Jump to content

2008.04.05 Liverpool H


hermz

Arsenal vs Liverpool  

49 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 210
  • Created
  • Last Reply

Det kunne det, Frank, men det er vel ikke så mange som forventer at han stiller? ;) Stemmer det forresten at han er midtbanespiller?

 

Hehe, nei kanskje ikke. Du sier noe der. Vet ikke helt jeg, mener at han er spiss, men det er godt mulig at han er midtbanespiller. :D

 

Edit: Midtbanepspiller iflg Young Guns :o http://youngguns.wordpress.com/2008/02/02/...onas-rasmussen/

Link to comment
Share on other sites

hvem faen er Kartoffel?

 

Definitiv Bendtner. :o Kartoffel er dansk. Det er Bendtner også.

 

 

Eller enda en mulighet.

Kartoffel er dansk, og betyr potet. En potet er som kjent i fotballverdenen en spiller som bekler flere/mange posisjoner. Vi har f.eks. Kolo Toure :D

Link to comment
Share on other sites

Det kunne det, Frank, men det er vel ikke så mange som forventer at han stiller? ;) Stemmer det forresten at han er midtbanespiller?

 

Hehe, nei kanskje ikke. Du sier noe der. Vet ikke helt jeg, mener at han er spiss, men det er godt mulig at han er midtbanespiller. :D

 

Edit: Midtbanepspiller iflg Young Guns :o http://youngguns.wordpress.com/2008/02/02/...onas-rasmussen/

 

Danish midfielder Jonas Rasmussen joined Arsenal in the summer, from French side Auxerre after coming on trial during the Nike Cup tournament at the end of last season.

 

A central midfielder by trade, he has operated as a right winger or even a striker this season

 

Kilde: Youngguns.

 

Så det ser ut som at han er en kartoffel (potet) som @rsen@l over her skriver..

 

Men allikevel, over til kampen.

 

Irriterende med alle skader i troppen. Vi er nødt til og få større bredde til neste år for og vinne gullet. (som dessverre ser ut til og gå til manchester utd. nå). Det trenger ikke og være noen klare dyre forsterkninger til første-elveren. Ei heller noen gratis backup spillere.

 

Heller noen rotasjons-spillere som spiller som ersatter spillere som er skadet eller suspansjon, og kan kanskje etterhvert flyte mer og mer inn i startelveren (noe ala Flamini).

 

Jeg håper og tror at vi stiller med så og si toppet mannskap av det vi har tilgjengelig.

Tror vi vinner 2-0. Scoringer av Bendtner og Walcott.

 

Almunia

Toure-Senderos-Gallas-Clichy

Eboue-Fabregas-Flamini-Hleb

Walcott-Bendtner

Link to comment
Share on other sites

hvem faen er Kartoffel?

 

Definitiv Bendtner. :P Kartoffel er dansk. Det er Bendtner også.

 

 

Eller enda en mulighet.

Kartoffel er dansk, og betyr potet. En potet er som kjent i fotballverdenen en spiller som bekler flere/mange posisjoner. Vi har f.eks. Kolo Toure :)

Jeg tror nesten det er tid for pollen: Hvem er kartoffel :P ?

Link to comment
Share on other sites

(...)

Det er helt uaktuelt å hvile spillere.

(...)

Lehmann

Eboue-Senderos.Gallas-Clichy

(...)

 

At du synes en rusten målvakt som har gjort grove tabber i halvparten av kampene i årets sesong samt skjelt ut manageren lagkameratene og spesielt Almunia skal foretrekkes foran Almunia er det er ærlig sak. Men Eboue/Senderos foran Toure? Kan jo selvsagt hende du mener det. Det vil jeg synes er ekstremt rart iom at Toure er en av klubbens aller beste spillere. Han overgår både Senderos og Eboue mange hakk.

Var det en forglemmelse eller?

Link to comment
Share on other sites

(...)

Det er helt uaktuelt å hvile spillere.

(...)

Lehmann

Eboue-Senderos.Gallas-Clichy

(...)

