 210
  • Created
  • Last Reply

Hehe tror du vi har det eneste forumet hvor det slenges drit når laget spiller drit? Ta en titt på f.eks. det engelske Arsenal forumet! De er kanskje verre enn oss!

 

Det driter jeg stort sett i. Å falle ned på TV forum nivå synes jeg blir for dumt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg sitter som sakt å leser på det engelske Arsenal forumet og her kan jeg slenge inn noen kommentarer fra den siden:

 

Om Eboue:

 

"He can create 40,000 chances a game, but if he's going to f**k every single one of them up it hardly matters does it?

 

Sell him. f****g useless."

 

"Eboue is f*****g s**t"

 

 

- Kan noen være så snill å linke til et forum hvor de ikke slenger drit under en kamp?

 

Hva er adressen til det engelske Arsenal forumet?

Link to comment
Share on other sites

hmm..kun Walcott som sprang bort til Bendtner og gratulerte?? Kva skal det bety?

Tenkte på det selv. Alle andre snudde seg bare og tuslet til midtstreken. Hvor søren er lagfølelsen? Bendtner led av manglende støtte i første omgang, men var strålende i andre. Også pent mål fra dansken.

 

Gallas og Toure.. Hvorfor takler de ikke angrepsspillere? De "er i press", altså ligger en meter unna og "styrer" spiller innover. Hvorfor gjør de dette HVER gang? Ville det ikke vært lurt å takle og i verste fall pådra seg et frispark enn at de konsekvent blir utfordret innover i banen? Senderos har i alle fall ikke respekt, han takler ved første mulighet, ferdig med det. Stoler Gallas og Toure bare helt sjukt på farten sin? Gallas er i alle fall ikke noe hurtigtog, synes jeg.

 

Synes Gilberto spilte bra. Han gjør ting litt tregt, og tenker altfor mye på den defensive posisjonen sin, men gjorde det bra i duellene. Fabregas virket sliten. Flamini det samme.

 

Ellers viser vel Hoyte at han aldri vil bli den høyrebacken vi trenger. Har han noen gang ført ballen i mer enn to meter? Traore var positiv i dag. Gjorde seg ikke helt bort defensivt (som han pleier), men hadde noen brukbare taklinger og kom bare bedre og bedre med etter hvert.

 

Adebayor kom inn som et veldig friskt pust - de første fem minuttene. Etter det sto han helt stille og var uinteressert. Ellers kan jeg ikke si at jeg er veldig fornøyd med dommeren i dag heller. Unnlater å gi kort til Plessis i to åpenbare situasjoner. Pluss Lucas sin soleklare obstruksjon av Walcott.

 

Men alt i alt bar kampen preg av at ingen av lagene var særlig samspilte. Mye feilpasninger og mange slitne bein i dag gjorde det vanskelig.

Link to comment
Share on other sites

Om Eboue, er det bare en ting å si: Selg han eller sett han på backen

 

Og en ting til: Heia Chelsea nå i innspurten. Alt for at Manu skal mislykkes!

 

Chelsea opp i 1-0 med enn gang....

 

Hvorfor klarer Man Utd og Chelsea å vinne så mange kamper i innspurten og vi bare U

 

Jo for de har breie nok staller og kjemping om plassene og flere klasse spiller å ta av en oss ingen tvil.

Link to comment
Share on other sites

Da er vi ute av gullkampen. Gratulerer Manchester United Football Club med ligagullet 2007/2008.

 

Dette kan vi takke Wenger for.

 

Jeg vil heller si at grunnen til at Arsenal ligger der oppe i det hele tatt er pga Wenger

Enig med deg, inntil for noen få år siden. For 2-3 år siden hadde vi et lag sammensatt av rutine, erfaring med trofeer og ungt potensial. Og vi hadde lite daukjøtt, slik som Hoyte, Eboue osv er idag. Nå har vi en for tynn tropp, for selv om det absolutte førstelaget vårt er meget bra, er det daukjøtt (Hoyte, Eboue, Gilberto), folk som virker umotiverte og lite fotballintelligente (Traore, Diaby, Bendtner), og ikke minst spillere som sesong etter sesong er skadet mer enn halve sesongen (Rosicky, vPersie). Dette fører til enorm slitasje på de vi bruker uke inn og uke ut, og det ser vi resultatene av nå. Ser man på Man.Utd f.eks har de ikke en eneste spiller (bortsett fra Anderson da) født etter 1986. Samme med Chelsea. Talenter er bra, men jeg har mer lyst på trofeer enn å høre samme idiotiske frase gang på gang; "Neste år kommer Arsenal, for da har de blitt et år eldre..."

