Jump to content

2008.04.05 Liverpool H


hermz

Arsenal vs Liverpool  

49 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 210
  • Created
  • Last Reply

Er det bare eg, eller er folk her konsekvent pessimistiske? Er det bare for å bli positivt overraska hvis vinner?

 

Vi har sjansen enda. 4 minutter pluss tillegg. dvs va 6-7minutter igjen.

 

COME ON YOU GUNNERS!

Pess- og positivisme, er resultat av nær historie, og vår nære historie sier 8 poeng på 7 kamper, altså nedrykksnivå, og da er det ikke rart folk her er pessimistiske! Arsenal er elendige nå, og det må skje mange utskiftninger til i sommer.

Link to comment
Share on other sites

Vi er ikke gode nok enkelt og greit. Spillere som Hoyte, Gilberto og Traore er ikke gode nok. Traore gir jeg en sesong til. Så til det verste av alt. EBOUE- en skam, så dårlig taktisk at det er til å grine av. Blir trist over å se den spillern ha klippekort! VEKK VEKK VEKK

Link to comment
Share on other sites

Syntes guttene hevet seg betraktelig etter en svak første omgang. Gilberto spiller sin beste kamp for sesongen, og det sier litt om hvor dårlig han har vært ellers i sesongen.

 

Liverpool var gode, og hadde et taktisk godt opplegg. Vi mangler en spiss som kan putte mål når de andre spissene er slitne. Der er vårt problem. Nok av sjanser, men ingen puttinger.

 

Takk og farvel til seriegullet, og velkommen til CL semifinale.

Link to comment
Share on other sites

Nå får vi konse på Champions League. Er det noen jeg virkelig er skuffa over så er det Eboue! Han virker totalt uinteressert! :huh: Og jeg tror det har hatt mye å si på laget. Det er vanskelig for en høyreback å spille bra, nå høyrekanten spiller forferdelig fotball. Og når høyrebacken blir usikker, blir også midtstopperne det. Og det fører til at nesten hele forsvars rekka blir usikre.

Link to comment
Share on other sites

Faen, trodde vi skulle klare tre poeng da Bendtner utlignet.

Siterer bare imers:

Gratulerer Manchester United Football Club med ligagullet 2007/2008!

 

Nå håper jeg vi i det minste prøver å skaffe oss sølv, eventuelt berge Champions League-kvalifisering. Kan jo bli tøft.

Link to comment
Share on other sites

Jeg blir rett og slett provosert over hvilken innstilling både Wenger og spillerne har til denne kampen. At man stiller et sånt lag som vi gjør i dag betyr jo at vi gir blanke pokker i å prøve å henge med i gullkampen.

 

Når Wenger tydeligvis visste at Liverpool kom til å spare sine store stjerner som det ble sagt på Arsenal.com her om dagen så burde vi spilt toppet lag og mest sannynlig klart å sette større press på Liverpool fra starten av og kanskje skaffet oss 1 eller 2 mål. Så kunne han byttet ut tre spillere og satt inn f.eks Traore, Hoyte etc.

 

Bendtner var svært dårlig i første omgang i dag, men det er noe jeg har lagt merke til i lang tid. Han har altfor mye ryggen mot mål, og det funker ikke. Hvertfall ikke når man spiller alene på topp, og heller ikke ellers. Bendtner er ingen spesielt god dribler, han er en spiller som kan sette mest press på et motstanderlag hvis han står rettvendt og har mulighet til å gå rett på mål eller stå og ta imot innlegg inne i boksen. Skal han i såfall stå med ryggen mot mål så man i såfall ha en spissmakker slik at han har noen å kunne spille frem.

 

Midtbanen i første omgang syns jeg var rotete og tror det hadde funket bedre hvis Flamini og Gilberto spilte ordentlig sentralt med f.eks Cesc bak Bendtner. I stedet blir det tre spillere på midtbanen som virker å ikke vite hvor de skal ligge og hva de skal gjøre. Allikevel var Flamini i hvertfall god, han jobber som alltid og det skal han ha ros for.

 

Vi har to viktige kamper med kampen i dag, og på tirsdag, men jeg mener at man heller burde gamblet og spilt toppet lag i begge kamper. Mislykkes vi da så har vi i hvertfall prøvd, nå føler jeg at vi selv har sagt takk og farvel til ligagullet, og det har vi bestemt selv. I stedet for at motstanderlaget gjør det for oss, og at vi nå kan stå uten noe å spille for etter tirsdag hvis vi skulle ryke ut.

Link to comment
Share on other sites

Da var vi ute av kampen om ligagullet ja. Det blir for slitsomt å være inneffektive i lengden. Det vi får ta med oss videre er at vi aldri gir opp. Hadde vi ikke gitt 100% til fløyta gikk denne sessongen hadde vi ikke vært kvalifisert for CL en gang.

 

Resten av denne sessongen handler bare om å gå ned med flagget til topps. Vi må knuse ligamesterene til helgen, bare for å vise de hvem som egentlig er best.

Link to comment
Share on other sites

Da er vi ute av gullkampen. Gratulerer Manchester United Football Club med ligagullet 2007/2008.