 

At du synes en rusten målvakt som har gjort grove tabber i halvparten av kampene i årets sesong samt skjelt ut manageren lagkameratene og spesielt Almunia skal foretrekkes foran Almunia er det er ærlig sak. Men Eboue/Senderos foran Toure? Kan jo selvsagt hende du mener det. Det vil jeg synes er ekstremt rart iom at Toure er en av klubbens aller beste spillere. Han overgår både Senderos og Eboue mange hakk.

Var det en forglemmelse eller?

 

Almunia vs Lehmann har blitt diskutert andre steder, så jeg lar den være her.

 

Kolo toure har ikke vært spesielt god siden Afrika mesterskapet (i flg. rapportene var han ikks spes god i Afrika mesterskapet heller). Gallas-Senderos har fungert utmerket og jeg ser ingen grunn til å endre på det. Som back er Eboue flere hakk bedre enn Toure.

 

Litt om Toure. Du skal vite at jeg elsker denne mannen. Men han er så urotodoks og "stressa" i spillestilen at jeg føler at lagkamerater har problemer med å spille sammen med ham. Senderos for eksempel spiller Aldri godt sammen med Kolo. De passer rett og slett ikke sammen. Gallas-Toure passer noe bedre, men jeg synes også at Toure klarer å gjøre Gallas dårligere også.

 

Eboue er vår nest beste høyre back etter Sagna. Det er helt rett og rimelig at han spiller der i Sagnas fravær.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

(...)

Det er helt uaktuelt å hvile spillere.

(...)

Lehmann

Eboue-Senderos.Gallas-Clichy

(...)

 

At du synes en rusten målvakt som har gjort grove tabber i halvparten av kampene i årets sesong samt skjelt ut manageren lagkameratene og spesielt Almunia skal foretrekkes foran Almunia er det er ærlig sak. Men Eboue/Senderos foran Toure? Kan jo selvsagt hende du mener det. Det vil jeg synes er ekstremt rart iom at Toure er en av klubbens aller beste spillere. Han overgår både Senderos og Eboue mange hakk.

Var det en forglemmelse eller?

 

Lehmann har gjor to tabber denne sesongen. Almunia har gjort langt fler- men selvfølgelig også spilt mer- så jeg syns ikke det er så hårreisende å foreslå tyskeren. Jeg setter ham fortsatt som en bedre keeper i feltet og med langemann på banen vil Liverpool slå enda lengre og høyere enn på onsdag- hvis det nå er mulig-

 

Samme argument for Senderos fremfor Toure i midten. Toure kan rydde opp for sin manglede taktiske spilleforståelse med ekstrem hurtighet, men han er fortsatt altfor uryddig i eget felt mot store motstandere. Der er Senderos helt overlegen. Han har plasseringsevne som vi ikke har sett siden Adams og han har en helt annen tøffhet og ryddighet i hodedueller i eget felt. Toure blir desverre alt for ofte avslørt fordi han blir trukket mot ballen og dermed glemmer sin spiller. Begge Drogba sine mål kan delvis forklares med dårlig plasseringsevne hos Toure. Boltons første mål står som det mest avslørende, men også målet til Liverpool på onsdag kom grunnet dårlig plassering fra Toure på kanten. Skal unnskyldes litt for den siste da ballen får en merkelig rebound etter Flaminis tackling.

Arsenal er veldig mye bedre organisert med sveitseren i midten enn vår kjære ivorianer og i denne kampen spesielt vil Senderos`hodestyrke og duellstyrke bli avgjørende mot Crouch.

 

BE: er vi en og samme person?? :)

Link to comment
Share on other sites

(...)

Det er helt uaktuelt å hvile spillere.

(...)

Lehmann

Eboue-Senderos.Gallas-Clichy

(...)

 

At du synes en rusten målvakt som har gjort grove tabber i halvparten av kampene i årets sesong samt skjelt ut manageren lagkameratene og spesielt Almunia skal foretrekkes foran Almunia er det er ærlig sak. Men Eboue/Senderos foran Toure? Kan jo selvsagt hende du mener det. Det vil jeg synes er ekstremt rart iom at Toure er en av klubbens aller beste spillere. Han overgår både Senderos og Eboue mange hakk.

Var det en forglemmelse eller?