 

Det er ingen grunn for at Wenger skal si at vi kan ikke konkurrere om spillerne. Det er heller slik at han ikke vil. Han hadde jo nesten en milliard nå i januar..

 

God oppsummering. Hvis du legger til at de spillerene som til en hver tid spiller, kjemper ekstremt hardt i 90 minutter hver eneste kamp, for å få med seg poeng. Jeg klarer ikke å fatte hvorfor ikke Wenger hentet inn backup i Januar. Da syntes jeg han gamblet høyt, noe jeg tror han kommer til å konkludere med selv også. Han klarte vel ikke å la være å la laget som har vist så god moral, innsats og vinnervilje få lov å fullføre det de hadde begynt på selv.

Link to comment
Share on other sites

Et annet problem som vi har sett kamp på kamp er innleggene til Clichy. Hvor mange muligheter har ikke han fått med store rom på kanten? Med Arsenals luftstyrke i Bendtner og Adebayor burde vil kunne utnytte dette mye bedre, men da hjelper det ikke å ha ligaens dårligste venstreback på å legge inn.

 

Enig, Clichy sitt største problem er innleggene. Syns også til tider at Adebayor og f.eks Bendtner må være flinkere til å angripe hver sin stolpe. I stedet for at begge blir stående nærmest bakre stolpe og hvis Clichy da ikke får ballen lenger enn til første stolpe så er angrepet ødelagt. Men så klart, hvis Clichy blir bedre på innlegg så vil kanskje ikke dette bli så tydelig. :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg sitter som sakt å leser på det engelske Arsenal forumet og her kan jeg slenge inn noen kommentarer fra den siden:

 

Om Eboue:

 

"He can create 40,000 chances a game, but if he's going to f**k every single one of them up it hardly matters does it?

 

Sell him. f****g useless."

 

"Eboue is f*****g s**t"

 

 

- Kan noen være så snill å linke til et forum hvor de ikke slenger drit under en kamp?

 

Hva er adressen til det engelske Arsenal forumet?

 

www.arsenal-mania.com Der inne finner du forumet..

Link to comment
Share on other sites

Om Eboue, er det bare en ting å si: Selg han eller sett han på backen

 

Og en ting til: Heia Chelsea nå i innspurten. Alt for at Manu skal mislykkes!

 

Chelsea opp i 1-0 med enn gang....

 

Hvorfor klarer Man Utd og Chelsea å vinne så mange kamper i innspurten og vi bare U

 

Jo for de har breie nok staller og kjemping om plassene og flere klasse spiller å ta av en oss ingen tvil.

Helt riktig det du skriver her. Du har gode poeng som vanlig.

Hvis noen kan påstå at vår stall er bred nok får de bevis på det motsatte gang på gang nå mot slutten av sesongen. Mener man virkelig stallen er god nå bruker man i beste fall skylapper og da blir synet noe smalt.

Vi stilte i dag med spillere rangert mellom 14 og 20, og det holder dessverre ikke. Manu og Chelsea sine spillere fra 12-22 ville kjempe i toppen. Det tror jeg ikke våre ville gjort om de hadde vært våre førstevalg.

Skal vi ta det lille skrittet vi må for å bli helt best, må vi nok forsterke klokt.

Og som jeg tidligere har hevdet:

Vi har for stor kunstløpsfaktor i avslutningene. Det handler egentlig bare om å kline til.