 

Dette kan vi takke Wenger for.

 

Herregud Imers. Skulle vi ha skuslet vekk mulighetene til å vinne CL med å hive innpå trøtte ben fra onsdag? 90 minutter? Har du rett og slett snøring på hva slike kamper som den på onsdagen medfører? Arsenal har et treningsaparat og et medisinsk team som vet utmeket godt hva de gjør. Med det tempoet som dagens toppkamper går i, krever det restitusjon. Hvorfor gjorde Liverpool det samme, tror du?

 

Forøvrig så står jeg ved min mening om at kamptrådene bør stenges UNDER kamp. Det skrives så jævlig mye tåpelig at en skulle pinadø tro at vi var på TV forumet. Jeg gremmes!

Link to comment
Share on other sites

Når skal Wenger begyne å lære da, ingen her kan komme å si alle de 1-1 kampene hjemme nå på rekke og rad er bare tilfeligheter lenger....

 

Nei Åpner ikke Wenger penge sekken i sommere skjønner jeg ingen ting.

 

Neste år må vi opp mange hakk og få breier stall de nest best er ikke go nok.

 

Hleb burde kommet inn når andre 2 omg starta ikke når det er 10 min i gjen.

 

Det er rett å slett en stor nedtur uke etter uke å det er Wenger som må ta dette på sin kappe.

 

Alle hadde vel rett at vi har for liten stall og mange av de få vi har har begynt å bli slitne. :huh:

Link to comment
Share on other sites

Hleb spilte jo ikke venstre kant! Var det en gang han var på venstre side?

Da han kom inn var Walcott på høyre, Gil og Fab i midten og HLEB på høyre!!!

 

 

Hleb spilte jo ikke høyre :huh:

 

Selv om vi spiller Walcott-Fabregas-Flamini-Hleb så betyr det ikek at Hleb spitle venstrekant. Han var like mye på høyre side som på venstre side(Litt "confused" hvilken side du mener han spilte på nå da :P )

Link to comment
Share on other sites

Da er vi ute av gullkampen. Gratulerer Manchester United Football Club med ligagullet 2007/2008.

 

Dette kan vi takke Wenger for.

 

Jeg vil heller si at grunnen til at Arsenal ligger der oppe i det hele tatt er pga Wenger

 

Helt enig.. Uten Wenger hadde vi aldri vært i nærheten av gullet med dagens stall.. Vi må bare innse det. Med så mange skader, har vi ikke bred nok stall.. Med van Persie skadefri kunne vi fort tatt gull.. men slik ble det ikke..

Link to comment
Share on other sites

Hleb spilte jo ikke venstre kant! Var det en gang han var på venstre side?

Da han kom inn var Walcott på høyre, Gil og Fab i midten og HLEB på høyre!!!

 

 

Hleb spilte jo ikke høyre :huh:

 

Selv om vi spiller Walcott-Fabregas-Flamini-Hleb så betyr det ikek at Hleb spitle venstrekant. Han var like mye på høyre side som på venstre side(Litt "confused" hvilken side du mener han spilte på nå da :P )

Han spilte strengt tatt på venstre side hele kampen (etter han ble byttet inn), med noen untak hvor han trakk mer inn i banen. Tror det var det Ravenghost mente også.

Link to comment
Share on other sites

Da er vi ute av gullkampen. Gratulerer Manchester United Football Club med ligagullet 2007/2008.

 

Dette kan vi takke Wenger for.

 

Herregud Imers. Skulle vi ha skuslet vekk mulighetene til å vinne CL med å hive innpå trøtte ben fra onsdag? 90 minutter? Har du rett og slett snøring på hva slike kamper som den på onsdagen medfører? Arsenal har et treningsaparat og et medisinsk team som vet utmeket godt hva de gjør. Med det tempoet som dagens toppkamper går i, krever det restitusjon. Hvorfor gjorde Liverpool det samme, tror du?

 

Forøvrig så står jeg ved min mening om at kamptrådene bør stenges UNDER kamp. Det skrives så jævlig mye tåpelig at en skulle pinadø tro at vi var på TV forumet. Jeg gremmes!

 

Hehe tror du vi har det eneste forumet hvor det slenges drit når laget spiller drit? Ta en titt på f.eks. det engelske Arsenal forumet! De er kanskje verre enn oss!

Link to comment
Share on other sites

Når skal Wenger begyne å lære da, ingen her kan komme å si alle de 1-1 kampene hjemme nå på rekke og rad er bare tilfeligheter lenger....

 

Nei Åpner ikke Wenger penge sekken i sommere skjønner jeg ingen ting.

 

Neste år må vi opp mange hakk og få breier stall de nest best er ikke go nok.

 

Hleb burde kommet inn når andre 2 omg starta ikke når det er 10 min i gjen.

 

Det er rett å slett en stor nedtur uke etter uke å det er Wenger som må ta dette på sin kappe.

 

Alle hadde vel rett at vi har for liten stall og mange av de få vi har har begynt å bli slitne. :huh:

For en gangs skyld er jeg enig i det du sier her Dannialdo. Med unntak av de to siste setningene.

