Jump to content

2008.04.05 Liverpool H


hermz

Arsenal vs Liverpool  

49 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 210
  • Created
  • Last Reply

er rimelig sikker på at rødtoppen fra ålesund er ferdig i liverpool til sommeren

 

rart at fabregas ikke skal klare å slå frispark og cornere forbi den første forsvarsspilleren...

 

 

Det er ikke enesten han som har slitt med det i Arsenal

'

nei, det stemmer det. har vært et vanlig problem det ja. både pires og overmars hadde også en tendens til å treffe første forsvarer

 

inn med hleb de siste 15, så blir det 3 poeng;-)

Link to comment
Share on other sites

Helt enig. Nå har vi fått inn Clichy og Adebayor. Mye forandrer seg bare på de to byttene. Hvis vi nå tar ut Gilberto og får inn Hleb på høyre, med flamini og fabregas på midten så tror jeg vi får inn 3 poeng idag.å

Link to comment
Share on other sites

flamini med en sjelden feilpasning. fabregas med en sjelden feilpasning.

 

dette var manuset til kommentatorene i dag;-) men helt korrekt, svak innsats i dag av de to på midten også

 

Svak innsats :huh: ? På grunn av en feilpasning? Veldig uenig, syns Flamini har vært god og Fabregas helt grei.. Bendter har forøvrig gjort det veldig bra de siste minuttene.

Link to comment
Share on other sites

flamini med en sjelden feilpasning. fabregas med en sjelden feilpasning.

 

dette var manuset til kommentatorene i dag;-) men helt korrekt, svak innsats i dag av de to på midten også

 

Svak innsats :huh: ? På grunn av en feilpasning? Veldig uenig, syns Flamini har vært god og Fabregas helt grei.. Bendter har forøvrig gjort det veldig bra de siste minuttene.

svak i forhold til det de har levert tidligere, og i forhold til det vi forventer. helt klart svakt!

Link to comment
Share on other sites

Er det bare eg, eller er folk her konsekvent pessimistiske? Er det bare for å bli positivt overraska hvis vinner?

 

Vi har sjansen enda. 4 minutter pluss tillegg. dvs va 6-7minutter igjen.

 

COME ON YOU GUNNERS!

neida, har fortsatt tro på 3 poeng;-) men det er lov å være skuffet over innsatsen til enkelte i dag. og at eboue blir brukt!

Link to comment
Share on other sites

Helt enig i det! Han har vært skuffende. Og var ikke deg jeg siktet til :huh: Mere de som selger alt før dommern har blåst.

 

3minutter tillegg... 4. dommer har tydeligvis glemt reglene om 30 sekunder pr. bytte, også legge til hva som trengs for skader. ( Jeg er så nerd at jeg bruker stoppeklokke ), så etter min beregning var det 6 minutter. Så hadde han lagt til 4-5 hadde det vært greit.

Link to comment
Share on other sites

satan! dette er faan meg ikke godt nok! tragisk av wenger å starte med det laget. eboue er garantert den dårligste spilleren i premier league(som spiller rimelig fast). om ikke wenger ser at hoyte ikke er god nok og at eboue ikke er noen fotballspiller, bør han skaffe seg hjelp til å ta ut laget. dette er like surt som et tap.

 

om wenger ønsker 3 poeng må det gå an å ta ut en startoppstilling som kan ha en mulighet til å vinne. man kan ikke bruke rask som eboue! (sint, forbannet og jævlig skuffet over et svakt og ubesluttsomt underpresterende arsenal)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...