Link to comment
Share on other sites

Litt vel mye frustrasjon her nå synes jeg. Utrolig surt at vi ikke klarte å putte ett mål til når Bendtner utlignet relativt tidlig i andre omgang. Vi hadde et enorm press, men skapte ikke så utrolig mye. VI var dog veldig flinke til å vinne ballen høyt i andre omgang, noe Gilberto skal ha mye skryt for. Fabregas hadde desverre en svak andre omgang, men skal ha skryt for et godt frispark. Jeg håper på at målet skulle gi Bendtner en skikkelig boost, men prestasjonene økte ikke så mye, selv om man kunne se at han viste litt mer energi i alle fall. Ade viste mye energi, da han kom innpå. Gjør alltid en kampmer livlig når han kommer innpå! De to skulle samarbeidet bedre i feltet. Clichy hadde mange innlegg, men ingen av våre spillere gikk på første stolpe. Gallas og Toure surret en del på slutten av kampen, og Liverpool kom til en del potensielle storsjanser. Torres hadde de god kontroll på! Hoyte hadde en svak kamp, men vi vet alle at han, i likhet med Senderos, er så utrolig mye bedre med litt selvtillit og matchtrening. Traore hevet seg en del i andre og viser potensialet sitt. Vi trenger dog en bedre erstatter for Clichy. Flamini klarte ikke helt å finne rollen sin i dag, men kom med mange fine intiativ fra midten.

 

Nå er det langt opp til de to over. As we speak leder Chelsea borte mot City etter et vistnok håpløst selvmål. Irriterende av vi virkelig har marginene mot oss i det siste. Men det er vel det som er kjennetegnet på de som vinner ligaen? Det er fortsatt ikke over, langt ifra. Likevel er det vanskelig å se hvordan vi skal vinne noe når vi spiller som vi gjør om dagen. Jeg håpet seieren mot Bolton skulle gi oss en skikkelig boost, men vi har falt tilbake til gamle synder. Gjennom hele sesongen har vi hatt en tendens til å spille kun én god omgang. I starten, da vi hadde spillere i form og skadefri gikk det greit, men nå laget er sliten, skadeforfulgt og ute av form, er det utrolig viktig at vi ikke har så mange elendige omganger som vi har hatt i det siste. Alle de kampene vi har slitet oss til seier har virkelig slitet ut troppen. Mye skader og lite rotasjon har ikke akkurat gjort slitasjen noe mindre. Selv om vi ikke skulle vinne ligaen eller CL, ønsker jeg i alle fall at vi vinner borte mot Man U og i alle fall kommer til semien i CL. Go gunners!

Link to comment
Share on other sites

Hehe tror du vi har det eneste forumet hvor det slenges drit når laget spiller drit? Ta en titt på f.eks. det engelske Arsenal forumet! De er kanskje verre enn oss!

 

Det driter jeg stort sett i. Å falle ned på TV forum nivå synes jeg blir for dumt.

 

Chaz. Kan du og andre være så snille å la være å diskutere kvaliten på forumet i hver eneste kamptråd?

Lag heller en annen tråd ett annet sted.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener troppen vår er mer enn god nok og har talent nok i massevis til å kunne henge med, men jeg tror Wenger kanskje bør tenke på å rotere mer tidligere i sesongen. Ikke slik Benitez gjør, men at man bytter ut en spiller i en kamp og en annen spiller i neste kamp. Da vil ikke det skape så mye forskjell for laget i sin helhet og kan være nok til at spillere er mye "freshere" i slutten av sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Hehe tror du vi har det eneste forumet hvor det slenges drit når laget spiller drit? Ta en titt på f.eks. det engelske Arsenal forumet! De er kanskje verre enn oss!

 

Det driter jeg stort sett i. Å falle ned på TV forum nivå synes jeg blir for dumt.

 

Chaz. Kan du og andre være så snille å la være å diskutere kvaliten på forumet i hver eneste kamptråd?

Lag heller en annen tråd ett annet sted.

Enig i at det er noe lavmål Chaz, men jeg er også enig i at man kan la være å lese, fremfor å stenge en tråd preget av mye følelser.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener troppen vår er mer enn god nok og har talent nok i massevis til å kunne henge med, men jeg tror Wenger kanskje bør tenke på å rotere mer tidligere i sesongen. Ikke slik Benitez gjør, men at man bytter ut en spiller i en kamp og en annen spiller i neste kamp. Da vil ikke det skape så mye forskjell for laget i sin helhet og kan være nok til at spillere er mye "freshere" i slutten av sesongen.