 

Lehmann har gjor to tabber denne sesongen. Almunia har gjort langt fler- men selvfølgelig også spilt mer- så jeg syns ikke det er så hårreisende å foreslå tyskeren. Jeg setter ham fortsatt som en bedre keeper i feltet og med langemann på banen vil Liverpool slå enda lengre og høyere enn på onsdag- hvis det nå er mulig-

 

Samme argument for Senderos fremfor Toure i midten. Toure kan rydde opp for sin manglede taktiske spilleforståelse med ekstrem hurtighet, men han er fortsatt altfor uryddig i eget felt mot store motstandere. Der er Senderos helt overlegen. Han har plasseringsevne som vi ikke har sett siden Adams og han har en helt annen tøffhet og ryddighet i hodedueller i eget felt. Toure blir desverre alt for ofte avslørt fordi han blir trukket mot ballen og dermed glemmer sin spiller. Begge Drogba sine mål kan delvis forklares med dårlig plasseringsevne hos Toure. Boltons første mål står som det mest avslørende, men også målet til Liverpool på onsdag kom grunnet dårlig plassering fra Toure på kanten. Skal unnskyldes litt for den siste da ballen får en merkelig rebound etter Flaminis tackling.

Arsenal er veldig mye bedre organisert med sveitseren i midten enn vår kjære ivorianer og i denne kampen spesielt vil Senderos`hodestyrke og duellstyrke bli avgjørende mot Crouch.

 

Amen. Tydelig at vi tenker ganske likt vedr. Lehmann og Senderos.

Hvilke tanker gjør du om høyre backen?

Lykke til. kampstart om 4 timer og 50 minutter.

 

Kartoffel var da selvfølgelig ment å være Bendtner. (Her var det mange kreative sjeler med fine forslag)

 

BE

Link to comment
Share on other sites

(...)

Det er helt uaktuelt å hvile spillere.

(...)

Lehmann

Eboue-Senderos.Gallas-Clichy

(...)

 

At du synes en rusten målvakt som har gjort grove tabber i halvparten av kampene i årets sesong samt skjelt ut manageren lagkameratene og spesielt Almunia skal foretrekkes foran Almunia er det er ærlig sak. Men Eboue/Senderos foran Toure? Kan jo selvsagt hende du mener det. Det vil jeg synes er ekstremt rart iom at Toure er en av klubbens aller beste spillere. Han overgår både Senderos og Eboue mange hakk.

Var det en forglemmelse eller?

 

Lehmann har gjor to tabber denne sesongen. Almunia har gjort langt fler- men selvfølgelig også spilt mer- så jeg syns ikke det er så hårreisende å foreslå tyskeren. Jeg setter ham fortsatt som en bedre keeper i feltet og med langemann på banen vil Liverpool slå enda lengre og høyere enn på onsdag- hvis det nå er mulig-

 

Samme argument for Senderos fremfor Toure i midten. Toure kan rydde opp for sin manglede taktiske spilleforståelse med ekstrem hurtighet, men han er fortsatt altfor uryddig i eget felt mot store motstandere. Der er Senderos helt overlegen. Han har plasseringsevne som vi ikke har sett siden Adams og han har en helt annen tøffhet og ryddighet i hodedueller i eget felt. Toure blir desverre alt for ofte avslørt fordi han blir trukket mot ballen og dermed glemmer sin spiller. Begge Drogba sine mål kan delvis forklares med dårlig plasseringsevne hos Toure. Boltons første mål står som det mest avslørende, men også målet til Liverpool på onsdag kom grunnet dårlig plassering fra Toure på kanten. Skal unnskyldes litt for den siste da ballen får en merkelig rebound etter Flaminis tackling.

Arsenal er veldig mye bedre organisert med sveitseren i midten enn vår kjære ivorianer og i denne kampen spesielt vil Senderos`hodestyrke og duellstyrke bli avgjørende mot Crouch.

 

Amen. Tydelig at vi tenker ganske likt vedr. Lehmann og Senderos.

Hvilke tanker gjør du om høyre backen?

Lykke til. kampstart om 4 timer og 50 minutter.

 

Kartoffel var da selvfølgelig ment å være Bendtner. (Her var det mange kreative sjeler med fine forslag)

 

BE

 

Tenkte også på offside-diskusjonen :) Har fortsatt stor glede av å lese den tråden med veldig mange sterke meninger og holdninger som kanskje var bygget på litt feil forståelse av regelverket..