 

Men jeg husker at Wenger i forrige uke eller noe, sa at han ikke kommer til å skifte fokus over til CL. Men hva var det han gjorde nå da? Takket være den latterlige prioriteringen, så har gullsjansene våre røket i PL.

Link to comment
Share on other sites

Da er vi ute av gullkampen. Gratulerer Manchester United Football Club med ligagullet 2007/2008.

 

Dette kan vi takke Wenger for.

 

Herregud Imers. Skulle vi ha skuslet vekk mulighetene til å vinne CL med å hive innpå trøtte ben fra onsdag? 90 minutter? Har du rett og slett snøring på hva slike kamper som den på onsdagen medfører? Arsenal har et treningsaparat og et medisinsk team som vet utmeket godt hva de gjør. Med det tempoet som dagens toppkamper går i, krever det restitusjon. Hvorfor gjorde Liverpool det samme, tror du?

 

Forøvrig så står jeg ved min mening om at kamptrådene bør stenges UNDER kamp. Det skrives så jævlig mye tåpelig at en skulle pinadø tro at vi var på TV forumet. Jeg gremmes!

 

ENIG - Pinligt å lese om alle spillerne som er elendige og skal selges med en gang og ikke minst at ALT er Wenger sin skyld.

Link to comment
Share on other sites

Hleb spilte jo ikke venstre kant! Var det en gang han var på venstre side?

Da han kom inn var Walcott på høyre, Gil og Fab i midten og HLEB på høyre!!!

 

 

Hleb spilte jo ikke høyre :huh:

 

Selv om vi spiller Walcott-Fabregas-Flamini-Hleb så betyr det ikek at Hleb spitle venstrekant. Han var like mye på høyre side som på venstre side(Litt "confused" hvilken side du mener han spilte på nå da :P )

Han spilte strengt tatt på venstre side hele kampen, med noen untak hvor han trakk mer inn i banen.

Hleb er best når han for ligge rett bak spissen i mitten da for han brukt tenikken og ferdigheten sine så mye bedre... han har ikke farta til å være den typiske ving spiller han er bedre som ballfordeler og dribbler i mitten... ;)

Link to comment
Share on other sites

Da er vi ute av gullkampen. Gratulerer Manchester United Football Club med ligagullet 2007/2008.

 

Dette kan vi takke Wenger for.

 

Herregud Imers. Skulle vi ha skuslet vekk mulighetene til å vinne CL med å hive innpå trøtte ben fra onsdag? 90 minutter? Har du rett og slett snøring på hva slike kamper som den på onsdagen medfører? Arsenal har et treningsaparat og et medisinsk team som vet utmeket godt hva de gjør. Med det tempoet som dagens toppkamper går i, krever det restitusjon. Hvorfor gjorde Liverpool det samme, tror du?

 

Forøvrig så står jeg ved min mening om at kamptrådene bør stenges UNDER kamp. Det skrives så jævlig mye tåpelig at en skulle pinadø tro at vi var på TV forumet. Jeg gremmes!

 

ENIG - Pinligt å lese om alle spillerne som er elendige og skal selges med en gang og ikke minst at ALT er Wenger sin skyld.

 

Er totalt ening, Spillerene viste nok at vi hadde en lite sjangs til å vinne PL gull uansitt. Det var riktig av Wenger å satse på CL kampen til uka. I PL bør vi satse på 2 plassen men første prio blir CL og komme oss til en semi og så får vi ta det videre fra der.

Link to comment
Share on other sites

Da er vi ute av gullkampen. Gratulerer Manchester United Football Club med ligagullet 2007/2008.

 

Dette kan vi takke Wenger for.

 

Jeg vil heller si at grunnen til at Arsenal ligger der oppe i det hele tatt er pga Wenger

Enig med deg, inntil for noen få år siden. For 2-3 år siden hadde vi et lag sammensatt av rutine, erfaring med trofeer og ungt potensial. Og vi hadde lite daukjøtt, slik som Hoyte, Eboue osv er idag. Nå har vi en for tynn tropp, for selv om det absolutte førstelaget vårt er meget bra, er det daukjøtt (Hoyte, Eboue, Gilberto), folk som virker umotiverte og lite fotballintelligente (Traore, Diaby, Bendtner), og ikke minst spillere som sesong etter sesong er skadet mer enn halve sesongen (Rosicky, vPersie). Dette fører til enorm slitasje på de vi bruker uke inn og uke ut, og det ser vi resultatene av nå. Ser man på Man.Utd f.eks har de ikke en eneste spiller (bortsett fra Anderson da) født etter 1986. Samme med Chelsea. Talenter er bra, men jeg har mer lyst på trofeer enn å høre samme idiotiske frase gang på gang; "Neste år kommer Arsenal, for da har de blitt et år eldre..."

 

Det er ingen grunn for at Wenger skal si at vi kan ikke konkurrere om spillerne. Det er heller slik at han ikke vil. Han hadde jo nesten en milliard nå i januar..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...