Helt enig. I kamper vi f.eks. leder 2 - 0 hjemme mot bunnlag, kan vi la sentrale spillere hvile byttes ut. Problemet er dog at vi ikke har hatt mange slike kamper i år. Alt for mange ganger må vi jage etter å ha sluppet inn mål. Dessuten har det vel i alle kampene der vi har stilt med reservepreget lag (med unntak av ligacupen) endt med poengtap, til tross for at vi har måttet kaste inn førstelagsspillerne som egentlig skulle hvile. Wenger må lære å hvile noen FÅ spillere om gangen, ikke plutselig 5 utskftninger - særlig når de som kommer inn er Traore, Hoyte, Gilberto, Diaby og Gilberto. Disse er alle gode på en eller annen måte, men alle er mye mer begrenset offensivt enn de som er foran dem i køen!

Link to comment
Share on other sites

Hehe tror du vi har det eneste forumet hvor det slenges drit når laget spiller drit? Ta en titt på f.eks. det engelske Arsenal forumet! De er kanskje verre enn oss!

 

Det driter jeg stort sett i. Å falle ned på TV forum nivå synes jeg blir for dumt.

 

Chaz. Kan du og andre være så snille å la være å diskutere kvaliten på forumet i hver eneste kamptråd?

Lag heller en annen tråd ett annet sted.

Enig i at det er noe lavmål Chaz, men jeg er også enig i at man kan la være å lese, fremfor å stenge en tråd preget av mye følelser.

 

Jeg skjønner ikke hvorfor man må skrive frustrasjons-one-liners på et diskusjonsforum på internett. Et diskusjonsforum betyr jo at man skal diskutere og da bør det egentlig bety at man skriver innlegg som inneholder litt mer enn "faen" eller "selg han dusten".

 

Hvis en person hadde sittet på denne tråden og skrevet et innlegg hvor det står "faen" eller "selg han dusten" så gir ikke det meg så veldig mye. Det gir meg bare et irritasjonmoment ved at jeg må scrolle igjennom mer for å finne gode og interessante innlegg.

 

"Selg han dusten" sies jo i kampenshete og det kan man vel klare å si til seg selv, eller? Må vel ikke på død og pine skrive det i et offentlig diskusjonsforum. Folk må ta litt ansvar. Det sitter personer i alle aldre her og leser, og all dritten du kanskje må få ut for å få det bedre sitter kanskje en på 10 år og leser og blir påvirket av.

Link to comment
Share on other sites

Hehe tror du vi har det eneste forumet hvor det slenges drit når laget spiller drit? Ta en titt på f.eks. det engelske Arsenal forumet! De er kanskje verre enn oss!

 

Det driter jeg stort sett i. Å falle ned på TV forum nivå synes jeg blir for dumt.

 

Chaz. Kan du og andre være så snille å la være å diskutere kvaliten på forumet i hver eneste kamptråd?

Lag heller en annen tråd ett annet sted.

Enig i at det er noe lavmål Chaz, men jeg er også enig i at man kan la være å lese, fremfor å stenge en tråd preget av mye følelser.

 

Jeg skjønner ikke hvorfor man må skrive frustrasjons-one-liners på et diskusjonsforum på internett. Et diskusjonsforum betyr jo at man skal diskutere og da bør det egentlig bety at man skriver innlegg som inneholder litt mer enn "faen" eller "selg han dusten".

 

Hvis en person hadde sittet på denne tråden og skrevet et innlegg hvor det står "faen" eller "selg han dusten" så gir ikke det meg så veldig mye. Det gir meg bare et irritasjonmoment ved at jeg må scrolle igjennom mer for å finne gode og interessante innlegg.

 

"Selg han dusten" sies jo i kampenshete og det kan man vel klare å si til seg selv, eller? Må vel ikke på død og pine skrive det i et offentlig diskusjonsforum. Folk må ta litt ansvar. Det sitter personer i alle aldre her og leser, og all dritten du kanskje må få ut for å få det bedre sitter kanskje en på 10 år og leser og blir påvirket av.

 

Dette er jo forsåvidt ett godt innspill. Om man er enig eller uenig. Men må dette diskuteres i hver eneste kamptråd?