 

Jeg er- og har vært- en forsvarer av Eboue. Han har sine unoter og dårlige øyeblikk, men som fotballspiller er han et utrolig talent. Tipper han kommer enda sterkere neste år når omskoleringen til ving er ferdiggjort. Sagna er vårt klare førstevalg, men den veldig gode sesongen til Sagna kan i mine øyne i stor grad tilskrives Eboue. Med sin defensive trygghet kan han frigjøre Sagna i langt større grad enn hva både Hleb og Walcott kan gjøre. Måten Sagna har linket med Eboue er veldig imponerende og har bidratt til mange mål denne sesongen. Begge er ekstremt gode til å time overlap`ene sine og har stor fart.

Nå som Sagna er ute blir spørsmålet om Eboue skal ned eller Toure flyttes ut. Jeg ville i denne kampen flyttet Toure ut på siden, la Eboue spille ving og trukket Walcott inn i midten sammen med Adebayor hvis han spiller. Hvis Ade blir spart ville jeg satt Walcott over på venstre og Hleb opp sammen med Bendtner.

Toure og Eboue bør kunne bytte på underveis da begge egentlig er best til å komme på overlap`er for deretter å slå innlegg. Dette vil også gjøre at Liverpool sin back hele tiden må forholde seg til en ny spiller som kan være ganske frustrerende og vanskelig.

 

Borte mot Liverpool på tirsdag vil jeg definitivt la Eboue bekle vingen da vi nok trenger mer defensiv styrke den første tiden. I den kampen ser jeg for meg et Liverpool som kommer til å satse ekstremt fra start for å få et mål og på den måten forhindre at de kan ryke på 0-1. Vi vil nok bli presset bakover og bakrommet vil bli så lite at tempoproblemet til Senderos ikke vil bety så mye. Da vil jeg se en 4-5-1 fra start med Clichy, Senderos, Gallas og Toure bak. van Persie, Flamini, Hleb, Fabregas og Eboue på midten og Ade alene foran. Etter det første trykket har gitt seg kan van Persie el Hleb flyttes frem. Sederos ofres etterhvert for Walcott hvis vi må frigjøre mer offensive krefter. Det vil gi mer bakrom til Torres og det vil derfor være lurt å flytte Toure sentralt og Eboue ned på backen.

 

Disse kampene blir litt spesielle. I andre tilfeller, men mindre på spill, ville jeg latt Eboue bekle backen fra start med Walcott som ving foran ham. Dette kan nok om en tid bli en fantastiks kombinasjon, men foreløbig syns jeg Walcott sine taktiske valg er for svake til at han kan få så mye defensivt ansvar. Hans svakhet bakover ødelegger for Eboues muligheter til å bidra fremover.

Link to comment
Share on other sites

(...)

Det er helt uaktuelt å hvile spillere.

(...)

Lehmann

Eboue-Senderos.Gallas-Clichy

(...)

 

At du synes en rusten målvakt som har gjort grove tabber i halvparten av kampene i årets sesong samt skjelt ut manageren lagkameratene og spesielt Almunia skal foretrekkes foran Almunia er det er ærlig sak. Men Eboue/Senderos foran Toure? Kan jo selvsagt hende du mener det. Det vil jeg synes er ekstremt rart iom at Toure er en av klubbens aller beste spillere. Han overgår både Senderos og Eboue mange hakk.

Var det en forglemmelse eller?

 

Lehmann har gjor to tabber denne sesongen. Almunia har gjort langt fler- men selvfølgelig også spilt mer- så jeg syns ikke det er så hårreisende å foreslå tyskeren. Jeg setter ham fortsatt som en bedre keeper i feltet og med langemann på banen vil Liverpool slå enda lengre og høyere enn på onsdag- hvis det nå er mulig-

 

Samme argument for Senderos fremfor Toure i midten. Toure kan rydde opp for sin manglede taktiske spilleforståelse med ekstrem hurtighet, men han er fortsatt altfor uryddig i eget felt mot store motstandere. Der er Senderos helt overlegen. Han har plasseringsevne som vi ikke har sett siden Adams og han har en helt annen tøffhet og ryddighet i hodedueller i eget felt. Toure blir desverre alt for ofte avslørt fordi han blir trukket mot ballen og dermed glemmer sin spiller. Begge Drogba sine mål kan delvis forklares med dårlig plasseringsevne hos Toure. Boltons første mål står som det mest avslørende, men også målet til Liverpool på onsdag kom grunnet dårlig plassering fra Toure på kanten. Skal unnskyldes litt for den siste da ballen får en merkelig rebound etter Flaminis tackling.

