Jump to content

2008.04.05 Liverpool H


hermz

Arsenal vs Liverpool  

49 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 210
  • Created
  • Last Reply

Mye jeg er uenig i på forrige side men jeg lar det ligge nå. Er ikke så mye å gjøre med det nå.(Forøvrig har Almunia sluppet inn flere mål enn Lehmann og :) Det aergumentet glemte dere :P ) Vi skal ha en god mulighet til å slå dette Liverpool-laget. Den største trusselen jeg ser er Pennant på kontra og det er ikke allverden. Bir dog litt utfordrende for Traore tror jeg. Uten å vite nøyaktig status på Adebayor og RvP samt andre usikre spillere synes jeg Wenger her spiller med for stor risiko. Taper vi i dag er sjansene for gull minimale, da satser

vi alt på en vanskelig bortekamp mot et meget godt defensivt lag. Jeg liker det ikke. Og når han først svekker såpass voldsomt: Hvilke spillere som mer friske og klare for kampen på Anfiels hviler han!? Clichy er grei nok. Men jeg synes Flamini skulle blitt hvilt før Hleb. Hleb er fortsatt en viktig mann for oss selv om han ikke kan løpe i nitti minutter. Det er verre med Flamini.

 

Uansett: Dette blir spennende. God tro på seier men potensialet i Liverpools lag er og stort. Lykke til!!!

Link to comment
Share on other sites

Sikker på at Walcott ikke har en gammel Hleb-rolle i dag da? Rett bak Bendtner altså. Vet ikke hvor godt jeg liker tanken på Bendtner alene på topp. Spesielt ikke mot Liverpool...

 

Men nå blir han vel byttet ut litt uti matchen for Adebayor, så lagoppstillingen er ikke så ille. Med mindre L'pool skal hive innpå Gerrard og Torres.

 

Tar dette 3 - 0

Link to comment
Share on other sites

Tror Bendter kommer til å bli veldig alene idag. Walcott virker å ha en rolle ut mot venstre.

 

Gilberto har da startet som han har vært hele sesongen - akkurat nå resulterte det nesten i 1-0 ved Riise. Får håpe han skjerper seg...

 

Hehe, for de av dere som følger på nett mens dere ser kampen - sjekk VG Live. Tror dere det er en pool supporter som skriver? :)

Link to comment
Share on other sites

Wenger sier utad at han ikke har gitt opp serien, men det er jo svært enkelt å se at han har gitt opp serien og satser for fullt på CL. Jeg tror han kunne satset på begge uten at det hadde gjort noe!!!!! Sist vi spilte med de sidebackene vi har nå, var i cupen mot Manu. Jeg sier ikke mer... Og hvor i svarte er Senderos? Er han skadet. Han trenger vertfall ikke hvile, for han har jo ikke spilt sååå mye.

Link to comment
Share on other sites

Har vært litt opptatt med jobb. Ser på vgnett at det har vært en dårlig start. Kan noen bekrefte? Vg kan jo finne på alt mulig på den livetingen.

 

VG Live har i alle fall gjort et nummer ut av at Liverpool har plassert Gerrard og Torres på benken. At Clichy, Hleb og Adebayor lider samme skjebne, er dog ikke nevnt.

Link to comment
Share on other sites

Gedigen sjanse for Arsenal, og Bendtner.

 

 

Han får ballen helt alene på 12 meter - Men istedefor å score, eller roe ned og slå pasning skyter han rett i hendene på Reina. Rettere sagt.. TRILLER den i henda på Reina.

Link to comment
Share on other sites

svak start av et lite bevegelig arsenal som spiller med noen spillere som vel må regnes som 3-4 valg. har svært mye mot eboue, og det er vel lite som tilsier at han kan få til noe i dag. i tillegg gjør han jobben mye vanskeligere for hoyte. eboue har vært forferdelig dårlig i mange kamper nå, og det ser ut til at han skal toppe det med en horribel innsats i dag. håper at dansken snart skal slå igjennom, men avslutningene hans og de valgene han gjør i forhold til pasninger med mer forran mål, viser at han har en laaaaaaaaaaaaang vei å gå.

 

herregud eboue! hva var det?!

Link to comment
Share on other sites

Igjen en STOR sjanse for Arsenal!

 

Eboue blir spilt helt fri igjen, istedet for å slå en ball på tvers av feltet tidlig - går han helt til 5-6 meter og slår rett på Reina som parrerer.

 

Men Arsenal har satt press på sakene nå og kommer mer og mer med.

Link to comment
Share on other sites

Gedigen sjanse for Arsenal, og Bendtner.

 

 

Han får ballen helt alene på 12 meter - Men istedefor å score, eller roe ned og slå pasning skyter han rett i hendene på Reina. Rettere sagt.. TRILLER den i henda på Reina.

Helt enig i beskrivelsen av Bendtners sjanse der. En ordentlig spiss gjør èn av to ting der:

-vender fra venstre slik at han får ballen korrekt i posisjon til å skyte med sin beste fot (høyre).

 

eller

 

-skyter med venstrefoten.

Link to comment
Share on other sites

satan ihelvette! detter er fan meg ikke bra nok nølende forsvarsspill, men det jeg synest er verst, er at tragiske eboue og bendtner fortsatt er på banen. få de av banen snarest. eboue hadde slitt med å spilt seg inn på kongsvinger!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...