Edit: Det eksisterer en egen tråd for det her: http://www.gunners.no/forum/index.php?showtopic=3516

Link to comment
Share on other sites

Wenger må lære å hvile noen FÅ spillere om gangen, ikke plutselig 5 utskftninger - særlig når de som kommer inn er Traore, Hoyte, Gilberto, Diaby og Gilberto. Disse er alle gode på en eller annen måte, men alle er mye mer begrenset offensivt enn de som er foran dem i køen!

 

Mhm, jeg tror Traore f.eks ville hatt større utbytte av å fått sjansen i kamper sammen med 10 faste spillere, enn f.eks en kamp med kun 5-6 faste spillere. De er gode på hver sin måte og det vil være lettere for dem å være gode, få selvtillit og utbytte av å spille sammen med de faste spillerne. Bytter man ut fem spillere så skaper det et usikkerhetsmoment i hele laget og da blir det ikke lett for noen og gjør at den lille selvtilliten man kanskje har forsvinner etter noen minutter på banen.

Link to comment
Share on other sites

Hehe tror du vi har det eneste forumet hvor det slenges drit når laget spiller drit? Ta en titt på f.eks. det engelske Arsenal forumet! De er kanskje verre enn oss!

 

Det driter jeg stort sett i. Å falle ned på TV forum nivå synes jeg blir for dumt.

 

Chaz. Kan du og andre være så snille å la være å diskutere kvaliten på forumet i hver eneste kamptråd?

Lag heller en annen tråd ett annet sted.

Enig i at det er noe lavmål Chaz, men jeg er også enig i at man kan la være å lese, fremfor å stenge en tråd preget av mye følelser.

 

Jeg skjønner ikke hvorfor man må skrive frustrasjons-one-liners på et diskusjonsforum på internett. Et diskusjonsforum betyr jo at man skal diskutere og da bør det egentlig bety at man skriver innlegg som inneholder litt mer enn "faen" eller "selg han dusten".

 

Hvis en person hadde sittet på denne tråden og skrevet et innlegg hvor det står "faen" eller "selg han dusten" så gir ikke det meg så veldig mye. Det gir meg bare et irritasjonmoment ved at jeg må scrolle igjennom mer for å finne gode og interessante innlegg.

 

"Selg han dusten" sies jo i kampenshete og det kan man vel klare å si til seg selv, eller? Må vel ikke på død og pine skrive det i et offentlig diskusjonsforum. Folk må ta litt ansvar. Det sitter personer i alle aldre her og leser, og all dritten du kanskje må få ut for å få det bedre sitter kanskje en på 10 år og leser og blir påvirket av.

Hvis vi tenker oppdragelse og gode påvirkninger, tror jeg et innlegg som du her skriver er veldig nyttig. Bra for de yngste å lese innlegg som hever seg over det du kaller frustrasjons-one-liners. Ytringer som denne du skriver Frank, viser de unge at språket vårt gir muligheter for nyanser utover drittslenging. Tror det i så fall er bedre at du og andre ansvarlige skriver innlegg som dette. Tror ikke på stengning av tråder og slike tiltak.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes at denne kamptråden skal være som den er, er det noen som ikke liker tråden er det bare å holde seg unna....

Selv om det er mange elementer som kan regnes som unødvendig, så tar det meg bare noen få sekunder å skrolle over dem, men det er vel hær som alle andre plasser i verden. Noen SKAL og MÅ klage over ett eller annet uansett.

 

Synes faktisk vi kan koste på oss en "live" kamptråd der vi kan skrive ned følelser i nuet. Man kan enkelt og greit ikke gjøre alle til lags. Og det er en million andre tråder der man har reflekterte innlegg ( i hvertfall burde ha det).

 

Men dette er bare min mening om saken, og jeg er bare en liten fisk i den store dammen.

 

Nå er det kanskje på tide at våre spillere tar steget videre fra å være ung å lovende, til faktisk bli den\de kvalitetes-spilleren som kreves i en klubb som vår (Noen spillere har tatt steget, men vi mangler en del ennå).

 

Så skulle jeg ellers ønske mr Wenger, kunne ta frem sjekkhefte å hente de spillerne vi trenger for å få en fullkommen stall, og det til nesten uansett pris. Der har vi litt å lære av Sur Ferguson og Manchester United, de har en "perfekt" mix av egenproduserte og innkjøpt, både ferdigutvikla og utviklingsobjekter.