Arsenal er veldig mye bedre organisert med sveitseren i midten enn vår kjære ivorianer og i denne kampen spesielt vil Senderos`hodestyrke og duellstyrke bli avgjørende mot Crouch.

 

Amen. Tydelig at vi tenker ganske likt vedr. Lehmann og Senderos.

Hvilke tanker gjør du om høyre backen?

Lykke til. kampstart om 4 timer og 50 minutter.

 

Kartoffel var da selvfølgelig ment å være Bendtner. (Her var det mange kreative sjeler med fine forslag)

 

BE

 

Tenkte også på offside-diskusjonen :) Har fortsatt stor glede av å lese den tråden med veldig mange sterke meninger og holdninger som kanskje var bygget på litt feil forståelse av regelverket..

 

Jeg er- og har vært- en forsvarer av Eboue. Han har sine unoter og dårlige øyeblikk, men som fotballspiller er han et utrolig talent. Tipper han kommer enda sterkere neste år når omskoleringen til ving er ferdiggjort. Sagna er vårt klare førstevalg, men den veldig gode sesongen til Sagna kan i mine øyne i stor grad tilskrives Eboue. Med sin defensive trygghet kan han frigjøre Sagna i langt større grad enn hva både Hleb og Walcott kan gjøre. Måten Sagna har linket med Eboue er veldig imponerende og har bidratt til mange mål denne sesongen. Begge er ekstremt gode til å time overlap`ene sine og har stor fart.

Nå som Sagna er ute blir spørsmålet om Eboue skal ned eller Toure flyttes ut. Jeg ville i denne kampen flyttet Toure ut på siden, la Eboue spille ving og trukket Walcott inn i midten sammen med Adebayor hvis han spiller. Hvis Ade blir spart ville jeg satt Walcott over på venstre og Hleb opp sammen med Bendtner.

Toure og Eboue bør kunne bytte på underveis da begge egentlig er best til å komme på overlap`er for deretter å slå innlegg. Dette vil også gjøre at Liverpool sin back hele tiden må forholde seg til en ny spiller som kan være ganske frustrerende og vanskelig.

 

Borte mot Liverpool på tirsdag vil jeg definitivt la Eboue bekle vingen da vi nok trenger mer defensiv styrke den første tiden. I den kampen ser jeg for meg et Liverpool som kommer til å satse ekstremt fra start for å få et mål og på den måten forhindre at de kan ryke på 0-1. Vi vil nok bli presset bakover og bakrommet vil bli så lite at tempoproblemet til Senderos ikke vil bety så mye. Da vil jeg se en 4-5-1 fra start med Clichy, Senderos, Gallas og Toure bak. van Persie, Flamini, Hleb, Fabregas og Eboue på midten og Ade alene foran. Etter det første trykket har gitt seg kan van Persie el Hleb flyttes frem. Sederos ofres etterhvert for Walcott hvis vi må frigjøre mer offensive krefter. Det vil gi mer bakrom til Torres og det vil derfor være lurt å flytte Toure sentralt og Eboue ned på backen.

 

Disse kampene blir litt spesielle. I andre tilfeller, men mindre på spill, ville jeg latt Eboue bekle backen fra start med Walcott som ving foran ham. Dette kan nok om en tid bli en fantastiks kombinasjon, men foreløbig syns jeg Walcott sine taktiske valg er for svake til at han kan få så mye defensivt ansvar. Hans svakhet bakover ødelegger for Eboues muligheter til å bidra fremover.

 

Mange bra refleksjoner her, men jeg ville nok fortsatt foretrukket Eboue som back. Jeg vet mange sier han er dårlig defensivt som back. Jeg er ikke enig i det. Jeg mener han holder langt høyere standard sm back enn det Toure gjør. Touer er desverre ute av form.