Link to comment
Share on other sites

Jaja, nok en uavgjort og seriegullet seiler i fra oss.

 

Med unntak av en periode i 2.omg. syns jeg dette er langt under pari og ser i tillegg at spillerne ikke synes Premier League er like interessant som Champions League.

Vi så en helt annen innsats og guts på onsdag og i dag var alt mer dødt. Nå skal det jo sies at vi ikke startet med toppet lag i dag, men Liverpool spare jo på enda flere så det er ingen unnskyldning.

Viser kanskje litt at Wenger satser alt på CL noe som kanskje er greit nok siden flere sikkert var sliten etter onsdag og muligens innser før kampen at vi ikke tar igjen Manure uansett.

Men, problemet med dagens tropp er at noen av de som kommer inn ikke er i nærheten av samme kvalitet som førsteoppstillingen. Og når vi har skader i en tropp som er tynn fra før blir det ikke bra nok.

 

Mange diskusjoner om bredden i stallen nå og jeg er enig i at vi ikke har nok å bidra med for å nå helt opp. Vi får for mye slitasje på våre beste spillere og prestasjonene er for ujevne.

 

En spilleroppsummering:

 

Almunia: To svake utrustninger, men ellers lite å gjøre i dag. Sjanseløs på målet.

 

Hoyte: Vel, ingen direkte feil i dag, men eier ikke offensiv kraft og spiller kun safe og korte pasninger.

 

Toure: Har hurtigheten, men har blitt særdeles svak i duellene denne sesongen. Hvor er evnen til å ta ut spissen og være aggresiv i duellene??

 

Gallas: Også han sliter i duellene og bidrar til rotet på Crouch-målet. Han og Toure er gode, men opptrer svakt kollektivt i duellspillet.

 

Traore: Begynte kampen svakt, men spilte seg bra opp. Dog ikke noen Clichy-klasse, men er jo bare 18 år.

 

Eboue: Har litt driv med ballen, men roter den bort hver gang i form av dårlige pasninger eller bortdriblinger. Svak foran mål som vanlig og eier ikke fotballforståelse. Får alt for mye tillit på dette laget.

Gilberto: Har sett han værre enn i dag og spiller bra en periode i 2.omg., men han er langt i fra den Gilberto vi har sett tidligere sesonger. Eier ikke kreativitet og feilpasningene blir det aldri slutt på. Holder ikke på dette nivået lenger.

 

Flamini: Løper og løper og kommer på en del løp, men det blir ikke noe mer enn det. Grei nok innsats og er nok litt sliten.

 

Fabregas: Ujevn igjen i dag. Blir fryktelig sliten på slutten og har ikke den presisjonen for tiden som vi kanskje forventer. Wenger mente han skulle hatt straffe. Jeg er delvis enig.

 

Walcott: Er frisk og god innimellom, men blir litt borte i løpet av kampen. Syns Wenger skulle brukt han mer på topp. Bør likevel få starte på tirsdag isteden for Eboue.

 

Bendtner: Veldig ujevn i prestasjonene. Scorer mål i dag og har en god periode etter scoringen, men i 1.omg. og slutten av kampen er han laber igjen. Sliter med teknikken syns jeg og blir litt statisk i feltet med unntak av dødballer.

 

Adebayor: Friskt innhopp i starten, men slutter å løpe etter 5-10 min. Irriterende å se på. Også han står å ser på når innleggene kommer isteden for en mer aggresiv holdning i feltet.

 

Clichy: Ser med en gang at han en offensiv kraft og klart bedre enn Traore. Sliter litt med innleggene fortsatt, men det er også mye spissene sin skyld som står bare i ro.

 

Hleb: Fikk ikke gjort så mye utav seg i dag, men burde fått til en avslutning på overtid der.

 

 

Ikke noe oppløftende resultat med tanke på kampen på tirsdag og Old Trafford neste helg.

En CL-semifinale er det vi kan drømme om nå og det ville blitt en skikkelig opptur, men må innrømme at jeg ikke sikker på vi klarer det med den formen vi er i for tiden. :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...