 

Jeg er også enig i at Walcott ikke er spesielt goddefensivt på vingen, men jeg velger en litt mer offensiv legning i denne kampen. La oss rett og slett valse over Liverpool i dag. Satser på 2-0 seier.

Litt info om vårt forrige møte (i cl nå på onsdag)

Arsenal hadde 581 pass med treff prosent på 86

Liverpool hadde 263 og 78 % i treff prosent.

Fabregas hadde flest pass - 82. Gerrard hadde flest for liverpool - 38.

Jeg syes dette er helt eksreme tall.

 

(kilde Arsenalnewsreview )

 

Og bare så det er sagt, så har alltid jeg forsvart Eboue også. Han er en god spiller, men spilte bedre i fjor enn i år. Satser på at det løsner skikkelig for ham neste år

 

BE

Link to comment
Share on other sites

BE:

svarer på denne måten så quotingen ikke blir altfor lang.

 

Jeg er enig med deg i alt du sier om Eboue og hans kvaliteter. Men, per i dag med den troppen vi har til disposisjon, så syns jeg det skaper mer balanse i laget med Eboue som ving og Toure bak ham. Vi har da mer mulighet for variasjon i spillet, som med Eboue-Sagna, enn hvis Walcott spiller foran Eboue. Ade og Bendtner har vel også vist at de ikke danner et perfekt spisspar og vil derfor foretrekke Walcott helt fremme.

 

Kampen i dag skal og må vi dominere fra start. Liverpool har ingen sjans på topp tre og luken bakover til Everton er egentlig stor nok til å være sikret CL-spill også neste år selv med tap i dag. Tror hverken Torres eller Gerrard spiller og da er de to eneste fotballspillerene de har ute. Resten av spillerene kan gjøre en god jobb, men ingen av dem hadde forsvart en plass i vårt lag. Så stor kvalitetsforskjell mener jeg det er på de to lagene.

 

Statistikken du viser til er rett og slett skammelig for Liverpool. Jeg nevnte også tallene for noen av de andre spillerene til `pool i mitt første innlegg i offside-debatten. Ikke akkurat lystig lesing hvis man liker offensiv fotball...

 

BTW: Myles tar som vanlig feil. Han skriver med store bokstaver at Eboue ikke hadde et eneste løp i boksen. Tok meg to sekunder å huske at Eboue var den eneste som var i boksen på et van Persie innlegg fra venstre, og han hadde også minst to innlegg fra kant noe han også bestrider..

Jeg har sluttet å lese spalten hans da jeg stort sett er uenig med han i det meste og den såkalte inside-information han besitter så og si alltid er feil

Link to comment
Share on other sites

Dropper quote jeg og, men jeg refererer til Ben efens statistikk. Den viser med litt regning at Arsenal hadde en pasning oftere enn hvert 10. sekund gjennom hele kampen. Det høres kanskje ikke såå mye ut, men hvis man tar alle stopp i spillet, samt det faktumet at Liverpool også hadde ballen (betraktlig mindre enn oss, men fremdeles mye i antall minutter), så forstår man hvor imponerende det er.

 

86% vellykkede pasninger er også vannvittig. Denne prosenten er litt vanskelig å virkerlig trekke konklusjoner ut av, fordi den varierer veldig etter lagenes spillestil. Men! Siden vi kjenner Arsenals offensive fotball, samt det at vi uansett hadde såpass mange pasninger i antall, så skjønner vi igjen at dette er imponerende. Vi triller jo ikke ballen oss i mellom på laget (snakker som om vi skulle vært på banen selv) unødvendig, og vi spiller sjelden safe. :)

Link to comment
Share on other sites

RP7.

 

Vi får se. Jeg er nok rimelig sikker på at Eboue ikke starter på backplass selv om det er det jeg ønsker. Uansett så tror jeg ikke det vil påvirke resultatet i kampen. Denne skal vi vinne uansett.

 

Jeg er også enig ang. Myles Palmer. Jeg leser det han skriver rett som det er men jeg tar det meste med en klype salt. Statistikken han har lagt ut stememr nok. Fordi den hadde han hentet fra en annen kilde igjen.

 

Zaldor:

Jeg har også kommet fram til at det er over en pasning hvert 10 sekund. Det er helt sykt og pasningsprosenten er rett og slett imponerende med tanke på at vi ofte spiller på svært få marginer.

 

BE

 

edit:

i slutten av dette intervjuet kan det tyde på at Arsenal kanskje velger å spare en del spillere. Det liker jeg ikke

http://atvs.vg.no/player/?id=15657

Link to comment
Share on other sites

RP7.

 

Vi får se. Jeg er nok rimelig sikker på at Eboue ikke starter på backplass selv om det er det jeg ønsker. Uansett så tror jeg ikke det vil påvirke resultatet i kampen. Denne skal vi vinne uansett.

 

Jeg er også enig ang. Myles Palmer. Jeg leser det han skriver rett som det er men jeg tar det meste med en klype salt. Statistikken han har lagt ut stememr nok. Fordi den hadde han hentet fra en annen kilde igjen.

 

Zaldor:

Jeg har også kommet fram til at det er over en pasning hvert 10 sekund. Det er helt sykt og pasningsprosenten er rett og slett imponerende med tanke på at vi ofte spiller på svært få marginer.

 

BE

 

edit:

i slutten av dette intervjuet kan det tyde på at Arsenal kanskje velger å spare en del spillere. Det liker jeg ikke

http://atvs.vg.no/player/?id=15657

 

Sånn jeg oppfatta det var det Liverpool han mente kom til å bytte på flere spillere, men han visste ikke hvem og hvor mange. Sier ikke at jeg har riktig, men hvertfall sånn jeg oppfatta det :) Og med tanke på at i starten av intervjuet sier han at vi må vinne resten og da tror jeg ikke at Wenger har store planer om å hvile flere spillere.

Link to comment
Share on other sites

RP7.

 

Vi får se. Jeg er nok rimelig sikker på at Eboue ikke starter på backplass selv om det er det jeg ønsker. Uansett så tror jeg ikke det vil påvirke resultatet i kampen. Denne skal vi vinne uansett.

 

Jeg er også enig ang. Myles Palmer. Jeg leser det han skriver rett som det er men jeg tar det meste med en klype salt. Statistikken han har lagt ut stememr nok. Fordi den hadde han hentet fra en annen kilde igjen.

 

Zaldor:

Jeg har også kommet fram til at det er over en pasning hvert 10 sekund. Det er helt sykt og pasningsprosenten er rett og slett imponerende med tanke på at vi ofte spiller på svært få marginer.

 

BE

 

edit:

i slutten av dette intervjuet kan det tyde på at Arsenal kanskje velger å spare en del spillere. Det liker jeg ikke

http://atvs.vg.no/player/?id=15657

 

Sånn jeg oppfatta det var det Liverpool han mente kom til å bytte på flere spillere, men han visste ikke hvem og hvor mange. Sier ikke at jeg har riktig, men hvertfall sånn jeg oppfatta det :) Og med tanke på at i starten av intervjuet sier han at vi må vinne resten og da tror jeg ikke at Wenger har store planer om å hvile flere spillere.

 

 

Han sier "I will make changes. How many i Don't know. We have a big squad (yeah right). Også bablet han om at vi hadde 8 spillere med god premier league erfaring som ikle spilte mot Liverpool sist. Hvem de 8 er vet nok bare Wenger

 

Jeg fikk brått en litt dårligere følelse for kampen nå. Jeg ser for meg at Flamini blir spart til fordel for Gilberto. Det høres ikke bra ut

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Hehe nei det er ikke det han sier. Han snakker om Liverpool..

 

"They will make changes", "They have a big squad". "They have 8 experienced Premier League players who didn't play against us". osvosv

 

 

Det stemmer nok det du sier Dulfy. Det var i allefall betryggende at det ikke er vi som skal rotere. Takk for oppklaringen.

 

Nå fikk jeg en god magefølelse igjen

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Vinner vi ikke idag så er det flaut. Liverpool sin lagoppstilling, bekreftet:

 

------------------- Reina-----------------

Finnan - Carra - Skrtel - Arbeloa

----------- Lucas - Plessis ----------

Pennant --- Benayoun --- Riise

----------------- Crouch ---------------

 

Subs: Itandje, Hyypia, Gerrard, Torres, Voronin.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...